abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6438343
ik doe ook niet moeilijk, een keer per dag is wel vol te houden.....
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:52:13 #62
37721 8-ball
Dat is een Nieuwjaarshoed *)
pi_6438347
ik ben nog niet echt begonnen met scheren maar ik wil die bebaarde Fokkers wel zien
Op zondag 28 december 2003 20:33 schreef TrenTs het volgende:[br]Tja er zijn ook mensen die denken dat Hitler goed werk gedaan heeft, dat God bestaat, dat Balkenende z'n best doet en dat de euro niet alles duurder heeft gemaakt.
pi_6438436
Ik snap niet dat mensen zich hier druk maken als ze zich 1x in de twee á drie dagen moeten scheren. Kzal je zeggen hoe het hier zit, als ik me het 'smorgens scheer, heb ik diezelfde avond al langere stoppels dan wanneer mijn vader zich 2 tot 3 dagen niet scheert. Als ik uitga scheer ik me diezelfde middag nog. Ik ben nu 18, ik vraag me af hoe dat moet worden als ik nog wat ouder ben...
pi_6438678
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 20:31 schreef Noenoe het volgende:

[..]

Dat wel, als je het maar goed verzorgt! En dat is dus iets wat mijn vader NIET doet, waardoor het er dus vies & bah uitziet ..

tja, maar als je je niet verzorgd dan zie je er zonder baard en kort haar ook niet uit
pi_6575464
Still going strong.......

Als we nu eens af en toe een pic posten om te zien of er een beetje vorderingen maken. Zal eens kijken of ik m'n digitale camera aan de praat kan krijgen

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zaterdag 2 november 2002 @ 11:43:17 #66
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_6584174
Ik scheer me dus iedere dag voordat ik ga douchen, als ik dan 1 keer oversla (omdat ik dankzij het scheren weer es een knalrode hals heb ) dan krijg ik dezelfde dag nog opmerkingen naar m'n hoofd van m'n ouders als: "is het stroom uitgevallen op je kamer ??
pi_6585150
Een stoppelbaardje is juist lief.. En een lang stoppelbaardje ook!

*houdt van stoppeltjes*

pi_6598029
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 23:36 schreef Uiruru het volgende:
heb ik een tijdje gedaan. Ik stond binnen de kortste keren ook bekend als jumanji, baardaap, sinterklaas en weet ik nog wat meer.

Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.

Aan je icon te zien heb je dat probleem ook al opgelost
  woensdag 6 november 2002 @ 15:47:32 #69
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_6658198
Over het algemeen begin ik te denken om mezelf te gaan scheren als mn vriendin al een dag of drie roept dat het nou wel weer ns tijd word....
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_6658230
Dit had ik laatst ook een keer gedaan totdat ik ineens overal te horen kreeg dat ik het eraf moest halen. Soms ben ik nou eenmaal te lui om die sjit iedere keer bij te gaan houden, was ik maar 80 dan zou niemand er meer over zeuren!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_6658248
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 13:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Een stoppelbaardje is juist lief..

*houdt van stoppeltjes*

Ikke ook wel.
  woensdag 6 november 2002 @ 15:49:56 #72
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_6658260
Ik doe wel mee !!

ZZ-Top is toch ook zo begonnen !!

Ik zou er later wel graag als Gandalf uit willen zien !

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_6744640
Heb een vriendin die het niets uitmaakt. Perfect zo'n vriendin die lak heeft aan uiterlijke bullshit. Zelf zou ik elke dag moeten scheren, als ik s'ochtends scheer, is het s'avonds weer schuurpapier 100. Heb er een hekel aan, en daarnaast staat een baard mij wel. Maar mensen die lopen te zeiken omdat ze het niet mooi vinden moeten heel erg hard optiefen.
pi_8622983
Jeh! Het is weer eens een keer zover. Deze keer maar eens selectief niet-scheren denk ik. Om er vervolgens na een paar maand er achter te komen dat het absoluut nergens naar lijkt
It has to mean something
pi_8623079
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 17:02 schreef marsterretje het volgende:
Stoppen met scheren lijkt me een prima plan. Dat gezeik met die mesjes, het om de 2 dagen weer moeten, en dat alleen omdat deze maatschappij heft besloten dat haar 'vies' is. En niet alleen de armen en benen moet, ook de schaamstreek is een must geworden om nog binnen de sociaal geccpeteerde groep te horen.

Ik ben het zat, mensen accepteren maar een x dat er ook op een vrouwenlichaam haar zit en dat dat echt niet vanzelf erafgaat, zoals men wel eens placht te denken.

dit denk ik best vaak. Helaas verhindert dezelfde sociale druk me ervan om het daadwerkelijk door te voeren.

Ben het volkomen met je eens. Ik kom er gewoon voor uit: ik ben te lui om mijn benen en oksels en bikinilijn om de dag te scheren! Het is gewoon een teringklus waar je uren per week mee kwijt bent als vrouw!
In deze wintermaanden doe ik het lekker 1 keer in de 2 weken.
Dan ben ik maar een 'smerig wijf'.
Wel bezwijk ik enigzins onder de sociale druk: in de zomer scheer ik me wel, of als ik een rokje aan heb dan zijn mijn benen wel glad (maar dat is meer uit esthetisch oogpunt).
pi_8623098
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 09:18 schreef lamaris het volgende:

[..]

Ben het volkomen met je eens. Ik kom er gewoon voor uit: ik ben te lui om mijn benen en oksels en bikinilijn om de dag te scheren! Het is gewoon een teringklus waar je uren per week mee kwijt bent als vrouw!
In deze wintermaanden doe ik het lekker 1 keer in de 2 weken.
Dan ben ik maar een 'smerig wijf'.
Wel bezwijk ik enigzins onder de sociale druk: in de zomer scheer ik me wel, of als ik een rokje aan heb dan zijn mijn benen wel glad (maar dat is meer uit esthetisch oogpunt).

Goed bezig
It has to mean something
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:56:40 #77
36647 KapiteinRuigbaard
Kom maar Kitty Kitty Breezah!
pi_8627830
Ik stop ook met scheren!
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:02:06 #78
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8627958
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 23:20 schreef dutchmilan het volgende:
Dan gaan ze je een baardaap noemen. Ik ken een jongen wie dat ook is overkomen.
aap of baardaap... verandert er weinig.
Nee, ik word nooit baardaap genoemd eigenlijk, maar mijn baard is ook niet lang genoeg
(het is mij trouwens nooit echt opgevallen dat apen baarden hebben)
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_8691110
Ach zo lang het resultaat nog geen vlasbaard is

salva cum reverentia
pi_8691235
Ik haat scheren. maar om nou een baard te laten groeien

Heb een half jaartje internationaal gereden, was nauwelijks thuis. Heb toen me baard laten staan. Als ik dan thuiskwam herkende niemand me

pi_8691262
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 23:17 schreef Cynic het volgende:
Het wordt tijd voor een statement; wie doet mee?
Ben je niet bang dat je baard grijs of grijzig is...? Ik wel nl....
I´m back.
pi_9029965
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben je niet bang dat je baard grijs of grijzig is...? Ik wel nl....

Nee, nog niet (dat komt later wel). Voorlopig is het nog zwart. Overigens laat ik geen baard staan, maar wel een snor. Heb er al in geen tijden zó belachelijk bijgelopen

Ik weet nu dus ook weer waarom niemand dat meer doet; het ziet er niet uit

It has to mean something
  zondag 9 januari 2005 @ 20:33:40 #83
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_24490368
Ik scheer me elke dag, glad ziet er gewoon veel verzorgder uit! Zeker op jongere leeftijd vind ik een baard niet passen, een sikje of ander gestyleerd gezichtshaar kan best tof zijn, maar een baard vind ik niks. En stoppels (langere) vind ik al helemaal vreselijk, niet alleen bij mezelf, maar ook bij anderen..
  maandag 10 januari 2005 @ 10:49:05 #84
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_24498984
Goede topickick!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_24499066
in de categorie nutteloze topickicks

maar goed, ik ken verder ook niemand die zn baard/sik al laat staan op jonge leeftijd, je zou aardig voor gek lopen zegmaar
pi_24499365
Hm, na mezelf eergisteren in m'n oor gesneden te hebben neemt de kans op staan laten weer aardig toe
It has to mean something
  maandag 10 januari 2005 @ 11:20:18 #87
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_24499418
Ik stop altijd met scheren, als ik er klaar mee ben

:|
Ik besta, of dacht ik dat maar?
pi_24500250
Steun nu de acties

"Eigen baard is goud waard"!

"In maart heeft elke Fokker een baard.....".

Giro 666
pi_27532174
Ik probeer het wel is maar na 3 weken word ik gek van dat gekriebel .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 1 juni 2005 @ 01:22:50 #90
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27532223
Stoppels zijn sexy.

Tot daar dus en niet verder.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: