Maar bij gebrek aan een betere benaming, stage is korter dan dienst/leerreisquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel de bedoeling. Weet niet of het echt stage wordt, waarschijnlijk meer producten bekijken en proeven.
dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar bij gebrek aan een betere benaming, stage is korter dan dienst/leerreis
Dan maken we er gewoon 'kokje op pad' vanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer welStage vind ik toch meer meekoken in een vreemde keuken om nieuwe gerechten en/of technieken te leren
klinkt goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan maken we er gewoon 'kokje op pad' van
Was best een aardige serie "Pluijm op pad". De zot begon rustig van rauwe aardappelen te knabbelen. Jammer dat hij in het hotel hier tegenover toch blijkbaar niet goed in de hand heeft.quote:
de insteek was zeker goed en leuk. kon me alleen niet altijd vinden in de opzetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was best een aardige serie "Pluijm op pad". De zot begon rustig van rauwe aardappelen te knabbelen. Jammer dat hij in het hotel hier tegenover toch blijkbaar niet goed in de hand heeft.
Wat was er mis met de opzet? Klopte in mijn beleving wel, op zoek naar lokale produkten en dan daar een maaltijd mee bereiden die goedgekeurd zou worden als 'qua smaak authentiek aan de streek' door de lokale bevolking.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
de insteek was zeker goed en leuk. kon me alleen niet altijd vinden in de opzet
heeft meer te maken met hoe hij alles benaderde denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat was er mis met de opzet? Klopte in mijn beleving wel, op zoek naar lokale produkten en dan daar een maaltijd mee bereiden die goedgekeurd zou worden als 'qua smaak authentiek aan de streek' door de lokale bevolking.
Beetje slaperig broertjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zat nog in het vorige deel
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zat nog in het vorige deel
Ah, misschien heb jij een beetje bij Pluijm wat ik bij Rudolph hebquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft meer te maken met hoe hij alles benaderde denk ik
het concept zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, misschien heb jij een beetje bij Pluijm wat ik bij Rudolph heb
Van mij had er best een vervolg op mogen komen.
nee zit mobiel vandaarquote:
fiets of brommerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee zit mobiel vandaar
Ah,quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee zit mobiel vandaar
Mobiel is de RLS-SC nog goed te doen, de andere SC echt nietquote:
brommerquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
ik ga het proberen![]()
Truste Muis en Broer![]()
Truste kokquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
ik ga het proberen![]()
Truste Muis en Broer![]()
komt vast goed, begin met het bedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten Kokje, ga desnoods op de grond slapen, je moet nog twee dagen op je benen staan. Evengoed slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |