Gaat mij ook meer om Heracles vanmiddag en uiteraard Ajakkes- Pisveequote:Op zondag 25 maart 2012 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
AZ - RKC is tot nu toe geen aanrader
Zegzeg, praat ff normaalquote:Op zondag 25 maart 2012 13:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gaat mij ook meer om Heracles vanmiddag en uiteraard Ajakkes- Pisvee
Ik snap je bro, ik snap je.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus in mijn ogen doodnormaal, snap dat dan
Klinkt goed!quote:
Netjes. Ik moet volgende week zondag een km of 12 wandelen. Ben benieuwd. De avond ervoor is er nog het eea gepland.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja net ff 12 km gewandeldlekker weer dr bij.
Waarom loop je 12km?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja net ff 12 km gewandeldlekker weer dr bij.
Omdat het kanquote:
Hmm..quote:Op zondag 25 maart 2012 13:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Omdat het kanLekker weer ervoor. Uitgestippelde route.
Eens!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm..
Beter weer om op terras te zitten, biertje erbij en vrouwen kijken denk ik dan maar
;iquote:Op zondag 25 maart 2012 13:35 schreef Redbaron het volgende:
Nu ga ik vanmiddag op tv wel "vrouwen" kijken want Pisvee
Hmmm, to note or not to notequote:Op zondag 25 maart 2012 13:35 schreef Redbaron het volgende:
Nu ga ik vanmiddag op tv wel "vrouwen" kijken want Pisvee
Eigenlijk wel. Vanmiddag ff. Kwart over 4 film tot ong. 6 en dan 7 uur wok. Dus ff uurtje terras bij cinestar.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm..
Beter weer om op terras te zitten, biertje erbij en vrouwen kijken denk ik dan maar
Maak maar een mental note linkmiechelquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Vanmiddag ff. Kwart over 4 film tot ong. 6 en dan 7 uur wok. Dus ff uurtje terras bij cinestar.
Chroniclequote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Welke film?
Ik gister naar Safehouse geweest, was wel aardig
Dat ga ik nu doen. Lekker fris weer voor vanmiddag.quote:
Ik ga nu.. Hej zin? De > <quote:
Ik zou het aanbod maar aannemen, kerel.quote:
Justin heeft ervaring met mij ja!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou het aanbod maar aannemen, kerel.
De I van Ilona staat teveel naar links. Dat is irritant om te zienquote:Op zondag 25 maart 2012 14:54 schreef Daywalk3r het volgende:
David, would you be so kind?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De I van Ilona staat teveel naar links. Dat is irritant om te zien
Hey milfje!quote:Op zondag 25 maart 2012 15:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
't Is wel de bedoeling dat je er af en toe bentquote:Op zondag 25 maart 2012 15:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik mag er dus nog niet in?
<iframe width="560" height="315" data-src="http://www.youtube.com/embed/RWF86D_UNxc" style="visibility:hidden;" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Ik laat het over aan de baas van ToFquote:Op zondag 25 maart 2012 15:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik doe toch ook al wel weer een flink aantal topics mee dacht ik :p Maar oke
Je liep een aantal topics mee te zeuren idd..quote:Op zondag 25 maart 2012 15:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik doe toch ook al wel weer een flink aantal topics mee dacht ik :p Maar oke
De OP is net aangepast.. Lading namen eruit van mensen die er toch nooit meer zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je liep een aantal topics mee te zeuren idd..
En toen ineens niet.. zoals zoveel.
Als iedereen die dat doet in de OP moet is ie nogal groot
Dat weet ik toch schat!quote:Op zondag 25 maart 2012 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De OP is net aangepast.. Lading namen eruit van mensen die er toch nooit meer zijn.
Ditquote:Op zondag 25 maart 2012 15:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als we ons allemaal gaan ergeren waar jij je aan ergert is de wereld te klein
True, truequote:Op zondag 25 maart 2012 15:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als we ons allemaal gaan ergeren waar jij je aan ergert is de wereld te klein
Zoals ik het las wel. Niet gezien verderquote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef norich het volgende:
En weer 3 punten erbij
Was het een rode kaart?
zeker!quote:
geen idee, vanavond maar eens kijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef norich het volgende:
En weer 3 punten erbij
Was het een rode kaart?
Klein Orkest, right?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Maar wat is nu die heilstaat als er muren omheen staan, als je bang en voorzichtig met je mening moet omgaan..."
Over de muur (8)
quote:
okquote:Op zondag 25 maart 2012 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En alleen de vooogels vliegen van Oost- naar West-Berlijn (8)
Ik bedoel maarquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn officiële tijd van de 5 Engelse Mijl is 42:13
Niks, i.v.m werkenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
'wandel'tempo inderdaadLol!
Wat kijken we hier vanavond op televisie mensen?
Homeland... en daarna de binnenkant van mijn ogen..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
'wandel'tempo inderdaadLol!
Werkze \m/quote:
nu Wegmisbruikers, dan Undercover in Nederland, Studio Voetbal en River Monstersquote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Da's een mooi stukkiequote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Zo'n beetje 190 km gereden vandaag met de vriendin achterop
baasquote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Zo'n beetje 190 km/h gereden vandaag met de vriendin achterop
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Da's best hardquote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Niet gezienquote:
Homeland moet ik nog aan beginnen, heb ik nog op de Popcorn Hour staan. Any good??quote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Homeland... en daarna de binnenkant van mijn ogen..
[..]
Werkze \m/
Ik heb helaas niet alles gezien maar wat ik heb gezien is top.. de dvds komen tzt ook nog welquote:Op zondag 25 maart 2012 21:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Homeland moet ik nog aan beginnen, heb ik nog op de Popcorn Hour staan. Any good??
Kijk z'n quote-editquote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind
[..]
niet echt als een grap overkomen...
Sja, als jij beweert al zo'n garp te hebben gemaakt check ik alles ff hequote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sja, als jij beweert al zo'n garp te hebben gemaakt check ik alles ff he
Meur zequote:
waar gaat de serie over dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Touch is ook een goede serie. Net nieuw. Pas twee afleveringen geweest in de VS, maar die bevielen werkelijk uitstekend.
Hopla: http://www.imdb.com/title/tt1821681/quote:
hmmm, maar eens downloaden en kijken wat het isquote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopla: http://www.imdb.com/title/tt1821681/
quote:
Ja is echt heel erg interessant tot nu toequote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, maar eens downloaden en kijken wat het is
Henrikequote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef norich het volgende:
Oeh ik lees hier iets over HomelandToffe serie, alle afleveringen gezien
Misschien nog een nasleep van Saint paddys? (Sint patricks day)quote:Op maandag 26 maart 2012 08:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
is het trouwens de nieuwste mode dat meiden hun haar gedeeltelijk groen laten kleuren?
het is geen schimmel?quote:Op maandag 26 maart 2012 08:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
is het trouwens de nieuwste mode dat meiden hun haar gedeeltelijk groen laten kleuren?
quote:
Ja hoor, jij?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Iedereen een goed weekend achter de rug?
Heb me prima vermaakt. Uit eten geweest, even op een terrasje gezeten, 64 zomerbloeiers geplant op de daktuin, gamen (TF2quote:
Amen!quote:
"You best keep lying down, mate!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Put dispenser here!"quote:Op maandag 26 maart 2012 13:58 schreef smitjew het volgende:
Wie gaat er vanmiddag een terrasje pakken
"Doodie!"quote:
Al heeeeeeeeel lang niet meer gespeeld.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Doodie!"
Speel je vaak op bepaalde servers? Ik zit meestal op de cp_warpath en cp_lazytown servers...
Die ken ik zo niet. Standaard maps of zo? Daar ben ik een beetje op uitgekeken.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Al heeeeeeeeel lang niet meer gespeeld.
Zat altijd op Lethal zone servers.
Héél erg veel nieuwe zooi.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:00 schreef Under_Score het volgende:
wordt tijd dat ik ook weer eens ga spelen, ben benieuwd hoeveel nieuwe zooi er nu weer in zit
Weet niet. Zal het eens weer installeren en kijken. Gaan we xtje samen met US erbij rammenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die ken ik zo niet. Standaard maps of zo? Daar ben ik een beetje op uitgekeken.
[..]
Héél erg veel nieuwe zooi.Misschien zelfs te veel.
Goed plan.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet niet. Zal het eens weer installeren en kijken. Gaan we xtje samen met US erbij rammen
Te weinig werk ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, vannacht hoor ik of ik kan blijven werken bij Ten Cate of niet
Jep, veel te weinig werk. Grootste afnemer heeft alles stilgelegd.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Te weinig werk ofzo?
Ola maar weer probeern anders.
Klootn.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, veel te weinig werk. Grootste afnemer heeft alles stilgelegd.
Ik moet inderdaad op zoek naar wat anders als ik vannacht hoor dat het einde mij is
Mwoah, ik wil zekerheid op minimaal 40 uur per week...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Naja bij de Ola zal 't nu wel weer drukker worden dus daar kun je altijd langs. Uren zijn uren
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:19 schreef norich het volgende:
Nou geweldig.. kom je na het weekend weer in Maastricht terug, fiets stukTerwijl toen ik wegging vrijdag er niks aan de hand was.. En hij staat nota bene in huis. Meh.
Vanmiddag was het ff iets beter, kon naar de winkel én muziek draaien in de autoquote:
Gaat al wel iets beter dus, fijn!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanmiddag was het ff iets beter, kon naar de winkel én muziek draaien in de auto
Nu weer duf
Met jou?
ah, jij kijkt nu ook?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Morgen vrij dus ik nog nietKruip er na Bones lekker in
Ze gaan nu wel te lang door over Verbeek trouwens
Ssssssssssstquote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jaja, je gaat gewoon nu al naast je mod-schoenen lopen
Gijpquote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Haha ibrahimovic grap was wel grappig :p
ik wil nog een keer shirt kopen met daarop; "die kan er HE-LE-MAAL niks van!!"quote:
Is toch heerlijk man, laat gaan joh!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil nog een keer shirt kopen met daarop; "die kan er HE-LE-MAAL niks van!!"
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, laat gaan joh!
niet gezienquote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Holy crap: Sylvie vd Vaart net in de Hunkemöller reclame... Nice!!!
Fijne reclame iddquote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Holy crap: Sylvie vd Vaart net in de Hunkemöller reclame... Nice!!!
VIquote:Op maandag 26 maart 2012 21:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Niet zo'n klein beetje ook!
Meer mensen die Bones nu kijken??
Ik meen het wel. Kan er op dit moment even niet meer over zeggen. Zit even met mezelf in de knoop.quote:
David \m/quote:Op dinsdag 27 maart 2012 06:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker
Bas, een goedemorgen \m/
Yes, nu net thuis. Nu de oogjes zo dicht en vanmiddag naar Amersfoortquote:Op dinsdag 27 maart 2012 06:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
David \m/
Weer vrij?
Ik net op pad naar Huissen
Danke, jij natuurlijk een uiterst goede "nachtrust" en succes met t vinden van een nieuwe baan..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 06:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, nu net thuis. Nu de oogjes zo dicht en vanmiddag naar Amersfoort
En ik wens jou natuurlijk een goede reis
Hier nog eentjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 06:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb de hele nacht niet geslapen. Alleen maar liggen draaien, woelen, koud, warm, ziek.
Zo maar ineens.
Klootn!quote:
Ah. Stock lens?quote:
Hoiquote:
En wat vind jij de stock lens dan?quote:
Vaak zit er toch zo'n 15-45 lensje bij?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En wat vind jij de stock lens dan?
Maar nog geen lens. Heb wel een DX lens nog, maar die gaat de verkoop in. Waarschijnlijk vanmiddag bij Konijnenberg een 24-70 f/2.8 halen.
Donder! Geld teveel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Denk dat jij de verkeerde camera voor je hebt
[ afbeelding ]
Ah. Ja dat past mooi samen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja tijd voor gespaard. Wil ook wat meer met fotografie doen. Naast de Journalistiek.
Je bent wel heel erg vroeg hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:50 schreef Redbaron het volgende:
Onderweg naar de Kuip. Met 77km op de klok.
Mooi man, dat nederland rijden
Ik heb zalfquote:
Nee. Pijn, moeite met ademen, koorts, misselijkheid. En ik mag niet naar de HA, van de HA.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb zalfMaar zal er verder geen grapjes over maken want het is niet fijn dunkt mij.
Wtf is dat voor shit? Je moet toch wat doen eraan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Pijn, moeite met ademen, koorts, misselijkheid. En ik mag niet naar de HA, van de HA.
Kan de HA dan niet langskomen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Pijn, moeite met ademen, koorts, misselijkheid. En ik mag niet naar de HA, van de HA.
FFSquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik had voor 10 uur een afspraak moeten maken. En niet om 11 uur. Want dan mag je gewoon morgenochtend weer bellen.
Maar laat ik nou tussen 8 en 10 uur wel een beetje gedommeld hebben (eindelijk).
Ik weet nu ook hoe t komt dat ik niet geslapen heb. Mijn amandelen zijn zo opgezwollen, dat als ik ga liggen en ik ontspan, val bijna in slaap, dan blokkeren ze m'n luchtweg.![]()
Oh, en mijn patientendossier is nog niet hier, dus ik besta niet, ofzo en "de HA behandeld liever geen mensen zonder dossier"
Ja, en ik adem liever WEL trut.
Ik was ook heel boos.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
FFSEn maar bakken met geld aan dat stink ziekenfonds geven.
Huisartsenpost zou ik ook doen dan inderdaad. Als je geen lucht krijgt door je amandelen en je valt toch in slaap kan dat zomaar je leven kosten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was ook heel boos.
Ga vanavond wel naar de HApost. Heb ik de vorige keer ook gedaan toen mijn HA me geen AB wilde geven voor mijn blaasontsteking.
Hm, mijn doorverwijzing voor een operatie is ook door de huisartsenpost gedaan, dus ik denk dat dat niets uitmaakt. Maar wel gaan, welke je ook kiest!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg net nog de tip van een huisgenoot om gewoon even langs de HA te lopen.
Ik zie eruit alsof ik ieder moment om kan vallen, blijkbaar. En zo voel ik me ook. Misschien dat ze dan inzien dat er echt iets mis is.
En het schijnt dat als die zooi eruit moet, dat de HA een doorverwijzing moet doen, en niet de HApost. Ofzo
Ik ga sowieso vanavond om 17:01 de HApost bellen. Dit hou ik niet nog een nacht vol.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, mijn doorverwijzing voor een operatie is ook door de huisartsenpost gedaan, dus ik denk dat dat niets uitmaakt. Maar wel gaan, welke je ook kiest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |