quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef krioro het volgende:
OK ik ben om, ik vind Daniella nu echt keigrappig. "Nooit meer, ik wil champi! "
En in tegenstelling tot vorige week weet ik nu de namen bij de juiste chicks.Ik heb me kapot gelachen om haar, maar meer uit schaamteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral met haar LV tas.
All good things are wild and free.
Whehe zo voel ik me nu ook, hele middag liggen uit brakken op het balkon in het zonnetje.quote:
Ernstig, jaquote:Op zondag 25 maart 2012 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whehe zo voel ik me nu ook, hele middag liggen uit brakken op het balkon in het zonnetje.
Ja goed idee.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ernstig, ja. Ik heb nog niet eens geslapen afgelopen nacht en ik ga zo weer uit
. Maar paar red bulletjes en wat eten erin en ik kan weer door
.
Ja klopt, nu ik die foto die je postte bekijk valt het tegenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, na de tweede aflevering vind ik het gewoon hilarisch, zo debiel als ze doet.Huge valt ook wel mee trouwens volgens mij.
Echte die hard jij. Ik heb 3 uurtjes kunnen slapen maar toen scheen de zon al weer volop in mijn bakkesquote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ernstig, ja. Ik heb nog niet eens geslapen afgelopen nacht en ik ga zo weer uit
. Maar paar red bulletjes en wat eten erin en ik kan weer door
.
Voor R&B Sunday ben ik never te moequote:Op zondag 25 maart 2012 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echte die hard jij. Ik heb 3 uurtjes kunnen slapen maar toen scheen de zon al weer volop in mijn bakkes
Oh dat is vanavond ja?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor R&B Sunday ben ik never te moe.
Allrrrightyquote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is vanavond ja?Ben over uurtje bij je.
Nou ja, tegenvallen zou ik het niet noemen, leuke tetten nog hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, nu ik die foto die je postte bekijk valt het tegen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
R&B feesten vind ik vaak echt niks aan. Daar zijn altijd van die 'foute' creepende mannen die je aanstaren vanaf hun vaste plekje tegen de muur en 90% van de chicks die daar komen zijn slettenSoms is het wel leuk tho
Haha heel herkenbaar, ben je wel eens in de Zenith geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ray Ban is altijd wel tof. Ik heb een Wayfarer en die blijft chillquote:Op zondag 25 maart 2012 21:40 schreef tliciouz het volgende:
Lekkertjes, welke zonnebril hebben jullie? Ik heb een Ray Ban overgenomen van iemand maar twijfel of ik hem wel zo leuk vind staan bij meDus wil misschien verder kijken voor een andere.
Nee. Ik ken het volgens mij ook heel nietquote:Op zondag 25 maart 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha heel herkenbaar, ben je wel eens in de Zenith geweest?
dWc heeft het daar altijd wel naar z'n zin hoorde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
R&B feesten vind ik vaak echt niks aan. Daar zijn altijd van die 'foute' creepende mannen die je aanstaren vanaf hun vaste plekje tegen de muur en 90% van de chicks die daar komen zijn slettenSoms is het wel leuk tho
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso niet mijn ding dus ik vermijd het als de pest.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
dWc heeft het daar altijd wel naar z'n zin hoorde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah![]()
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
[..]![]()
OVG'tjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |