Goedenavond,
Voor de geinteresseerden: om 21.00u nieuwe aflevering van Locked Up Abroad. Vind dat zelf wel een goed programma.
Goed, onlangs was ik jarig en mijn vriendin was er ook om de taart te snijden en drinken aan te bieden aan iedereen enzo.
Uiteraard had ze toestemming om zelf ook af en toe ff te gaan zitten en een consumptie te nuttigen.
Op de (saaie familiekring) verjaardag

was mijn neefje van 3 jaar ofzo er ook, ik hoopte dat ie snel weer zou opkrassen, hekel aan kinderen. Vooral als ik dan taart aan het eten ben en dat kind komt voor me staan en dan wil ie een hapje ...

Flikker op, ga bij je moeder een hapje halen ofzo.
Mijn vriendin is het tegenovergestelde van mij en krijgt een natje van kinderen, m'n neefje zit dus ook best vaak bij haar op schoot of aanwezig in haar zeer nabije omgeving.
ALs hij op haar schoot zit zit die etter altijd vol in m'n vriendin haar tieten te knijpen en lekker z'n hoofd ertussen te proppen.
"Stom kutjoch" denk ik dan, jaloers zijnde op de jonge jaren waarin iedere kutkleuter lekker schaamteloos aan de erogene zones van het vrouwelijk schoon kon zitten. Wat een prachttijden waren dat, denk ik, ik weet er niets meer vanaf.
Als je wat ouder wordt is het opeens een schande als je zoiets doet, maar oh oh oh als je een kutkind ben, dan mag je opeens overal aanzitten en gaat het vrouwmensch in kwestie stom lachen omdat er een klein kind in de tieten knijpt, oh oh oh ihihihiiihihi wta leuk hij knijpt in m'n borsten whiwhwihwihwi.
Was ik nog maar een kind.