Houd op, ik sta op het punt om in m'n pauze weg te gaan om het te kopenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Weetje hoe fucking lang ik het niet heb gegeten, beste is eigenlijk in land zelf met van die fuckin dikke wafels en 2 verschillende lagen
Zomeravonden sowiesoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De klok gaat een uur vooruit vannacht hè, de avonden dat het pas 22u donker wordt komen gauw.
Hmm, nee. Wel dat ik soms twijfel of mijn penis nou naar beneden gaat of mijn voorhuid omhoog.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook weleens gehad dat je dan niet meer weet of de zon nu opkomt of ondergaat.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:30 schreef junamii het volgende:
Zomeravonden sowieso![]()
Laat donker, lekker weer, terrasjes pakken, op boulevard lopen, korte rokjes en jurkjes met blote benen aan kunnen doen, genieten van de zon in strandtentjes, op een grasveld aan water chillen etc etc
Ik ook niet, en dat laatste ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, nee. Wel dat ik soms twijfel of mijn penis nou naar beneden gaat of mijn voorhuid omhoog.
Ik kan NIKS met computersquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kom er net per ongeluk achter dat je een 'reverse tab' kan doen met shift + tab! Oh Em Gee.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:39 schreef Chai het volgende:
Drang om meisjes te verkrachten; hoe hiermee omgaan?
Die borsten zijn nog wel echt?quote:
1 uur korter uitgaan, dat is echt skeerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De klok gaat een uur vooruit vannacht hè, de avonden dat het pas 22u donker wordt komen gauw.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1 uur korter uitgaan, dat is echt skeer. Ik ben wel in één keer van m'n winterdepressie af trouwens
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar waren die poppen ookalweer van?
[..]
Hirlak.
ik liep net uit kokiri en toen hing er zo'n grote uil in de boom die heletijd opnieuw vroeg of ik het snaptequote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:42 schreef ThaTim het volgende:
fyah , vertel nu eens dat verhaal van die uil
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:44 schreef fyah het volgende:
[..]
ik liep net uit kokiri en toen hing er zo'n grote uil in de boom die heletijd opnieuw vroeg of ik het snapte
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:44 schreef fyah het volgende:
[..]
ik liep net uit kokiri en toen hing er zo'n grote uil in de boom die heletijd opnieuw vroeg of ik het snapte
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |