Suitsupply maakt wel spange pakken. De stof die ik zou willen gebruiken kan ik zelf gewoon aan hen geven, aangezien ik die dan uit Thailand laat komen.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je daar geld voor?
Ik had mijn ubergeile grijze pak donderdag aan, fuckin swag met shades and tie en een jonko in mijn mik liep ik rond in buurt van Arenaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
(donker)grijs goed gesneden pak.En geile manchetknopen waar ze gestrekt van gaan.
Uitgaan / drinkin' & smokin' in de auto / voetballen op een veldje in de buurt en buiten chillen. Dunno nogquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zijn de plans vanavond, boii?
Mensen zagen je waarschijnlijk gewoon aan voor taxichauffeurquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik had mijn ubergeile grijze pak donderdag aan, fuckin swag met shades and tie en een jonko in mijn mik liep ik rond in buurt van Arena
Was het maar waarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitgaan / drinkin' & smokin' in de auto / voetballen op een veldje in de buurt en buiten chillen. Dunno nog.
[..]
Mensen zagen je waarschijnlijk gewoon aan voor taxichauffeur.
Goodlife.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitgaan / drinkin' & smokin' in de auto / voetballen op een veldje in de buurt en buiten chillen. Dunno nog.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goodlife.
Je mag wel langskomen bij mij en m'n vriendin?![]()
![]()
![]()
She never had a black one
![]()
Ga je street nou nog halen?quote:
Werk bij een boekhandel in Amsterdam. Fucking boeken inpakken.quote:
Vraagje he, heb jij gewoon een open sollicitatie gestuurd daarheen of wat? Aangezien bij de meeste clubs niet gewoon vacatures staan op hun site.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Werk bij een boekhandel in Amsterdam. Fucking boeken inpakken.
En ben uitgenodigd voor een gesprek bij de Melkweg.
Via de artiesteningang naar binnen geslopen en gewoon de bedrijfleidster gelikt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraagje he, heb jij gewoon een open sollicitatie gestuurd daarheen of wat? Aangezien bij de meeste clubs niet gewoon vacatures staan op hun site.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Via de artiesteningang naar binnen geslopen en gewoon de bedrijfleidster gelikt.
Care, het is in ieder geval iets. En de Melkweg, tofquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Werk bij een boekhandel in Amsterdam. Fucking boeken inpakken.
En ben uitgenodigd voor een gesprek bij de Melkweg.
Achter welk station sta je dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Care, het is in ieder geval iets. En de Melkweg, tof!
Ik ga vannacht weer flink cashen![]()
Pokergames?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Care, het is in ieder geval iets. En de Melkweg, tof!
Ik ga vannacht weer flink cashen![]()
Via een vriend kwam ik er achter dat ze mensen zochten.quote:
Jupquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pokergames?
Ik ga vannacht zuurverdiende centjes verbrassen en tot 9 uur door dansen.
Nope, XX sla ik over dit keer. Kan het geld nu goed gebruiken aangezien ik mijn vakantie nog moet betalen terwijl ik totaal geen geld heb op dit momentquote:
Maatje van me gaat d'r ook heenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maatje van me gaat d'r ook heen![]()
Vorige keer had ie een neger een banaan uit z'n hand laten eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |