SPOILER: Klik hier voor meer informatie over deze film!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2] - (10.0) - [1962] - The Longest Day / Ken Annakin
3] - (10.0) - [2006] - Letters from Iwo Jima / Clint Eastwood
4] - (10.0) - [1968] - Where Eagles Dare / Brian G. Hutton
5] - (9.5) - [1998] - Saving Private Ryan / Steven Spielberg
6] - (9.2) - [1957] - The Bridge on the River Kwai / David Lean
7] - (9.2) - [1961] - The Guns of Navarone / J. Lee Thompson
8] - (9.2) - [1943] - Casablanca / Michael Curtiz
9] - (9.1) - [1984] - Das Boot / Wolfgang PetersenSPOILER: Klik hier voor meer informatie over deze film!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10] - (9.1) - [1952] - Stalag 17 / Billy Wilder
11] - (9.1) - [1965] - The Hill / Sidney Lumet
12] - (9.0) - [1944] - Thirthy Seconds Over Tokyo / Mervyn LeRoy
13] - (8.9) - [1945] - They Were Expendable / John Ford
14] - (8.8) - [1970] - Kelly's Heroes / Brian G. Hutton
15] - (8.6) - [1980] - The Big Red One / Samuel Fuller
16] - (8.5) - [1962] - Battle of the Bulge / Ken AnnakinSPOILER: Klik hier voor meer informatie over deze film!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17] - (8.5) - [1970] - Tora! Tora! Tora! / Richard Fleischer
18] - (8.5) - [1993] - Schindler's List / Steven Spielberg
19] - (8.3) - [1959] - Hunde, wollt ihr ewig leben? / Frank Wisbar
20] - (8.2) - [1949] - Battleground / William A. Wellman
___________________________________________________________________________________Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 03:06 schreef computerprobleem het volgende:
TOP 20 WW2 OORLOGSFILMS VAN COMPUTERPROBLEEM
___________________________________________________________________________________
1] - (10.0) - [1963] - The Great Escape / John Sturges
[ afbeelding ]SPOILER: Klik hier voor meer informatie over deze film!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2] - (10.0) - [1962] - The Longest Day / Ken Annakin
3] - (10.0) - [2006] - Letters from Iwo Jima / Clint Eastwood
4] - (10.0) - [1968] - Where Eagles Dare / Brian G. Hutton
5] - (9.5) - [1998] - Saving Private Ryan / Steven Spielberg
6] - (9.2) - [1957] - The Bridge on the River Kwai / David Lean
7] - (9.2) - [1961] - The Guns of Navarone / J. Lee Thompson
8] - (9.2) - [1943] - Casablanca / Michael Curtiz
9] - (9.1) - [1984] - Das Boot / Wolfgang Petersen
[ afbeelding ]SPOILER: Klik hier voor meer informatie over deze film!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10] - (9.1) - [1952] - Stalag 17 / Billy Wilder
11] - (9.1) - [1965] - The Hill / Sidney Lumet
12] - (9.0) - [1944] - Thirthy Seconds Over Tokyo / Mervyn LeRoy
13] - (8.9) - [1945] - They Were Expendable / John Ford
14] - (8.8) - [1970] - Kelly's Heroes / Brian G. Hutton
15] - (8.6) - [1980] - The Big Red One / Samuel Fuller
16] - (8.5) - [1962] - Battle of the Bulge / Ken Annakin
[ afbeelding ]Waar is The Pianist ?SPOILER: Klik hier voor meer informatie over deze film!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17] - (8.5) - [1970] - Tora! Tora! Tora! / Richard Fleischer
18] - (8.5) - [1993] - Schindler's List / Steven Spielberg
19] - (8.3) - [1959] - Hunde, wollt ihr ewig leben? / Frank Wisbar
20] - (8.2) - [1949] - Battleground / William A. Wellman
___________________________________________________________________________________
Paardelul !!!![]()
The Great Escape is ook een van mijn favorieten, ik neem aan dat je Escape From Sobibor wel eens hebt gezien, maar dat vind ik ook een mooie film.![]()
Die staat niet in mijn top 20 van oorlogsfilmsquote:.
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:53 schreef King-Ernie het volgende:
The Great Escape is ook een van mijn favorieten, ik neem aan dat je Escape From Sobibor wel eens hebt gezien, maar dat vind ik ook een mooie film..
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Vrijdag 04 mei 2012 - Dodenherdenking
Wel 2 minuten stil zijn hé.
- niet doen -
[ Bericht 83% gewijzigd door smegmanus op 04-05-2012 15:02:58 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hallo!
Super toll das da ein topic für meine krieg ist gemacht!
Dankeshön!
Auf Wiedersehen,
Herr. Hitler
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!![]()
Je sluit een brief niet met je voornaam af, wat ben jij voor een faalhaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:22 schreef Warmaster88 het volgende:
Hallo!
Super toll das da ein topic für meine krieg ist gemacht!
Dankeshön!
Auf Wiedersehen,
Herr. Hitler [ afbeelding ]
In WW2 zou jij 'ZFFFTTTTTT... OSTFRONT!' opgestuurd zijn.
Hallo,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je sluit een brief niet met je voornaam af, wat ben jij voor een faalhaas.
In WW2 zou jij 'ZFFFTTTTTT... OSTFRONT!' opgestuurd zijn.
Aber wir sind nicht mehr ins der zweite weltkrieg.
And Hitler ist nicht meine vornahme!![]()
Gruss Gott!
Herr. Hitler
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!![]()
Anders druk je perongeluk op quote ipv edit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!![]()
Inderdaad, maak een TRGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Kick!
Het is bijna weer juni en juni is een onvergetelijke maand als we het over de Tweede Wereldoorlog hebben!
Op 6 juni 2012 is het precies 68 jaar geleden dat Operation Overlord startte!
Ik zal een aantal nieuwe films verloten die betrekking hebben met deze gebeurtenis. Je kunt dan denken aan films als 'The Longest Day' en 'Saving Private Ryan'. Misschien zelfs een blu-ray box van 'Band of Brothers'.
Houd dit topic dus in de gaten. Je hoeft er niets voor te doen. Iedereen die na deze post een bericht heeft geplaatst (en het liefst ook hier en daar mee praat over WW2 films/gebeurtenissen) maakt automatisch kans op één van de prijzen.
Alsof de grootste operatie ooit, Barbarossa, niet veel belangrijker is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef computerprobleem het volgende:
Kick!
Het is bijna weer juni en juni is een onvergetelijke maand als we het over de Tweede Wereldoorlog hebben!
Op 6 juni 2012 is het precies 68 jaar geleden dat Operation Overlord startte!
Ik zal een aantal nieuwe films verloten die betrekking hebben met deze gebeurtenis. Je kunt dan denken aan films als 'The Longest Day' en 'Saving Private Ryan'. Misschien zelfs een blu-ray box van 'Band of Brothers'.
Houd dit topic dus in de gaten. Je hoeft er niets voor te doen. Iedereen die na deze post een bericht heeft geplaatst (en het liefst ook hier en daar mee praat over WW2 films/gebeurtenissen) maakt automatisch kans op één van de prijzen.
Marslied van de dag:
(Nee, ik ben geen nazi en geen racist. Ik ben gewoon gek)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: