Hey Goatje!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef Gaoxing het volgende:
Ik loop op het moment een dag per week mee met een Ierse lerares en merkte dat zelfs de Thaise onderwijsassistent inmiddels het accent heeft overgenomen. Wat is het toch een vreselijk aanstekelijk accent!
Pffff, wat slecht. Muzikaal gezien dan.quote:
Gelukkig gisternacht een zware regenbui gehad die al het stof heeft weggespoeld. En daarna brak het zonnetje door en zag ik zowaar blauwe lucht! Dat had ik (behalve in het vliegtuig) al twee maanden niet meer gezien!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Kids en ik hebben vorig jaar een poging gedaan om langs te gaan bij breaky. Zijn van Bangkok naar LP gevlogen, omgedraaid en teruggevlogen, want er was onvoldoende (lees: geen) zicht om te landen. Helaas....
Dat. En naar humortv.nl voor het cabaret.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef flipsen het volgende:
Ik kijk regelmatig naar uitzendingemist. Niet naar RTL overigens.
Geweldig land toch, in juli 2010 het goedkoopst van de wereld met een prijs van US$1,78 (lang leve subsidies en corruptie). In januari 2012 kost diezelfde Big Mac maar liefst US$4,64quote:Argentina es el país más barato en el índice Big-Mac
fortunaweb.com.ar/2010-07-23-34042-argentina-... - Translate this page
23 Jul 2010 – Es decir, de acuerdo a este indicador, Argentina es más competitiva por su ... ya que la hamburguesa cuesta U$S 4,33 y U$S 3,73 en cada uno de estos mercados respectivamente. Mientras que en China el valor del Big Mac es de U$ S 1,95. ... En cuanto a los salarios, los trabajos que requieran estar en ...
Pese a los controles, el Big Mac argentino está entre los más caros
www.ieco.clarin.com/.../Pese-controles-Big-Mac-ar... - Translate this page
16 Ene 2012 – La unidad de medida es Estados Unidos, el país creador del Bic Mac, donde hoy cuesta 4,20 dólares y ubica a los Estados Unidos en el ...
Want Hull is een 'dry county'?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, weer een dag in Nederland en meteen een katerWas ik maar in Hull gebleven
En wij hebben al vanaf woensdag 12u vrijquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:33 schreef flipsen het volgende:
Tsssk, hier is Goede Vrijdag tenminste een vrije dag, zoals het hoort
hier ook, alle winkels zijn ook geslotenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:33 schreef flipsen het volgende:
Tsssk, hier is Goede Vrijdag tenminste een vrije dag, zoals het hoort
Ik heb net eens gekeken en het ziet er heel mooi uit. De site voelt goed aan en doet wat het moet doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:10 schreef flipsen het volgende:
Pffff, de oude site weggemikt en de nieuwe geupload. Zelden zo nerveus geweestNu hopen dat alles werkt. Het meest belangrijke werkt in ieder geval nog niet: het boekingsformulier
Dagelijks. Werkt gewoon hoor in uk. Alleen sommige programma';s niet vanwege de rechten en de betaalde programma's niet maar Voetbal International/ GTST en dat soort ongein werkt gewoon. SBSgemist & net5gemist heb je ook nog en daar werkt wel alles (net als uitzendinggemist.nl).quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef June. het volgende:
Kijken jullie trouwens weleens uitzendinggemist of rtl gemist? Zie net dat ik het gewoon niet kan bekijken vanuit de uk
Ik dacht dat het google ads waren aan de rechterkant!quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:10 schreef flipsen het volgende:
Pffff, de oude site weggemikt en de nieuwe geupload. Zelden zo nerveus geweestNu hopen dat alles werkt. Het meest belangrijke werkt in ieder geval nog niet: het boekingsformulier
Inderdaad, had per toeval een programma dat niet werktequote:Op zaterdag 7 april 2012 18:10 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dagelijks. Werkt gewoon hoor in uk. Alleen sommige programma';s niet vanwege de rechten en de betaalde programma's niet maar Voetbal International/ GTST en dat soort ongein werkt gewoon. SBSgemist & net5gemist heb je ook nog en daar werkt wel alles (net als uitzendinggemist.nl).
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik dacht dat het google ads waren aan de rechterkant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |