abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2012 @ 23:32:17 #176
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109747410
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 23:05 schreef sl44 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hij een keer gedist word, daar reageerd hij altijd normaal op en soms met een gevat antwoord, maar vandaag reageerde hij abnormaal op die belg, niet normaal, geen grap, nee nukkig.

En ja ook dat soort mensen maken zich oprecht boos, als er kut publiek zit in het theater bij thomas dan merk je dat echt wel hoor, dan is zo show opeens heel kort en zakelijk, weet ik uit ervaring.
Nee joh, Harm kan wel gevat zijn, maar zeker niet altijd.


Je moet niet denken dat hij zo onprofessioneel is dat hij zich daar van de kaart laat brengen. Zeker niet door een vriendelijke Belg als Wim Helsen.
pi_109748202
Die man naast Thomas :D
Die man naast Raoul :|W

Niet zo goed als de afgelopen twee afleveringen maar toch weer erg leuk. Ze hadden wel die gast naast Raoul eruit mogen knippen. Grotendeels. Met z'n lange verhalen die niets toevoegden. Volgens mij is die heel trots op zichzelf maar uiteindelijk zat ons 'ie slechts te vertellen dat water nat is, de lucht blauw is, etc... :')
  zondag 1 april 2012 @ 00:22:00 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_109748912
Net pas bekeken. Wim Helsen blijft hilarisch droog en absurdistisch zoals ie al jarenlang is. _O_
Blijkbaar toch veel mensen die hem niet kenden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 april 2012 @ 00:54:44 #180
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109750065
Wim Helsen, een Helse cabaretier.

Harm Edens "Quizmaster" noemen, kwam zo droog en geniaal uit zijn mond. _O_

Verder een leuke aflevering, ondanks die saaie piet naast Heertje.

Voortaan Helsen en Hartman als vaste gasten naar Acda en Heertje. _O-
pi_109751176
Prima aflevering.
Die Belg was erg leuk. Heb waarschijnlijk het meeste om hem gelachen.
Die dude naast Raoul was echt een vreemde dude. Keek ook continue alsof hij er helemaal niets van snapte.. :)
  zondag 1 april 2012 @ 01:28:58 #182
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109751250
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef DUK het volgende:
Prima aflevering.
Die Belg was erg leuk. Heb waarschijnlijk het meeste om hem gelachen.
Die dude naast Raoul was echt een vreemde dude. Keek ook continue alsof hij er helemaal niets van snapte.. :)
Had het idee alsof hij aan de witte poeder had gezeten.
  zondag 1 april 2012 @ 08:57:49 #184
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_109754677
Wim Helsen _O_
pi_109754967
Wacht die gast naast Raoul is ook Komiek?

:') :') :') :')
pi_109757569
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 23:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee joh, Harm kan wel gevat zijn, maar zeker niet altijd.


Je moet niet denken dat hij zo onprofessioneel is dat hij zich daar van de kaart laat brengen. Zeker niet door een vriendelijke Belg als Wim Helsen.
Het is maar een mens he,
pi_109757664
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
Net pas bekeken. Wim Helsen blijft hilarisch droog en absurdistisch zoals ie al jarenlang is. _O_
Blijkbaar toch veel mensen die hem niet kenden?
Hij is toch regelmatig in P&W en DWDD geweest; evenals in het programma Onder de Tram ( _O_).
pi_109757737
Gisterennacht nog even gekeken, vond het wel een leuke aflevering. Stoorde me geen moment aan die andere kerel en merkte niets van een irritatie tussen Wim Helsen en Harm, maar goed. Leuk.
pi_109757777
quote:
7s.gif Op zondag 1 april 2012 12:02 schreef Stofje het volgende:
Gisterennacht nog even gekeken, vond het wel een leuke aflevering. Stoorde me geen moment aan die andere kerel en merkte niets van een irritatie tussen Wim Helsen en Harm, maar goed. Leuk.
Nee, volgens sl44 heeft Harm zich helemaal op zitten vreten van binnen en ligt hij er de komende weken nog elke nacht wakker van dat die lieve Belgische cabaretier hem een paar keer heeft gedist :').
pi_109757910
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 12:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, volgens sl44 heeft Harm zich helemaal op zitten vreten van binnen
Onze eigen mod, karina is het met mij eens. :6 :6 :6 :6
pi_109758050
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:09 schreef sl44 het volgende:

[..]

Onze eigen mod, karina is het met mij eens. :6 :6 :6 :6
Tijd voor een polletje dan:

Poll: Harm ergerde zich dood aan Wim Helsen bij DWHN.
Ja.
Nee.
Tussenstand:
pi_109758179
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:09 schreef sl44 het volgende:

[..]

Onze eigen mod, karina is het met mij eens. :6 :6 :6 :6
Karina denkt dat Voetbal International over voetbal gaat en denkt dat Dit Was Het Nieuws een terugblik is op het nieuws van de afgelopen week. Totaal humorloos en geen enkel inzicht, dus.

Oeh, Karina-bash :*.
  zondag 1 april 2012 @ 12:20:15 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109758257
Harm huilt in een hoekje.

Van het lachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109787035
Wim Helsen is geniaal. Jammer van die andere gast, denk dat door hen Raoul ook niet zo uit de verf kwam.
pi_109830161
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 12:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Tijd voor een polletje dan:

Poll: Harm ergerde zich dood aan Wim Helsen bij DWHN.
Ja.
Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]


Uitslag lijkt mij evident _O_.
pi_109830263
Gasten zaterdag 7 april Inez Weski + Andrea van Pol



Twee vrouwen, als dat zaterdag maar goed gaat...
pi_109830337
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik vond eigenlijk die belg het enige grappige :P
zelfs de grappen van harm vielen tegen
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en welke was die belg nou? :@ wim nogwat of die andere :o
Eh, wat? Eerst zeg je dat je 'die Belg' als enige grappig vond en een minuut later blijkt dat je niet weet wie van de gasten eigenlijk de Belg is? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 22:56:54 ]
pi_109830494
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 22:55 schreef k_man het volgende:

[..]

[..]

Eh, wat? Eerst zeg je dat je 'die Belg' als enige grappig vond en een minuut later blijkt dat je niet weet wie van de gasten eigenlijk de Belg is? :')
Nee, hij zegt alleen dat hij zijn naam niet weet.
  maandag 2 april 2012 @ 23:24:12 #199
123170 alors
zlata1234
pi_109831650
ik kijk het nu terug, die Vlaming is geniaal :D!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109831933
Wim Helesen is altijd geniaal, maar even terugkijken dus.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')