Ik stond vandaag in de auto bij het stoplicht te wachten op een tweebaansweg. Voor mij stond een personenauto te wachten en op de baan naast mij, naast de personenauto, een kleine vrachtwagen. Al genietend van het mooie weer kwam ik opeens tot het besef dat er een brommobiel aan kwam rijden op de rechterbaan die wel erg hard reed. Deze brommobiel bedacht zich geen seconde en trachtte nog tevergeefs tussen de personenauto en vrachtwagen door te rijden. Helaas was die tussenruimte nog niet eens de helft van de brommobiel en klapte hij vol achter op de vrachtauto. Gelukkig stond ik niet op de plek van de personenauto, want dat had mij een hoop gezeik opgeleverd. Helaas betekende het wel dat ik niet door kon rijden. Na ongeveer een minuut of twee ben ik maar uitgestapt om te vragen of de auto aan de kant kon, want ik had een afspraak. Helaas betekende dit wel dat ik te laat kwam op mijn afspraak.
Bij deze een pleidooi om brommobielen te verbieden. En tevens een klacht dat de politie zijn werk niet doet.