Lekker poen gemaakt?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:13 schreef Juminelle het volgende:
Eindelijk klaar met werken en nu in slaap vallen terwijl de zon in m'n gezicht schijnt
Blijf gewoon in je nest, zet een serietje op en val vanzelf weer in slaap.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoeveel ringt de kassa?![]()
Ik ben weer zo teringvroeg wakker als je beseft dat half 10 eigenlijk half 9 was.
Ik zit ook nog in mn nest met de laptopquote:Op zondag 25 maart 2012 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Blijf gewoon in je nest, zet een serietje op en val vanzelf weer in slaap.
Heb om twaalf uur een wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit ook nog in mn nest met de laptopWaarom jij zo vroeg wakker dan?
Sexyquote:
Ik ga meestal op zaterdag nieteens stappen.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SexyLijkt me vreselijk als je elke zondag moet voetballen en je bent de avond daarvoor flink uitgeweest. Althans, dat had ik toen ik nog op zondagochtend paardreed. Hoe m'n maag meehobbelde
paart?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga meestal op zaterdag nieteens stappen.Als ik dan iemand van de club tegen kom, smsen ze m'n coach en dan zet ie me wissel
Stelletje nazi's.
Deed je paartrijden?
Cwlquote:Op zondag 25 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
paart?En ja, ik ga er asap weer mee beginnen.
Zekerquote:
Redelijk, wat dan?quote:
Oh, bah. Wat snap je niet danquote:Op zondag 25 maart 2012 13:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een her, en ik snap er niks meer van. HELP ME!
De bijvoegelijke naamwoorden, bezittelijke voornaamwoorden en de verschillen tussen ser, estar en hayquote:
Jaja, in mijn fobo staan mijn verzorgpony's (want ik ben niet zo grootquote:
Ohja ik had nog helemaal niet in je FoBo gekeken, mooi beest hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaja, in mijn fobo staan mijn verzorgpony's (want ik ben niet zo groot).
Binnenkort misschien een nieuwe.![]()
Ga je op een manege rijden of particulier?
Een verzorgpaard lijkt me vrij moeilijk te krijgen in Amsterdamquote:Op zondag 25 maart 2012 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ohja ik had nog helemaal niet in je FoBo gekeken, mooi beest hoorEn mwah, weet nog niet. In 't Amsterdamse bos is een manege waar ik ff een proefles ga doen, hopelijk bevalt het wel want er is hier echt bagger weinig waar je ook buiten kan rijden. In de bak rijden vind ik echt oersaai als je het elke week doet dusja. Verzorgpaard lijkt me ook vet tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |