Ik zie hem nu pasquote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
Die onderste gast is een oud-klasgenootje van me. De plaatsvervangende schaamte
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]Hard shinen (letterlijk ook nog) en buit binnenharken tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
Wat, jaloers dat andere vrouwen heel de avond naar hem kijken of zo?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
Die onderste gast is een oud-klasgenootje van me. De plaatsvervangende schaamte
full stops and exclamation marks
Jaquote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Hard shinen en buit binnenharken tegelijk.
[..]
Wat, jaloers dat andere vrouwen heel de avond naar hem kijken of zo?
Zo'n ex heb ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie hem nu pasGelukkig is het je ex niet ofzo
[ afbeelding ]
Come at me baby![]()
![]()
Grote brillen zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ray Ban is altijd wel tof. Ik heb een Wayfarer en die blijft chillHeb je geen foto van jezelf met die bril?
En Van der Lande in Elst heeft altijd echt mooie zonnebrillenHeb daar een bigass Versace bril gekocht en ik voel me echt een maffia chick met dat ding op
[..]
Nee. Ik ken het volgens mij ook heel niet? Waar zit het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grote brillen zijnMaar dat staat niet bij mijn hoofd
Dit is hem, let niet op mijn gezichtDie staat je leuk juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
[..]
Dit is hem, let niet op mijn gezicht'Let niet op mijn gezicht' maar wel als FB profielfoto hè, tli tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je op zich wel goed hoor, zie niet in wat er mis mee is.
Ja maar als nog vind ik me er debiel op staan als ik lach maar die foto was aan vernieuwing toequote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'Let niet op mijn gezicht' maar wel als FB profielfoto hè, tli tochStaat je op zich wel goed hoor, zie niet in wat er mis mee is.
[..]
Dit is hem, let niet op mijn gezichtCute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
[..]
Dit is hem, let niet op mijn gezichtNiets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
[..]
Dit is hem, let niet op mijn gezichtLaat me op je glazen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt de gene met een lange volle bos haarquote:
Whehe, nooit van gehoord. Wel weer typisch jaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zegt de gene met een lange volle bos haar
Zenith zat trouwens in Venray, is sinds vorig jaar failliet. Dat was echt een huge discotheek alleen maar gericht op hiphop, r&b, latin, reaggeton etc. Heel leuk maar daar kwamen echt vieze
Ja, die van Hypebazaar. Meh, ze lopen uit waardoor ik nu af en toe aan één kant met mijn hak uit de schoen schiet ofzoquote:Op zondag 25 maart 2012 22:35 schreef tliciouz het volgende:
Jumi jij hebt toch schoenen van Blink? Lopen die een beetje lekker?
Oh zonde, maar voor die prijs kun je het eigenlijk niet laten hequote:Op zondag 25 maart 2012 22:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die van Hypebazaar. Meh, ze lopen uit waardoor ik nu af en toe aan één kant met mijn hak uit de schoen schiet ofzoVerder lopen ze wel chill tho.
Ze hebben al gewiept, wist je dat niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie 2 zouden beste vriendinnen zijn, echt. Wanneer gaan jullie eens meeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |