WW2 bezienswaardigheden e.d.: misschien Normandië.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie nog iets gepland om dit jaar te bezichtigen/bezoeken?
Waarom lijkt je dat niet verstandig ná het EK? Kan altijd hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef Melting het volgende:
Ik wil deze zomer naar de Eagle's Nest. Lijkt me erg indrukwekkend.![]()
Wilde eerst naar de Wolfsschanze gaan, maar dan is net het EK achter de rug, en dus lijkt het me niet verstandig om daar dan naartoe te gaan. Is nu gepland voor volgend jaar.
Ja... dat weet ik. Maar ik heb er geen lekker gevoel bij...... dus wordt een jaartje uitgesteld. En daarbij..... ik moet nog eens uitpluizen hoe ik daar wil komen. Dat is een eind rijden. Vooral als ik in mijn eentje moet gaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom lijkt je dat niet verstandig ná het EK? Kan altijd hoor.
Post gewoon niet als je niets zinnigs te melden hebt. Dit is niet je standaard bagger topic in ONZ, het staat dan wel in ONZ, maar lees de OP goed voordat je random shit gaat posten. Het is wel de bedoeling dat het redelijk serieus blijftquote:
Sorry menquote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Post gewoon niet als je niets zinnigs te melden hebt. Dit is niet je standaard bagger topic in ONZ, het staat dan wel in ONZ, maar lees de OP goed voordat je random shit gaat posten. Het is wel de bedoeling dat het redelijk serieus blijft.
Flikker opquote:Op vrijdag 13 april 2012 02:37 schreef Im.Kant. het volgende:
Computerprobleem liegt alles bij elkaar in dit topic. Hij is een marionet van de nazi-zionistische overheid en hij vertekend de geschiedenis met zijn mainstream wo-2 linkjes.
Weet ik, maar is ook horror en je gaat sowieso akkoord. Geen keus, ben De Nobele Leider snappie tjappie xd xp :p.quote:Op vrijdag 13 april 2012 04:51 schreef DrDentz het volgende:
Oké, maar Freddy hoort eigenlijk bij Nightmare on Elm Street en niet bij Friday the 13th, maar oké, ik ga akkoord.
Omdat jij denkt dat Hitler er vanuit ging dat, als hij op Vrijdag de 13e aan zou vallen, de vijanden verrast zouden zijn en pech zouden hebben?quote:Op vrijdag 13 april 2012 04:57 schreef DrDentz het volgende:
Oké, was Hitler bijgelovig, viel hij graag aan op vrijdag de 13e?
Geachte mevrouw DrDentz,quote:Op vrijdag 13 april 2012 05:02 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dat nou voor reactie? Ik vraag gewoon dingen, zoals een nieuwsgierige jongeman als ik ben dat betaamt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |