SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
En voor dat geld zijn ze inderdaad chill, Tli
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waar we beide een zonnebril dragen en hij er over heen komt?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Sala's natte droom is dat Jumi en Tli wiepen ja. In een lucide droom is dat welAll good things are wild and free.![]()
Sowieso. Grijp je kans, Sala.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Als meids je foto's op je fb liken, betekent dat dan dat ze willen neuken?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Meestal willen ze dan op z'n minst hun zonnebril ondergespritzt hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Als meids je foto's op je fb liken, betekent dat dan dat ze willen neuken?full stops and exclamation marks![]()
En hard ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Als meids je foto's op je fb liken, betekent dat dan dat ze willen neuken?
Zal nog eens aardig doen
All good things are wild and free.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hard ook.
Zal nog eens aardig doen![]()
![]()
Hirlak.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Jij hè, met je vroege ochtendenquote:
Gatverdamme man, ik kan amper normaal functioneren tot een uurtje of 10.00![]()
![]()
![]()
Wat kunnen jullie je aanstellen zeg, niet functioneren tot een uurtje of 10. Schaam je!Heerlijk juist vroeg wakker worden met zulk weer.
All good things are wild and free.![]()
Dame ik ben wel 6 dagen per week voor 08.00 wakker hè, vaak zelfs 07.00quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef tliciouz het volgende:
Wat kunnen jullie je aanstellen zeg, niet functioneren tot een uurtje of 10. Schaam je!Heerlijk juist vroeg wakker worden met zulk weer.
09.00 is uitslapen voor mij
Maar gelijk heb je wel, genieten van dit weer in de vroege ochtend is heerlijk. Ik zit helaas nu binnen en kan pas 14.00 het gebouw weer uit![]()
![]()
Mensen met een ochtendhumeurquote:Op maandag 26 maart 2012 08:22 schreef junamii het volgende:
[..]
Jij hè, met je vroege ochtenden
Gatverdamme man, ik kan amper normaal functioneren tot een uurtje of 10.00![]()
Deathlift or Die.![]()
Onder werktijd alleen maar online shoppen. Mijn collega's
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef tliciouz het volgende:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jijquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)Lekker midden in de winter om 5.00 uur op staan. Nee, echt genieten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: