Inderdaad, met 2 of 3 personen is het wel gezellig maar met een groep heb je zoveel mensen die bagger rijden of erafvallen of weet ik veel wat dat hun paard op hol slaat omdat ze niet kunnen rijden. Ponykamp ervaringen mijnziensquote:Op zondag 25 maart 2012 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een verzorgpaard lijkt me vrij moeilijk te krijgen in Amsterdam![]()
Buiten rijden ftw, in de bak eigenlijk alleen maar als het regent.![]()
Of als er niemand is, want met +6 andere ruiters vind ik het al te druk.
Bijna botsingen enz.
Ik moet dan altijd stiekem gniffelen als een paard op hol slaat en de mijne alleen z'n oor omdraait.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Inderdaad, met 2 of 3 personen is het wel gezellig maar met een groep heb je zoveel mensen die bagger rijden of erafvallen of weet ik veel wat dat hun paard op hol slaat omdat ze niet kunnen rijden. Ponykamp ervaringen mijnziensIk heb me wel voor 2 jongerenkampen opgegeven als reisleider bij een ponykamp deze zomer trouwens, hoop dat het doorgaat
Neh vrijwilligerswerk, maar ach. Wekenlang gratis paardrijden, voedsel en onderdak en een onkostenvergoeding. Niet slecht tochquote:Op zondag 25 maart 2012 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd stiekem gniffelen als een paard op hol slaat en de mijne alleen z'n oor omdraait.
Niet aardig, maar goed.
Ponykampen zijn tof![]()
Is dat een betaalde baan of vrijwilligerswerk?
Ja ik ken maneges een beetjequote:Op zondag 25 maart 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh vrijwilligerswerk, maar ach. Wekenlang gratis paardrijden, voedsel en onderdak en een onkostenvergoeding. Niet slecht toch
Die dingen doe ik altijd automatisch dus ik weet die regels nietquote:Op zondag 25 maart 2012 13:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De bijvoegelijke naamwoorden, bezittelijke voornaamwoorden en de verschillen tussen ser, estar en hay![]()
Croupier bij pokergames.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:50 schreef ThaTim het volgende:
Wat voor werk doe je dan, jumi?
Dadelijk topper kijken, maar het is buiten zo'n mooi weer
Hehe, vet werkquote:Op zondag 25 maart 2012 14:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Croupier bij pokergames.
Ga het ergens op een terras kijken
Hier kan ik denk ik wel wat mee. Dankje.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die dingen doe ik altijd automatisch dus ik weet die regels nietEven letterlijk overgenomen uit mijn schrift:
Ja ik ga ook liever met dit weer genieten.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmm, ik ben blij dat ik geen herkansing Spaans heb.
Is geen vaste baan hoor, ik doe het er gewoon bij. Maar verdient wel lekker jaquote:Op zondag 25 maart 2012 14:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hehe, vet werk. Verdient goed?
Ben ik nu ook van plan, paar mensen even smsen.
Ik stink.quote:
Post even een geursample van jezelfquote:Op zondag 25 maart 2012 15:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stink.
Een lucht van 10 uur lang bloed, zweet en biertjes die over me heen zijn gegaan. Een beetje rokerig gemaakt door het kampvuur waar ik naderhand een uur naast heb liggen slapen.
Lekker. Klinkt wel tof thoquote:Op zondag 25 maart 2012 15:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stink.
Een lucht van 10 uur lang bloed, zweet en biertjes die over me heen zijn gegaan. Een beetje rokerig gemaakt door het kampvuur waar ik naderhand een uur naast heb liggen slapen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
En ik heb echt een onwijs klein piemeltje wanneer ik snoep op heb.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
En ik heb echt een onwijs klein piemeltje wanneer ik snoep op heb.
Hahah eens.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Kanker zelfs wanneer ik (expres) een kwartier te laat kom dan is de ander nog te laat...ik wens dat soort mensen echt aids toe die van binnenen fietsen door het vondelpark zonder ongelukken nu, dan verdien je een medaille
Wees gerust mijn kind. Visuele, gevoelsmatige en audio stimulansen doen het bloed nog steeds rijkelijk vloeien en brengen Mufasa weer naar zijn volle glorie.quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 25 maart 2012 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wees gerust mijn kind. Visuele, gevoelsmatige en audio stimulansen doen het bloed nog steeds rijkelijk vloeien en brengen Mufasa weer naar zijn volle glorie.
Heb je geen woordenboek die je mag gebruiken? Die werkwoorden en vervoegingen staan altijd achterin. Die rijtjes zijn ook niet heel moeilijk om te leren tho.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu bezig met het leren van de getallen.
En de werkwoorden ga ik gokken denk ik
Ik kom je knuffelen zonder eerst te douchen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hou van je a brada, mi mattie, e-bff 4 lib1 <3.
Kanker.
- CB, 2012
Nee, woordenboeken zijn verboden.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je geen woordenboek die je mag gebruiken? Die werkwoorden en vervoegingen staan altijd achterin. Die rijtjes zijn ook niet heel moeilijk om te leren tho.
Waar bestaat je her uit eigenlijk?
Ah, wel gewoon dingen die je kunt leren dus. Kutleven wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, woordenboeken zijn verboden.
De her bestaat uit
- lidwoorden
- zelfstandige naamwoorden
- bijvoegelijke naamwoorden
- vraag woorden
- persoonlijke vnw
- bezittelijke vnw
- voorzetsels
- cijfers
- klokkijken
- werkwoorden
- gebruik hay ser en estar
- muy/mucho
-Gusta/gustan
SOG, kutleven idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, wel gewoon dingen die je kunt leren dus. Kutleven wel.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben alwéér een tint bruiner, godsamme
Tevens: http://twitter.com/#!/_xwendii
Niet slecht. Maar komt vooral door de beats die hij gebruikt vind ik. Zoals hier:quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
Waarom heeft deze gast zo weinig views!? Zijn tracks klinken best lekker
9th Wonderquote:This video is a response to 9th Wonder - Track 5 (Instrumental)
Vind het niet zo super. Achtergrondgeluidje klinkt wel heerlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
Waarom heeft deze gast zo weinig views!? Zijn tracks klinken best lekker
True dat. Toch vind ik zijn flow ook wel heel fijnquote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar komt vooral door de beats die hij gebruikt vind ik. Zoals hier:
[..]
9th Wonder
Oeh, ja tof, die stijl vind ik beter voor hem.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Toch vind ik zijn flow ook wel heel fijnVooral bij deze:
Komt ook wel door Kromestar () tho.
Waaauw, Jumi komt met harde shitquote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Toch vind ik zijn flow ook wel heel fijnVooral bij deze:
Komt ook wel door Kromestar () tho.
Alsof dat ooit niet het geval isquote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waaauw, Jumi komt met harde shit![]()
! Pow! Bring it back selecta!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef krioro het volgende:
OK ik ben om, ik vind Daniella nu echt keigrappig. "Nooit meer, ik wil champi! "
En in tegenstelling tot vorige week weet ik nu de namen bij de juiste chicks.Daniella is toch die chick met dat hinderlijke accent en huge boobies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Kater? En moet jij je paringsdans niet gaan doen met die mocro?quote:
Ja, na de tweede aflevering vind ik het gewoon hilarisch, zo debiel als ze doet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daniella is toch die chick met dat hinderlijke accent en huge boobies?
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef krioro het volgende:
OK ik ben om, ik vind Daniella nu echt keigrappig. "Nooit meer, ik wil champi! "
En in tegenstelling tot vorige week weet ik nu de namen bij de juiste chicks.Ik heb me kapot gelachen om haar, maar meer uit schaamteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral met haar LV tas.
All good things are wild and free.
Whehe zo voel ik me nu ook, hele middag liggen uit brakken op het balkon in het zonnetje.quote:
Ernstig, jaquote:Op zondag 25 maart 2012 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whehe zo voel ik me nu ook, hele middag liggen uit brakken op het balkon in het zonnetje.
Ja goed idee.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ernstig, ja. Ik heb nog niet eens geslapen afgelopen nacht en ik ga zo weer uit
. Maar paar red bulletjes en wat eten erin en ik kan weer door
.
Ja klopt, nu ik die foto die je postte bekijk valt het tegenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, na de tweede aflevering vind ik het gewoon hilarisch, zo debiel als ze doet.Huge valt ook wel mee trouwens volgens mij.
Echte die hard jij. Ik heb 3 uurtjes kunnen slapen maar toen scheen de zon al weer volop in mijn bakkesquote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ernstig, ja. Ik heb nog niet eens geslapen afgelopen nacht en ik ga zo weer uit
. Maar paar red bulletjes en wat eten erin en ik kan weer door
.
Voor R&B Sunday ben ik never te moequote:Op zondag 25 maart 2012 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echte die hard jij. Ik heb 3 uurtjes kunnen slapen maar toen scheen de zon al weer volop in mijn bakkes
Oh dat is vanavond ja?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor R&B Sunday ben ik never te moe.
Allrrrightyquote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is vanavond ja?Ben over uurtje bij je.
Nou ja, tegenvallen zou ik het niet noemen, leuke tetten nog hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, nu ik die foto die je postte bekijk valt het tegen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
R&B feesten vind ik vaak echt niks aan. Daar zijn altijd van die 'foute' creepende mannen die je aanstaren vanaf hun vaste plekje tegen de muur en 90% van de chicks die daar komen zijn slettenSoms is het wel leuk tho
Haha heel herkenbaar, ben je wel eens in de Zenith geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ray Ban is altijd wel tof. Ik heb een Wayfarer en die blijft chillquote:Op zondag 25 maart 2012 21:40 schreef tliciouz het volgende:
Lekkertjes, welke zonnebril hebben jullie? Ik heb een Ray Ban overgenomen van iemand maar twijfel of ik hem wel zo leuk vind staan bij meDus wil misschien verder kijken voor een andere.
Nee. Ik ken het volgens mij ook heel nietquote:Op zondag 25 maart 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha heel herkenbaar, ben je wel eens in de Zenith geweest?
dWc heeft het daar altijd wel naar z'n zin hoorde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
R&B feesten vind ik vaak echt niks aan. Daar zijn altijd van die 'foute' creepende mannen die je aanstaren vanaf hun vaste plekje tegen de muur en 90% van de chicks die daar komen zijn slettenSoms is het wel leuk tho
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso niet mijn ding dus ik vermijd het als de pest.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
dWc heeft het daar altijd wel naar z'n zin hoorde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah![]()
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
[..]![]()
OVG'tjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
Ik zie hem nu pasquote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
Die onderste gast is een oud-klasgenootje van me. De plaatsvervangende schaamte
[..]Hard shinen (letterlijk ook nog) en buit binnenharken tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
Wat, jaloers dat andere vrouwen heel de avond naar hem kijken of zo?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
Die onderste gast is een oud-klasgenootje van me. De plaatsvervangende schaamte
full stops and exclamation marks
Jaquote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Hard shinen en buit binnenharken tegelijk.
[..]
Wat, jaloers dat andere vrouwen heel de avond naar hem kijken of zo?
Zo'n ex heb ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie hem nu pasGelukkig is het je ex niet ofzo
[ afbeelding ]
Come at me baby![]()
![]()
Grote brillen zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ray Ban is altijd wel tof. Ik heb een Wayfarer en die blijft chillHeb je geen foto van jezelf met die bril?
En Van der Lande in Elst heeft altijd echt mooie zonnebrillenHeb daar een bigass Versace bril gekocht en ik voel me echt een maffia chick met dat ding op
[..]
Nee. Ik ken het volgens mij ook heel niet? Waar zit het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grote brillen zijnMaar dat staat niet bij mijn hoofd
Dit is hem, let niet op mijn gezichtDie staat je leuk juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
[..]
Dit is hem, let niet op mijn gezicht'Let niet op mijn gezicht' maar wel als FB profielfoto hè, tli tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je op zich wel goed hoor, zie niet in wat er mis mee is.
Ja maar als nog vind ik me er debiel op staan als ik lach maar die foto was aan vernieuwing toequote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'Let niet op mijn gezicht' maar wel als FB profielfoto hè, tli tochStaat je op zich wel goed hoor, zie niet in wat er mis mee is.
[..]
Dit is hem, let niet op mijn gezichtCute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
[..]
Dit is hem, let niet op mijn gezichtNiets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
[..]
Dit is hem, let niet op mijn gezichtLaat me op je glazen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt de gene met een lange volle bos haarquote:
Whehe, nooit van gehoord. Wel weer typisch jaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zegt de gene met een lange volle bos haar
Zenith zat trouwens in Venray, is sinds vorig jaar failliet. Dat was echt een huge discotheek alleen maar gericht op hiphop, r&b, latin, reaggeton etc. Heel leuk maar daar kwamen echt vieze
Ja, die van Hypebazaar. Meh, ze lopen uit waardoor ik nu af en toe aan één kant met mijn hak uit de schoen schiet ofzoquote:Op zondag 25 maart 2012 22:35 schreef tliciouz het volgende:
Jumi jij hebt toch schoenen van Blink? Lopen die een beetje lekker?
Oh zonde, maar voor die prijs kun je het eigenlijk niet laten hequote:Op zondag 25 maart 2012 22:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die van Hypebazaar. Meh, ze lopen uit waardoor ik nu af en toe aan één kant met mijn hak uit de schoen schiet ofzoVerder lopen ze wel chill tho.
Ze hebben al gewiept, wist je dat niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie 2 zouden beste vriendinnen zijn, echt. Wanneer gaan jullie eens meeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |