quote:Goed bezig
Op vrijdag 21 februari 2003 09:18 schreef lamaris het volgende:[..]
Ben het volkomen met je eens. Ik kom er gewoon voor uit: ik ben te lui om mijn benen en oksels en bikinilijn om de dag te scheren! Het is gewoon een teringklus waar je uren per week mee kwijt bent als vrouw!
In deze wintermaanden doe ik het lekker 1 keer in de 2 weken.
Dan ben ik maar een 'smerig wijf'.
Wel bezwijk ik enigzins onder de sociale druk: in de zomer scheer ik me wel, of als ik een rokje aan heb dan zijn mijn benen wel glad (maar dat is meer uit esthetisch oogpunt).
quote:aap of baardaap... verandert er weinig.
Op woensdag 24 juli 2002 23:20 schreef dutchmilan het volgende:
Dan gaan ze je een baardaap noemen. Ik ken een jongen wie dat ook is overkomen.
Heb een half jaartje internationaal gereden, was nauwelijks thuis. Heb toen me baard laten staan. Als ik dan thuiskwam herkende niemand me
quote:Ben je niet bang dat je baard grijs of grijzig is...? Ik wel nl....
Op woensdag 24 juli 2002 23:17 schreef Cynic het volgende:
Het wordt tijd voor een statement; wie doet mee?
quote:Nee, nog niet (dat komt later wel). Voorlopig is het nog zwart. Overigens laat ik geen baard staan, maar wel een snor. Heb er al in geen tijden zó belachelijk bijgelopen
Op maandag 24 februari 2003 18:58 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ben je niet bang dat je baard grijs of grijzig is...? Ik wel nl....
Ik weet nu dus ook weer waarom niemand dat meer doet; het ziet er niet uit
Met U kan ik converseren!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef Dudette1985 het volgende:
Sommige mannen/jongens zonder baard hebben gelijk zo'n babyface..Nee geef mij maar een man met facial hair <3. En als het te lang wordt dan wordt het maar bijgetrimd, maar niet alles eraf aub!
keenker gek! trim die boel!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:57 schreef unioz het volgende:
Ik ben ook al zon jaartje of 400 geleden gestopt met me te scheren
het resultaat:
[afbeelding]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |