Heb je geen woordenboek die je mag gebruiken? Die werkwoorden en vervoegingen staan altijd achterin. Die rijtjes zijn ook niet heel moeilijk om te leren tho.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu bezig met het leren van de getallen.
En de werkwoorden ga ik gokken denk ik
Ik kom je knuffelen zonder eerst te douchen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hou van je a brada, mi mattie, e-bff 4 lib1 <3.
Kanker.
- CB, 2012
Nee, woordenboeken zijn verboden.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je geen woordenboek die je mag gebruiken? Die werkwoorden en vervoegingen staan altijd achterin. Die rijtjes zijn ook niet heel moeilijk om te leren tho.
Waar bestaat je her uit eigenlijk?
Ah, wel gewoon dingen die je kunt leren dus. Kutleven wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, woordenboeken zijn verboden.
De her bestaat uit
- lidwoorden
- zelfstandige naamwoorden
- bijvoegelijke naamwoorden
- vraag woorden
- persoonlijke vnw
- bezittelijke vnw
- voorzetsels
- cijfers
- klokkijken
- werkwoorden
- gebruik hay ser en estar
- muy/mucho
-Gusta/gustan
SOG, kutleven idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, wel gewoon dingen die je kunt leren dus. Kutleven wel.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben alwéér een tint bruiner, godsamme
Tevens: http://twitter.com/#!/_xwendii
Niet slecht. Maar komt vooral door de beats die hij gebruikt vind ik. Zoals hier:quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
Waarom heeft deze gast zo weinig views!? Zijn tracks klinken best lekker
9th Wonderquote:This video is a response to 9th Wonder - Track 5 (Instrumental)
Vind het niet zo super. Achtergrondgeluidje klinkt wel heerlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
Waarom heeft deze gast zo weinig views!? Zijn tracks klinken best lekker
True dat. Toch vind ik zijn flow ook wel heel fijnquote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar komt vooral door de beats die hij gebruikt vind ik. Zoals hier:
[..]
9th Wonder
Oeh, ja tof, die stijl vind ik beter voor hem.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Toch vind ik zijn flow ook wel heel fijnVooral bij deze:
Komt ook wel door Kromestar () tho.
Waaauw, Jumi komt met harde shitquote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Toch vind ik zijn flow ook wel heel fijnVooral bij deze:
Komt ook wel door Kromestar () tho.
Alsof dat ooit niet het geval isquote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waaauw, Jumi komt met harde shit![]()
! Pow! Bring it back selecta!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef krioro het volgende:
OK ik ben om, ik vind Daniella nu echt keigrappig. "Nooit meer, ik wil champi! "
En in tegenstelling tot vorige week weet ik nu de namen bij de juiste chicks.Daniella is toch die chick met dat hinderlijke accent en huge boobies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Kater? En moet jij je paringsdans niet gaan doen met die mocro?quote:
Ja, na de tweede aflevering vind ik het gewoon hilarisch, zo debiel als ze doet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daniella is toch die chick met dat hinderlijke accent en huge boobies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |