Maak video en post hierquote:Op zondag 25 maart 2012 05:51 schreef Haifisch het volgende:
Ik kan Der Führer nadoen uit Der Untergang.
Put your money were your mouth is.quote:Op zondag 25 maart 2012 05:51 schreef Haifisch het volgende:
Ik kan van brood stront maken.quote:Op zondag 25 maart 2012 05:51 schreef Haifisch het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:46 schreef Fopje het volgende:
Computerprobleem![]()
Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar 1 van de betere users hier in ONZ
Achtergelaten Tiger Tank in Noord-Afrika?quote:
Tunesië 1943quote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Achtergelaten Tiger Tank in Noord-Afrika?
quote:
SPR is sowieso een mooie film. Ik kijk die elk jaar wel een keer, en hoewel ik precies weet hoe die gaat, blijven ik kippenvel krijgen. Vooral die scene op het strand.....quote:Op zondag 25 maart 2012 05:44 schreef computerprobleem het volgende:
Om maar meteen te beginnen:
Mooie scene uit Saving Private Ryan.
(Kon geen betere kwaliteit vinden, sorry).
Steven Spielberg is inderdaad een bazen regisseurquote:Op donderdag 29 maart 2012 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
SPR is sowieso een mooie film. Ik kijk die elk jaar wel een keer, en hoewel ik precies weet hoe die gaat, blijven ik kippenvel krijgen. Vooral die scene op het strand.....
Wel, ik zie dat bijna niemand echt informatieve informatie plaatst + uitleg enz. maar slechts foto's die iedereen weleens gezien heeftquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:40 schreef sciter het volgende:
Goed topic, gevuld door WW2-autisten, dat betekent betrouwbare informatie.
Niet doen.quote:
Er waren vóór het uitbreken van WW2 zo'n 190 a 200 miljoen Russen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef Melting het volgende:
Natuurlijk zijn van de geallieerden de Amerikanen en Engelsen het meest bekend geworden, maar ik heb me enorm verbaasd over de hoeveelheid soldaten en artilerie uit Rusland..... Zij bleven maar manschappen aanvoeren uit het oosten. Wat een prestatie....
Heeft niet zo heel veel met de Russen zelf te maken overigens. Iedereen kan wennen aan elke levens omstandigheid, alleen de Russen waren er een stuk beter op voorbereid dan de Duitsers. Zo zorgde de Russische militaire leiders voor een goede winteruitrusting, terwijl de Duitsers slecht voorzien waren. Reden hiervoor was dat de Duitsers te laat begonnen waren aan het offensief. Ze hadden de oorlog onderschat en gingen er vanuit het 'klusje' wel in 6 maanden geklaard te hebben. Ook negeerde Hitler de adviezen van zijn Generaals en Veldmaarschalken en ging ervan uit dat de Duitsers geen winteruitrusting nodig hadden, want het waren toch zulke taaie 'Deutsche Männer'.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:47 schreef sciter het volgende:
En het feit dat Russen het best gedijen rond -30 graden celsius wil ook nog weleens helpen.
Neequote:Op zondag 1 april 2012 00:57 schreef Nibb-it het volgende:
Zet je er wel even een bronvermelding bij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |