pluskat is een eindbaasquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:27 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat pluskat D-day heeft overleefd
Post gewoon niet als je niets zinnigs te melden hebt en lees de fucking OPquote:
Is goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Post gewoon niet als je niets zinnigs te melden hebt en lees de fucking OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tongring
Tja, vanaf nu beginnen de zenders weer met het uitzenden van oorlogsfilmsquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:34 schreef Anno2012 het volgende:
Straks op rtl 7 Raid On Rommel
Dat word echt verstand op nul zetten,anders ga je je ergeren aan alles wat er niet klopt
Persoonlijk geef ik minder om films omdat dit eigenlijk altijd geromantiseerde verhalen zijn, soms met een kern van waarheid. Ik vind documantaires dan ook een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tja, vanaf nu beginnen de zenders weer met het uitzenden van oorlogsfilms.
Laatst zat ik Force 10 From Navarone voorbijkomen op RTL.
Vroeger draaiden ze op RTL & Veronica altijd oorlogsfilms. Ik weet nog dat er elke woensdag en/of donderdag een klassieke WW2 oorlogsfilm op TV was en meestal ook in de weekenden. Is alweer heel erg lang geleden, minstens 5 jaar terug.
Ik begon toen pas met het verzamelen van films. Ik heb er nu bijna 1000, waarvan het grootste percentage (qua genre) oorlogsfilm is. Ik heb letterlijk élke WW2 oorlogsfilm die in Nederland op DVD beschikbaar is/was + veel import (nog lang niet alle important).
Dus ik ken al die films al.
Is soms wel jammer.
quote:Simo Häyhä (Finnish pronunciation: [ˈsimɔ ˈhæy̯hæ]) (December 17, 1905 – April 1, 2002), nicknamed "White Death" (Russian: Белая смерть, Belaya Smert; Finnish: valkoinen kuolema; Swedish: den vita döden) by the Red Army, was a Finnish sniper. Using a modified Mosin–Nagant in the Winter War, he has the highest recorded number of confirmed sniper kills — 505 — in any major war.[2] Häyhä was also credited with over 200 kills with a Suomi KP/-31 submachine gun.
Ja, documentaires zijn ook interessanter. Maar ik vind ze niet perse 'leuker'. Een goede film kan ik b.v. makkelijk heel vaak kijken zonder dat het verveelt, maar ik heb nog nooit een documentaire een 2e keer gezien bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 april 2012 06:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Persoonlijk geef ik minder om films omdat dit eigenlijk altijd geromantiseerde verhalen zijn, soms met een kern van waarheid. Ik vind documantaires dan ook een stuk interessanter.
In een tijd van oorlog, en vooral in de TWO, zouden mensen heel erg trots zijn op zulke prestaties. Als ze het zelf niet waren, dan wel de bevolking waarvoor ze vochten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of je op dat soort prestaties trots moet zijn.
Ja oké, maar om er nu nog trots op te zijn??quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In een tijd van oorlog, en vooral in de TWO, zouden mensen heel erg trots zijn op zulke prestaties. Als ze het zelf niet waren, dan wel de bevolking waarvoor ze vochten.
Helden ( als je het over de snipers hebt)quote:Op woensdag 18 april 2012 06:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja oké, maar om er nu nog trots op te zijn??
Sipers zijn gewoon zielige mietjes autisten met een klein miezerig piemeltje die het liefst alles vanaf hun zolderkamertje neerpeunen.quote:Op woensdag 18 april 2012 06:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helden ( als je het over de snipers hebt)
Tuurlijk, 'mietjes' die al hun dodelijke slachtoffers door het vizier zijn en daarmee kunnen leven. 'Mietjes' die vaak onder vuur liggen, maar zich enkel kunnen concentreren op hun doel en hierdoor minder goed in de gaten hebben wat er om hen heen gebeurd.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Sipers zijn gewoon zielige mietjes autisten met een klein miezerig piemeltje die het liefst alles vanaf hun zolderkamertje neerpeunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |