"Hey, ik heb net 50 euro gevonden!"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:25 schreef ukga het volgende:
Ooit geleerd om een pijnlijke stilte te verbreken:
Hey, ik had net 50 euro gevonden!
wat een mooi weer is het de laatste dagen hequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:25 schreef ukga het volgende:
Beter:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:25 schreef ukga het volgende:
*fapfap*quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:28 schreef sinepedraap het volgende:
Nou dan mogen deze ook niet ontbreken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:28 schreef sinepedraap het volgende:
Nou dan mogen deze ook niet ontbreken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gebruikelijk om met z'n allen elkaar dildo's cadeau te doen ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:29 schreef Lithia het volgende:
Kan dat soort 'feesten' niet uitstaan. Zit het alleen in de Nederlandse cultuur ofzo?
Het is echt met 5 mensen ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
Net alsof je een kringverjaardag niet leuker kan maken. Gewoon ergens gaan staan met drinken zodat er iemand bij je komt staan en dan komt de kring een beetje in beweging zodat mensen van plaats wisselen en zo.
En anders gewoon gaan kaarten aan de keukentafel of zo met neefjes en nichtjes.
Hier gaan we ermee rond, op een schaal met een vrolijk vlaggetje erin en een likje mayo of mosterdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk om met z'n allen elkaar dildo's cadeau te doen ja.
Volgens mij ben je in de war met de daadwerkelijke klacht.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk om met z'n allen elkaar dildo's cadeau te doen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |