zolang je zelf een foto maakt, ben jij er zelf de eigenaar vanquote:Op maandag 26 maart 2012 16:20 schreef Laulau83 het volgende:
Zolang er geen copyright op de foto zit mag iedereen deze gebruiken trouwens
Dat werkt net andersom, zolang je je foto niet expliciet vrijgeeft zit er copyright op.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:20 schreef Laulau83 het volgende:
Zolang er geen copyright op de foto zit mag iedereen deze gebruiken trouwens
welneequote:Op maandag 26 maart 2012 16:24 schreef Laulau83 het volgende:
Nee hoor iedereen mag hem gebruiken zijn al diverse rechtzaken over geweest.
Op iedere foto zit copyright, tenzij je aangeeft dat dit niet het geval is.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:20 schreef Laulau83 het volgende:
Zolang er geen copyright op de foto zit mag iedereen deze gebruiken trouwens
mail ze?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:42 schreef RobinOok het volgende:
Dat is een dikke faal. :-(
Dat attribution is share alike.
Dat betekent dat je er een bron bij zet.
In dit geval: http://kokrobin.wordpress.com/2010/10/13/filet-americain/
Kutzakken.
Valt me wel een beetje tegen van KvW.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:42 schreef RobinOok het volgende:
Dat is een dikke faal. :-(
Dat attribution is share alike.
Dat betekent dat je er een bron bij zet.
In dit geval: http://kokrobin.wordpress.com/2010/10/13/filet-americain/
Kutzakken.
En de achteruitgang is gelijk zichtbaar ;-)quote:Op maandag 26 maart 2012 16:53 schreef RobinOok het volgende:
Maar euh, ik wist niet dat de KvW tegenwoordig bij de KRO zit!
NTR was er klaar mee. Een deel van het team(Teun vd Keuken, Ronald Duong) verkaste naar de VPRO. De KRO zag er nog wel heil in en gaat er mee door. Wel met een redelijk nieuw team.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:53 schreef RobinOok het volgende:
Maar euh, ik wist niet dat de KvW tegenwoordig bij de KRO zit!
quote:Het programma verhuist hiermee van de NTR naar de KRO. Nieuw zijn de verslaggevers Ajouad El Miloudi en Ersin Kiris (ex-Jakhals DWDD).
In KRO's Keuringsdienst van Waarde staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?
Verslaggevers Maurice Dekkers, Ajouad El Miloudi, Ersin Kiris, Marijn Frank en Maarten Remmers nemen de telefoon ter hand en bellen er actief op los. Ze stellen simpele vragen en krijgen de meest verbazingwekkende antwoorden op food, non-food en nieuwsgerelateerde kwesties. Prikkelend, onderzoekend en vasthoudend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |