Volgens mij vroeg ik daar niet naar, maar oke.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind die groene, paarse of oranje lokjes echt afschuwelijk of je moet 13 jaar zijn ofzo.
Dat is waar, ik gaf ook alleen maar mijn mening. Ik zou iig naar een goede kapper gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:04 schreef xfionahoii het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik daar niet naar, maar oke.
Waar kan je dat kopen en hoeduur is het?x]quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:09 schreef Hyman het volgende:
waterstofperoxide, daarmee blondeer je je haar. Dan kan je er beter kleuren in krijgen
Mmkay, ik zal even rondkijken of ik dat spul ook ergens in huis heb. Dankjewel ;Dquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef dramatic het volgende:
Ammoniak(supermarkt) of (waterstof)Peroxide zoals Hyman al zei
Kappers zijn duur D:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:27 schreef Bonkers. het volgende:
Ik zou het niet doen. Zoek een kapper op voor je vragen.
Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. En dan is pijn lijden meer in je portemonnee dit keer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:40 schreef xfionahoii het volgende:
[..]
Nee k hou er gewoon niet van om geld uit te geven, ik krijg maar 20 per maand xd
negeer deze trollquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:06 schreef Parlay het volgende:
In ieder geval geen chloor, ammonia of alcohol of iets dergelijks in je haar doenIk heb weleens gelezen dat je het vaak met Head and Shoulders shampoo moet wassen, dan gaat het in elk geval wat sneller dan met gewone shampoo en het is een stuk minder slecht voor je haar.
Dit is wel een goede, Garnier is ook niet zo duur!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:40 schreef Mirjam het volgende:
wat een kutreacties zeg
koop een pak ontkleuring van garnier.
zoiets:[ afbeelding ]
daarna kleuren in de gewenste kleur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |