quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef magneetstrip het volgende:
In januari kocht ik los een nieuwe telefoon, gezien je voor abonnementen tegenwoordig extreme prijzen moet betalen. Hierbij kocht ik als trouwe werknemer van de Jumbo, een Jumbo Mobiel simkaart.
Wat een hoereproviderBereik is prima, maar dit lijkt me voldoende reden tot klacht:
1. Ik had eind januari ongeveer 100mb verbruikt, maximaal mag dat 400mb zijn. ,Internet [b]op[/b] jammer, wachten tot mijn bundel is afgelopen dan maar he.
2. Gisteravond had ik 12 euro beltegoed. Niemand gebeld, thuis via wifi internet, internetbundel was geactiveerd. Vandaag had ik ineens 0,01 cent ervan over en mijn internet doet het ook niet meer?
3. Klantenservice onbereikbaar, en mijn geld zie ik nooit meer terug vrees ik
Afrader.
Het is uiteraad prepaid.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:57 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Sorry hoor maar wie gaat bij de Jumbo een abbo afsluiten .
Je koopt je condooms toch ook niet bij de bakker
Welke is wel goed en niet belachelijk duur?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Neem dan ook een provider met een eigen netwerk.
t-mobile is prima en niet te duur imho..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:01 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Welke is wel goed en niet belachelijk duur?
Ben hier ook wel benieuwd naar ik lees over elke provider wel klachten en wil binnenkort ook weer eens een privé-mobiel nemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:01 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Het zijn allemaal uitbuiters, wie je ook neemtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:01 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik heb een app die het nauwkeurig bij houdt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:03 schreef mschol het volgende:
ik geloof weinig van dat 100/400mb verhaal..
verstookt je telefoon niet enorme hoeveelheden data in de achtergrond
OF
je hebt het abbonement niet goed gelezen en 400MB is niet 400MB, maar X uur ofzo (zou wel triest zijn, maar dat terzijde)
heb je uberhaupt wel je maandbundel geactiveert?...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:04 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik heb een app die het nauwkeurig bij houdt.
dit is niet standaard zo te lezen en moet je apart activerenquote:Dataverbruik: 56 cent per MB.
Data op je Mobiel wordt bij Jumbo Mobiel extra voordelig afgerekend, per (1) KB. Het zogenaamde PAYG tarief (Pay As You Go).
Je kan echter ook kiezen voor een databundel:
Kosten Maximaal aantal MB's Activatie
Data dagbundel ¤ 2,50 100 MB *124#
Data maandbundel ¤10,00 400 MB *123#
laat het nou net zo zijn dat jumbo mobiel ook gebruik maakt van het kpn netwerkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het zijn allemaal uitbuiters, wie je ook neemt
Het is een tactiek. Kijk bijvoorbeeld maar naar KPN. Een odnerdeel van KPN is Hi. Goed voor de verkoop
Ja dat had ik gedaan en werd automatisch verlengd...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je uberhaupt wel je maandbundel geactiveert?...
[..]
dit is niet standaard zo te lezen en moet je apart activeren
http://www.jumbosupermark(...)ven-mobiel-internet/
Hallo Fok!quote:Op zondag 25 maart 2012 00:13 schreef prosverige het volgende:
[..]
Echt he
HALLO JUMBO
Of je jankt gwn ff op met je tyfyus reclame
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |