Jonge, dat is toch veelsteveel gedoe.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef Lindytje het volgende:
Herman! Dat is al oud
Priemke, komt wel goed! lekker slapen babe!
quote:
Ja, dat is ook veel te veel gedoe manquote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, dat is toch veelsteveel gedoe.En waar moet ik die extra 4 delen laten dan?
[..]
Ik kijk wel of ik hem morgen maak, want dit is nu haar dag 9 die ze in 5 delen verdeeld heeft. Dan kan ik dus best doen alsof het ook mijn dag 9 is.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook veel te veel gedoe man
Gewoon kant en klare muffinmix kopen en zeggen dat de cake heel lekker was![]()
Kun je ook doen jaquote:Op maandag 26 maart 2012 19:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik hem morgen maak, want dit is nu haar dag 9 die ze in 5 delen verdeeld heeft. Dan kan ik dus best doen alsof het ook mijn dag 9 is.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Lindytje het volgende:
Ah, 7,5 voor opdracht taalwetenschap, 15% van mijn eindcijfer. Mooi.
Goed bezig!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Lindytje het volgende:
Ah, 7,5 voor opdracht taalwetenschap, 15% van mijn eindcijfer. Mooi.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef Lindytje het volgende:
Mede dank aan IJs, die er nog een foutje uit had gehaaldAnders had ik een 7,2 gehad
Dat weet ik niet, maar anders had ik geen punten gehad voor 1 gevonden verschil, dus 3 tiende minder gehadquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_de_vriendschapscakequote:
Ga je lekker van hoesten.quote:
Like.. weird!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_de_vriendschapscake
Niet mijn idee.
Trououwens, die Herome nagelvijl is echt geweldig!
En ik las dat FF ook bevalt?
Haarballen opkuchen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga je lekker van hoesten.
[..]
Like.. weird!
Mooi zo! En inderdaad JA hij is echt fantastisch.
I know!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga je lekker van hoesten.
[..]
Like.. weird!
Mooi zo! En inderdaad JA hij is echt fantastisch.
Maar iedereen die er nog 1 wilde kan er nu ook 1 krijgen toch?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggen leren want dit schiet niet opTrusten dam0ns
Yepquote:Op maandag 26 maart 2012 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]Jij slaapt over een kwartier
Succes!
Iedereen die gereageerd heeft ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar iedereen die er nog 1 wilde kan er nu ook 1 krijgen toch?
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iedereen die gereageerd heeft ja.
Topquote:Op maandag 26 maart 2012 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iedereen die gereageerd heeft ja.
Haha, begrijpelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Top. Dan durf ik 'm wat vaker te dragen haha!
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik moest nog aan Priem denken vandaag, ik deed een circusactiviteit!
Circusactiviteitenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Sephora 3 voor 10 @ V&D PrijzenCircus.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Sephora 3 voor 10 @ V&D PrijzenCircus.
Mijn schoonzus heeft die nu best vaak, en dat is best pijnlijk met een gebroken ruggenwervel.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik roste toch bij de friettent tegen de ijsmachine aan? :
[ afbeelding ]
Mooien zwart-paars-blauwe plek heb ik nu
Ja, die heb ik er ook eentje!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef Diconnected het volgende:
Mooie blauwe plek Lin
Ik heb ook een vreemde blauwe plek op m'n bovenbeen, geen idee waar ie vandaan komt
Leuke ijsmachinequote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik er ook eentje!
En op mijn andere arm een kleinere blauwe plek... precies op dezelfde hoogte. Ook van de hendel van de ijsmachine
Aaaah.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik er ook eentje!
En op mijn andere arm een kleinere blauwe plek... precies op dezelfde hoogte. Ook van de hendel van de ijsmachine
Ik ben gewoon een kneus.... die hendel zat er deze winter niet aan, omdat de ijsmachine toch niet gebruikt werd... nu dus weer welquote:
Ik zie het ook helemaal gebeurenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een kneus.... die hendel zat er deze winter niet aan, omdat de ijsmachine toch niet gebruikt werd... nu dus weer wel![]()
Ik ben gewoon niet zo heel handigquote:Op maandag 26 maart 2012 20:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal gebeuren
Naja ik zou doen waar jij je het beste bij voelt. Als je tegen je zin in meegaat eindig je straks als de partypooperquote:
Vrienden maken.....quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik zou gewoon naar het vrijgezellenfeest gaan en vrienden maken.
You know what I mean.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vrienden maken.....
Vrienden maak je volgens mij niet in een avond.
Tsjaa, als dat "zin" zou hebben (lees mensen hier uit de buurt zouden zijn) zou ik daar nog wel zin in hebben. Maar dan kende ik ze allemaal al want die mensen komen allemaal uit mijn oude woonplaatsquote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik zou gewoon naar het vrijgezellenfeest gaan en vrienden maken.
Dan giet ik er wel wijn inquote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik zou doen waar jij je het beste bij voelt. Als je tegen je zin in meegaat eindig je straks als de partypooper
Ja ik snap wel wat je bedoeld hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Dwyn het volgende:
Je hoeft ook geen BFF's met ze te worden. Je stelt jezelf voor en hebt alsnog een leuke avond?
Aha okay.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Maar mensen die ik helemaal niet ken (dus ook niet digitaal
) daar mix ik niet zo makkelijk mee. Ik ben nogal een kneus sociaal gezien
.
Ja, die kwam hier laatst al voorbij. Kutlakjesquote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://sopolishable.blogs(...)uice-collection.html
Ik weet het nog niet! Welke dag is de 21ste?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef Dwyn het volgende:
Ging jij nou ook naar het Stationsfeest Lindy? We gaan blijkbaar de 21e met Arnhem.
Zaterdag. Wij moeten idd met Nijmegen wisselen. Ik hoop dat het een beetje leuk wordt. Ik herinner me namelijk nog een tent, een modderbende en een ontruiming in 2007.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet! Welke dag is de 21ste?
Lolwhut???quote:Op maandag 26 maart 2012 21:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zaterdag. Wij moeten idd met Nijmegen wisselen. Ik hoop dat het een beetje leuk wordt. Ik herinner me namelijk nog een tent, een modderbende en een ontruiming in 2007.
Ja, het was echt ontzettend slecht weer en het feest was toen in meerdere tenten in the middle of nowhere. Uiteindelijk ging het zo hard onweren dat we de tenten moesten ontruimen wegens inslaggevaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lolwhut???![]()
Nee, als ik mee ga, dan wordt het vrijdag
Maar ik weet het nog niet....
Ja, anders hadden we kunnen mini-meetenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, het was echt ontzettend slecht weer en het feest was toen in meerdere tenten in the middle of nowhere. Uiteindelijk ging het zo hard onweren dat we de tenten moesten ontruimen wegens inslaggevaar.![]()
Gelukkig is het nu binnen.![]()
Maar wel jammer, dan lopen we elkaar mis!
But ofcourse!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, anders hadden we kunnen mini-meeten
Hey, maar begreep ik nou goed dat dat feesten en zuipen op kosten van den zaak is??
Die ken ik heul nietquote:Op maandag 26 maart 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga elke keer helemaal stuk om die ontbijtkoek reclameDat ie zn middelvinger aflikt/opsteekt naar die agent en dan nog eens en nog eens
NEE MAAR, KIJK, IK DEED ALLEEN MAAR EVEN WAT ETEN ZO!
Hmm... dan is het al een stuk aantrekkelijkerquote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
But ofcourse!![]()
Wat me weer doet denken aan de hulpkracht die zich in 2009 compleet klem heeft gezopen op weg naar het feest en uiteindelijk per ambulance is afgevoerd.
Van Peijnenburg geloof ikquote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ken ik heul niet(nee Lin, doos, je kijkt geen tv meer...
![]()
![]()
)
Ik ga eens youtuben
Treinkaartje is ook op kosten van de baas. Kan je aanvinken als je je aanmeldt.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm... dan is het al een stuk aantrekkelijker
Treinkaartje gaat me alleen veel kosten... maar dat zuip ik er wel uit
Whutquote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Treinkaartje is ook op kosten van de baas. Kan je aanvinken als je je aanmeldt.
Ja, als ze ons niet uitbuiten, zorgen ze goed voor ons.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut![]()
![]()
Ik ga eens pijlen in het team wie er allemaal over denken om mee te gaan
Dat is zeldzaam manquote:Op maandag 26 maart 2012 21:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, als ze ons niet uitbuiten, zorgen ze goed voor ons.
Jawel he.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:58 schreef Lindytje het volgende:
jammer alleen dat wij dan op zaterdag dan ook verantwoordelijk zijn voor den bosch... met onze kater
Had beter andersom kunnen zijn![]()
Ja, true...quote:Op maandag 26 maart 2012 21:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jawel he.![]()
Ze kunnen de kaartjes vast met korting krijgen, ze zijn niet voor niks een dochter van de NS.
Wehkamp oid?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef RenRen- het volgende:
Ladies, heeft iemand sport-bh tips? Hema niet, daar pas ik niet in
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef RenRen- het volgende:
De mijne is van Tri-action. Online besteld, want maat nergens te krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef RenRen- het volgende:
Als je daar andere wenkbrauwen in photoshopt is ze best pretty!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef Lindytje het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaa, een mooien nieuwen look van Wenkbrauwtje
[ afbeelding ]
Serieus, die wenkbrauwen, why????
Jep, maar ze verpest het door haar wenkbrauwen tot haar haargrens op te trekken elke keer...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je daar andere wenkbrauwen in photoshopt is ze best pretty!
Daar ga ik eens naar kijken!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De mijne is van Tri-action. Online besteld, want maat nergens te krijgen.Heb ze ook bij de V&D gezien.
Volgens mij is deze foto al meer spontaanquote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, maar ze verpest het door haar wenkbrauwen tot haar haargrens op te trekken elke keer...
Die is al beter jaquote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij is deze foto al meer spontaan
[ afbeelding ]
Lacht ze tenminste niet zo nep
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo aanuitleggen van dat feest van het werk...
: 'Oh god..... ik kan me nog wel wat personeelsfeestjes van de videotheek herinneren.... Sterkte alvast met werken de volgende dag
'
![]()
+1quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Maar mensen die ik helemaal niet ken (dus ook niet digitaal
) daar mix ik niet zo makkelijk mee. Ik ben nogal een kneus sociaal gezien
.
Ja, komop, onbeperkt gratisch drank en etenquote:
Ik heb nog wel chips liggenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL CHIPS
GODVERDOMME WAAROM HEBBEN WE GEEN CHIPS?
IK WIL GEEN TUCKOEKJES OF PAASEITJES, IK WIL CHIPS![]()
tuckoekjes en paaseitjesquote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL CHIPS
GODVERDOMME WAAROM HEBBEN WE GEEN CHIPS?
IK WIL GEEN TUCKOEKJES OF PAASEITJES, IK WIL CHIPS![]()
Zo krijgt ze wel snel rimpels.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef Lindytje het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaa, een mooien nieuwen look van Wenkbrauwtje
[ afbeelding ]
Serieus, die wenkbrauwen, why????
Ohai, wanneer gaan we weer naar die snoepwinkel?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt de neiging om me helemaal vol te vreten
Why?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Tuc is toch bijna chips..?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja is wel lekker, maar ik wil chips
Badderen is fijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb zin in zondag want bad @ ouders huis ;').
ik heb trek in bitterballen...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Dat is iets om naar uit te kijken!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb zin in zondag want bad @ ouders huis ;').
Ik ben een emo-eter, heb net zitten janken want moest mama het hele verhaal vertellen van de internist enzo en bla dus nu wil ik etenquote:
Ja, dat is ook weer zo. Als je geen bad hebt ben je jaloers op iedereen met een bad.. heb je er dan één, ga je er nooit in.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Badderen is fijn
Nou ja, voor 15-20 minuten dan
Herman. Da's lang geleden. Wel lekker.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga volgende week ook een Herman maken
Doe nog maar een peukje roken en wat drinken pakkenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben een emo-eter, heb net zitten janken want moest mama het hele verhaal vertellen van de internist enzo en bla dus nu wil ik eten
Ik heb er ook geen... maar echt, ik kan er nooit langer dan 20 minuten blijven liggen, dan krijg ik het veel te heetquote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Als je geen bad hebt ben je jaloers op iedereen met een bad.. heb je er dan één, ga je er nooit in.
de mcribquote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil de fucking big tasty terug
DIT! KEER HONDERDMILJOENMILJARDquote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil de fucking big tasty terug
No.!quote:
en kaasquote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
No.!
big tasty.
met bacon. En vleesch. En smerig lekkere saus. En alles.
VET.
En alles.
echt. Welke mongool dit op zijn geweten heeft he....quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DIT! KEER HONDERDMILJOENMILJARD
Maar voorlopig komt ie niet
Hoe boeiend was het?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik had dus zo een bruidstijdschrift gekocht en heb net in bad gepoogd het te lezen
eat all the cheese.quote:
DOUBLE DOUBLE ANIMAL STYLE BURGER VAN IN AND OUTquote:
Was het leuk?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik had dus zo een bruidstijdschrift gekocht en heb net in bad gepoogd het te lezen
heul niet! Wat een zaadboekjes zeg. Boeit mij het nou welke tafeldecoratie de nieuwste trend isquote:
dit is de Mackanker....quote:
Inddquote:Op maandag 26 maart 2012 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt. Welke mongool dit op zijn geweten heeft he....
godmiljaar!
Mwehehehehe.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heul niet! Wat een zaadboekjes zeg. Boeit mij het nou welke tafeldecoratie de nieuwste trend is
HAHAHAHAquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heul niet! Wat een zaadboekjes zeg. Boeit mij het nou welke tafeldecoratie de nieuwste trend is
Eenschquote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HAHAHAHA
tafeldecoratie: bier in bierglazen en schalen met vreten.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HAHAHAHA
tafeldecoratie: bier in bierglazen en schalen met vreten bakjes met pinda's.
Jurken zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
jurken
tafeldecoratie
*blijft hamburgertalk negeren*
jaquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Indd
Toen ik er nog werkte gooide ik er altijd extra bacon, saus en kaas opwel zonder tomaat
Oh, sure. En plakjes leverworst en blokjes kaas.quote:
Srsly?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
bakjes pinda's kosten 5 euro per bakje op zo'n trouwlocatie
Waarom las ik Al Qaidapounder?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef Lindytje het volgende:
GIEV ME AL QUARTERTPOUNDER!!!!! NOW!!!!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, sure. En plakjes leverworst en blokjes kaas.
Bitturrrgarnituuurtje.quote:
pinda's zijn overrated. Borrelnoten. jwtz.quote:
Afzetters.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
Bwhehehehheehehequote:Op maandag 26 maart 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom las ik Al Qaidapounder?
Omdat jij terrorist bent.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom las ik Al Qaidapounder?
Bruids of Rouw = +500% van de inkoopwaardequote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
Want ze dokken toch wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bruids of Rouw = +500% van de inkoopwaarde
Zal ik je enquete eens fijn gaan terroriseren dan?quote:
Tijdens dat college van donderdag. Duh.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
LINDY WANNEER GAAN WE EEN QUARTERPOUNDER ETEN?
dat zou voor mij gelijk al reden zijn om die locatie door te strepen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
EEN KEER!!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
LINDY WANNEER GAAN WE EEN QUARTERPOUNDER ETEN?
Oh, goeden ideequote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijdens dat college van donderdag. Duh.
Damn, als ik dat zou durven mee te nemen de collegezaal in, dan zou ik nog twee quarterpounder-menu's gaan halen ookquote:Op maandag 26 maart 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG LINDY
GA LANGS DE MAC
WIJ ETEN TIJDENS COLLEGE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het wel eens een keer gedaan, hamburgers tijdens college.quote:
Beschilderde blikken? Saywhut?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
maar cyclamen, harten en beschilderde blikken in ombre stijl zijn het helemaal dit jaar.
Why not, helemaal achterin zitten, ik zie het probleem nietquote:Op maandag 26 maart 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn, als ik dat zou durven mee te nemen de collegezaal in, dan zou ik nog twee quarterpounder-menu's gaan halen ook![]()
was jij niet aan den lijn?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn, als ik dat zou durven mee te nemen de collegezaal in, dan zou ik nog twee quarterpounder-menu's gaan halen ook![]()
Tsja, ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
BESTE IDEE VAN NEDERLAND IJS
![]()
En dan allebei gewoon 3 euroknallers ofzo![]()
![]()
Al die mensen kijken wedden
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
maar cyclamen, harten en beschilderde blikken in ombre stijl zijn het helemaal dit jaar.
bij beschilderde blikken moet ik aan een urn denken.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal eens kijken donderdagquote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Why not, helemaal achterin zitten, ik zie het probleem niet![]()
hendig!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, matig aan de lijn hoor
Ik val gewoon af![]()
het is wel een tering eind van de mac naar de hanze en de RUGquote:
Het was heul geen macburger.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is wel een tering eind van de mac naar de hanze en de RUGben je burger koud ja als je dr benne.
Dat komt wel goed denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
hopelijk ben ik woensdag weer teruggebalanst
Volgens mij gingen die gewoon stuque.quote:
Gelukkig kunnen we dat ook met elkaar delenquote:
HEEL ERGE PANIEKquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we dat ook met elkaar delen
Ik wilde al bijna naar bed gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Lindytje het volgende:
Stelletje treurige wijven zijn we ook:
NOES!!!! Fok stuk!!! Snel naar onze FB-groep!!!!![]()
![]()
![]()
Fok doet het weer!!!!! Snel weer posten!!!
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zijn we ons ervan bewust.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Lindytje het volgende:
Stelletje treurige wijven zijn we ook:
NOES!!!! Fok stuk!!! Snel naar onze FB-groep!!!!![]()
![]()
![]()
Fok doet het weer!!!!! Snel weer posten!!!
![]()
![]()
![]()
Nee!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
LIN!
Heb je al de kans gehad om 'The face' op Jehova's of verkopers aan de deur te testen?
Mehquote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee!!!
Er is nog niemand langs geweest
Dat dan weer welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we ons ervan bewust.
Ik ook man, moet niet gekker wordenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna naar bed gaan
Ik wilde het laatst bij de buurvrouw doenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee!!!
Er is nog niemand langs geweest
Wat een gemiste kansquote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, Unf en Lin, dat had ik donderdagochtend moeten doen!
Komen ze op de ochtend van de bruiloft langs, die Jehova-getuiges. Daar had ik best dat gezicht op uit willen proberen.
Je had the face moeten doen!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde het laatst bij de buurvrouw doen
Die stond hier boven als een gek aan te bellen, maar ik liep in mijn handdoek (badjas in de was) dus dan ga ik de deur niet open doenEn broertje stond onder de douche. Eerst liet ik gewoon bellen zonder open te doen. Maar na de 2e bel ga ik toch maar kijken of het niet dringend is altijd
Zag ik haar staan dus, en dr vent een trap lager (ze wonen een verdieping lager dan wij) en hoor ik dr zeggen: 'BELACHELIJK! ZE ZIJN GEWOON THUIS WANT DE AUTO'S STAAN ER!'
Maar mn moeder was met de fiets naar het werk, en ik moest eigenlijk naar school dus dan zou ik met de trein weg zijn.Toen twijfelde ik even of ik de deur niet open moest trekken en dan de face doen
Maar toen liep ze al weg
Ja.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, Unf en Lin, dat had ik donderdagochtend moeten doen!
Komen ze op de ochtend van de bruiloft langs, die Jehova-getuiges. Daar had ik best dat gezicht op uit willen proberen.
Ach, zolang je niet achter in een ambulance ligt!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, komop, onbeperkt gratisch drank en eten![]()
Ik heb geen zelfbeheersing, had ik dat al eens verteld? ::D
Ik vind die NEENEENEE die Debs en drquote:Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.
Afgelopen weekend heb ik het serieus overwogen. Waren van die vermoeiende straatmuzikanten die alle mensen op de terrasjes lastig gingen vallen met irritante muziek en de vraag om geld. Maar het was zo druk dat hij waarschijnlijk gewoon naar andere mensen had gekeken.
Altijd proberenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.
Afgelopen weekend heb ik het serieus overwogen. Waren van die vermoeiende straatmuzikanten die alle mensen op de terrasjes lastig gingen vallen met irritante muziek en de vraag om geld. Maar het was zo druk dat hij waarschijnlijk gewoon naar andere mensen had gekeken.
Die heb ik gemist volgensmij...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die NEENEENEE die Debs en drdoen ook briljant
Dat zal wel loslopen denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach, zolang je niet achter in een ambulance ligt!
bwhehehehehehquote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Wat ik ook nog eens wil doen: 'Als er dan iemand naar je toe komt die iets wil verkopen, toen alsof je een mongol benEn heel hard schreeuwen en met je handen wapperen enzo.
Dat doenen mijn stiefvader ook als we gewoon op een openbare plek zijn
Alsof mijn moeder en ik dan hun begeleiders zijn
Dan schaam ik me echt kapot
Maar moet er ook wel om lolleren.
Vind je het erg als ik nee zeg? Ik kan nooit vier slachtoffers vinden.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben je even bezig met je cv, zetten jullie 50 berichtjes neer! En breken jullie fok!
Amy, wil jij (een stukje van) mijn Herman?Als ik weet dat ik hem kwijtraak hou ik het misschien nog wel 10 dagen vol.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
bwheheheheheh![]()
Dat doe ik ook wel eens in een winkel meter bij
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik nee zeg? Ik kan nooit vier slachtoffers vinden.Gewoon zelf opeten joh!
Is er iemand die het zal controleren?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.Dus denk dat ik gewoon valsspeel en hem morgen maak.
![]()
Ik vraag aan een vriendin of zij een Herman de vriendschapscake wil. "En dat is..? Als het maar niet zo'n emmer met gist is."
Dingen zeggen als:quote:
De vriendin waarvan ik hem gekregen heb misschien. En dan zeg ik gewoon dat ik echt geen 4 slachtoffers wist.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Is er iemand die het zal controleren?
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dingen zeggen als:
'Nee, daar heb je geen centjes voor!!'
"Nee, hup, zet eens terug, je weet dat je daar niet aan mag komen!"![]()
Jamaar Lies is ook gewoon episch.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dingen zeggen als:
'Nee, daar heb je geen centjes voor!!'
"Nee, hup, zet eens terug, je weet dat je daar niet aan mag komen!"![]()
Jep, en dan kijken hoe lang hij het volhoudtquote:Op maandag 26 maart 2012 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
NICE!
Ga ik de volgende keer ook doenIk zeg altijd alleen maar: 'HAHAHAHHAHAHAHA Nico stop.' -hij gaat door- 'HAHHAA nee ophouden.' -gaat nog steeds door- 'NICO KAPPEN NU!
'
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar Lies is ook gewoon episch.
Herman is dan ook zooo 2003.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De vriendin waarvan ik hem gekregen heb misschien. En dan zeg ik gewoon dat ik echt geen 4 slachtoffers wist.
Fijn is dat altijdquote:Op maandag 26 maart 2012 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Als ik met mijn beste vriend loop over straat of in de stad ofzo, dan kunnen we ons ook als een stel idioten gedragen. gaat hij heel raar lopen en dan loop ik allemaal vreemde dingen te mompelen enzo
Je bent erin geluisd.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Daar ben ik wel blij mee volgensmij.
quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Trusten!
Ik ga er ook vandeur!
Ja.quote:
Datquote:Op maandag 26 maart 2012 23:05 schreef AmyGrace het volgende:
Het is ook zo'n gedoe. Ik wil gewoon beslag/deeg kunnen maken, meteen bakken en nommen!
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die NEENEENEE die Debs en drdoen ook briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |