abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 maart 2012 @ 21:43:46 #1
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_109508756
Vorige week ben ik keihard op mijn knie gevallen. Knie werd dik en ik kon amper lopen. Nu heb ik er bijna geen last meer van maar als ik aan mijn knieschijf voel lijkt het of er een langwerpige deuk in zit. Als ik daar aan voel en een beetje beweeg voel ik het knarsen. Is mijn knieschijf gebroken ofzo? Zou dat dan niet veel meer pijn moeten doen?
wat is dit
  zondag 25 maart 2012 @ 21:48:00 #2
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_109508973
Oei, die moet eraf!
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 25 maart 2012 @ 22:12:00 #3
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_109510584
Iets breken doet minder zeer dan kneuzen. En zoals jij het verteld zou ik het toch maar even aan een dokter vragen :P
(╯°□°)╯︵ ”ʞoɟ
pi_109524014
Bij heel veel mensen voel je het wat kraken als je op de knieschijf drukt en wat beweegt, dit heet crepitaties. Is het ook pijnlijk als iemand op jouw knieschijf drukt wanneer jij je been gestrekt en ontspannen hebt? Is dat het geval dan zou kunnen dat het kraakbeen aan de achterkant van je knieschjif wat beschadigd is. Dit zou wel de zwelling kunnen verklaren na je val. Dit gaat vaak irriteren wanneer de druk op je kieschijf toeneemt zoals bij hurken of traplopen! Heb je daar ook last van? Je voelt dit vaak aan de zijkant of boven/onderkant van je knieschijf, dit omdat kraakbeen zelf geen pijnsensoriek bevat wordt dit ergens anders geprojecteerd.

Het kraken alleen is in mijn ogen geen reden om je zorgen te maken, het is ook nog niet zo lang geleden. Heb je ook veel pijnklachten en worden deze de komende weken niet minder of nemen toe met dus bijv. sporten, traplopen of hurken dan is het raadzaam eens bij je huisarts langs te gaan.
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 maart 2012 @ 11:41:42 #5
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_109524397
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:29 schreef ForumGek het volgende:
Bij heel veel mensen voel je het wat kraken als je op de knieschijf drukt en wat beweegt, dit heet crepitaties. Is het ook pijnlijk als iemand op jouw knieschijf drukt wanneer jij je been gestrekt en ontspannen hebt? Is dat het geval dan zou kunnen dat het kraakbeen aan de achterkant van je knieschjif wat beschadigd is. Dit zou wel de zwelling kunnen verklaren na je val. Dit gaat vaak irriteren wanneer de druk op je kieschijf toeneemt zoals bij hurken of traplopen! Heb je daar ook last van? Je voelt dit vaak aan de zijkant of boven/onderkant van je knieschijf, dit omdat kraakbeen zelf geen pijnsensoriek bevat wordt dit ergens anders geprojecteerd.

Het kraken alleen is in mijn ogen geen reden om je zorgen te maken, het is ook nog niet zo lang geleden. Heb je ook veel pijnklachten en worden deze de komende weken niet minder of nemen toe met dus bijv. sporten, traplopen of hurken dan is het raadzaam eens bij je huisarts langs te gaan.
pijn is er maar een klein beetje als ik er op druk. pijn bij lopen is er ook bijna niet. ik wacht het dus nog even af, bedankt
wat is dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')