Inderdaad, met 2 of 3 personen is het wel gezellig maar met een groep heb je zoveel mensen die bagger rijden of erafvallen of weet ik veel wat dat hun paard op hol slaat omdat ze niet kunnen rijden. Ponykamp ervaringen mijnziensquote:Op zondag 25 maart 2012 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een verzorgpaard lijkt me vrij moeilijk te krijgen in Amsterdam![]()
Buiten rijden ftw, in de bak eigenlijk alleen maar als het regent.![]()
Of als er niemand is, want met +6 andere ruiters vind ik het al te druk.
Bijna botsingen enz.
Ik moet dan altijd stiekem gniffelen als een paard op hol slaat en de mijne alleen z'n oor omdraait.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Inderdaad, met 2 of 3 personen is het wel gezellig maar met een groep heb je zoveel mensen die bagger rijden of erafvallen of weet ik veel wat dat hun paard op hol slaat omdat ze niet kunnen rijden. Ponykamp ervaringen mijnziensIk heb me wel voor 2 jongerenkampen opgegeven als reisleider bij een ponykamp deze zomer trouwens, hoop dat het doorgaat
Neh vrijwilligerswerk, maar ach. Wekenlang gratis paardrijden, voedsel en onderdak en een onkostenvergoeding. Niet slecht tochquote:Op zondag 25 maart 2012 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd stiekem gniffelen als een paard op hol slaat en de mijne alleen z'n oor omdraait.
Niet aardig, maar goed.
Ponykampen zijn tof![]()
Is dat een betaalde baan of vrijwilligerswerk?
Ja ik ken maneges een beetjequote:Op zondag 25 maart 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh vrijwilligerswerk, maar ach. Wekenlang gratis paardrijden, voedsel en onderdak en een onkostenvergoeding. Niet slecht toch
Die dingen doe ik altijd automatisch dus ik weet die regels nietquote:Op zondag 25 maart 2012 13:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De bijvoegelijke naamwoorden, bezittelijke voornaamwoorden en de verschillen tussen ser, estar en hay![]()
Croupier bij pokergames.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:50 schreef ThaTim het volgende:
Wat voor werk doe je dan, jumi?
Dadelijk topper kijken, maar het is buiten zo'n mooi weer
Hehe, vet werkquote:Op zondag 25 maart 2012 14:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Croupier bij pokergames.
Ga het ergens op een terras kijken
Hier kan ik denk ik wel wat mee. Dankje.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die dingen doe ik altijd automatisch dus ik weet die regels nietEven letterlijk overgenomen uit mijn schrift:
Ja ik ga ook liever met dit weer genieten.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmm, ik ben blij dat ik geen herkansing Spaans heb.
Is geen vaste baan hoor, ik doe het er gewoon bij. Maar verdient wel lekker jaquote:Op zondag 25 maart 2012 14:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hehe, vet werk. Verdient goed?
Ben ik nu ook van plan, paar mensen even smsen.
Ik stink.quote:
Post even een geursample van jezelfquote:Op zondag 25 maart 2012 15:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stink.
Een lucht van 10 uur lang bloed, zweet en biertjes die over me heen zijn gegaan. Een beetje rokerig gemaakt door het kampvuur waar ik naderhand een uur naast heb liggen slapen.
Lekker. Klinkt wel tof thoquote:Op zondag 25 maart 2012 15:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stink.
Een lucht van 10 uur lang bloed, zweet en biertjes die over me heen zijn gegaan. Een beetje rokerig gemaakt door het kampvuur waar ik naderhand een uur naast heb liggen slapen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
En ik heb echt een onwijs klein piemeltje wanneer ik snoep op heb.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
En ik heb echt een onwijs klein piemeltje wanneer ik snoep op heb.
Hahah eens.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Kanker zelfs wanneer ik (expres) een kwartier te laat kom dan is de ander nog te laat...ik wens dat soort mensen echt aids toe die van binnenen fietsen door het vondelpark zonder ongelukken nu, dan verdien je een medaille
Wees gerust mijn kind. Visuele, gevoelsmatige en audio stimulansen doen het bloed nog steeds rijkelijk vloeien en brengen Mufasa weer naar zijn volle glorie.quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 25 maart 2012 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wees gerust mijn kind. Visuele, gevoelsmatige en audio stimulansen doen het bloed nog steeds rijkelijk vloeien en brengen Mufasa weer naar zijn volle glorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |