Je had verder geen voorbereidingen getroffen? Wat was jouw conditie, deed je aan sport?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:21 schreef blup het volgende:
Verstand op 0 en gaan, bij de rechte stukken rennen en kar duwen/trekken paar goeie teugen adem binnen halen om wat zuurstof in je spieren te krijgen. Voor de rest, gewoon gaan.
Ik heb 't ook gehaald op die manier. Eerste keer deed ik 3:10 (3.09 nodig) rematch liep ik exact 3:00.0
Deel B gehaald, gefaald bij korpsgesprek.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:32 schreef blup het volgende:
En waarschijnlijk zijn wij allemaal gesneuveld op Deel B...
Oh? Dat heb ik nog niet eerder gehoord..quote:Op zondag 25 maart 2012 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deel B gehaald, gefaald bij korpsgesprek.
Ze vonden me te vlak en passief overkomenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:33 schreef blup het volgende:
[..]
Oh? Dat heb ik nog niet eerder gehoord..
Op basis van wat?
Veel moeite, wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:35 schreef blup het volgende:
Alle jezus, hoeveel moeite je moet doen om daar te komen voor een karig salaris.. En als je soms op straat ziet wat er wél doorheen komt...
Ik zou niet stressbestendig zijn, geen idee waarop het gebaseerd is..
Uit weten te praten? Jou uitslag was zeker ook -niet- unaniem?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel moeite, wel.
Het psychologisch gesprek stelt trouwens geen reet voor. Gewoon eerlijk zijn en je antwoorden zo uitgebreid mogelijk houden
Dat stressbestendigheidsgedoe zeiden ze ook tegen mij.. Daar heb ik me wel onderuit weten te praten, aangezien dat ook gewoon niet waar is
Ik heb gebeld en aangegeven dat ik het graag nog een keer uit wilde leggen omdat ik het er absoluut niet mee eens wasquote:Op zondag 25 maart 2012 11:38 schreef blup het volgende:
[..]
Uit weten te praten? Jou uitslag was zeker ook -niet- unaniem?
In mijn brief stond simpelweg dat ik niet geschikt was omdat (..) en dat het einde verhaal is.
Intervaltrainingen zijn serieus het beste. De hele sporttest is één grote intervaltraining.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:41 schreef NLStitch het volgende:
Andere mensen nog ideeën voor de fysieke training?
Doe 'm maar eens, dan praten we verder.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Die sporttest duurt maar 3 minuutjes? Vandaar dat er ook dikke agenten zijn.
3 minuten waarin je -als het goed is- helemaal naar de tyfus gaatquote:Op zondag 25 maart 2012 11:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Die sporttest duurt maar 3 minuutjes? Vandaar dat er ook dikke agenten zijn.
Ik ga ook nog maar eens bellen dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb gebeld en aangegeven dat ik het graag nog een keer uit wilde leggen omdat ik het er absoluut niet mee eens was
datquote:Op zondag 25 maart 2012 11:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Intervaltrainingen zijn serieus het beste. De hele sporttest is één grote intervaltraining.
Wie niet waagt, wie niet wint hequote:
Klopt ookquote:Op zondag 25 maart 2012 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat
al kom je met 'gewoon hardlopen' als training ook een eind
Meisje voor mij kreeg het voor elkaar om van de kast af te vallen en bewusteloos te raken. Fijn als je direct daarna komtquote:Op zondag 25 maart 2012 11:46 schreef blup het volgende:
Gewoon echt ALLES geven en goed op je ademhaling letten.. De 1e keer dat ik hem liep letten ik daar niet goed op en ging ik bijna out in de laatste ronde richting de finish.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |