Wat een drama, alleen maar omdat iemand je aanspreekt, wat totaal niet serieus wasquote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Waar zie jij een redenatie? Het is een constatering en jij moet zelf niet zo raar praten
"joh"
Zo nu en dan, paar keer per jaar. Waarschijnlijk rond de 1000 dozen in 1 jaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:57 schreef blup het volgende:
Ik ben hier nog nooit eerder geweest.. Die blanco verassings dozen worden zo nu en dan aangeboden of zeer regelmatig?
Zoon, ik heb sinds kort een nieuw adres. Sorry dat ik hier nu pas mee kom. Ik PM hem wel even dan zie ik hem graag tegemoet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Asus Memo 370t gaat niet meer komen he als je daar aan refereert.
Ik denk dat ik m maar lekker koop en dan als het bevalt koop ik over een tijdje wel een nieuwe en doneer ik deze aan mijn moeder als E-reader ofzo
oke, maar dan komt samsung alsnog met 1 en Google had ook plannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Asus Memo 370t gaat niet meer komen he als je daar aan refereert.
Ik denk dat ik m maar lekker koop en dan als het bevalt koop ik over een tijdje wel een nieuwe en doneer ik deze aan mijn moeder als E-reader ofzo
Heb m al besteld voor je, wat ben ik toch een lieve zoonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zoon, ik heb sinds kort een nieuw adres. Sorry dat ik hier nu pas mee kom. Ik PM hem wel even dan zie ik hem graag tegemoet.Je overgrootbetovergrootvader zou trots zijn geweest
Is dropbox ook een optie? Dan is het helemaal ideaal. Heb je sowieso altijd de meest recente versie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ah oke. Ik was heel enthousiast over de 370t, maar die wordt naar wat ik heb gelezen iets gedowngrade en dan Google Nexus gemaakt.
Gaat mij gewoon heel erg om de prijs/kwaliteit-verhouding. Ik wil graag een beetje kunnen lezen/internetten/verdwaald spelletje en in office kunnen kloten. In principe moet het een vervanger zijn voor mij laptop voor als ik al veel spullen bij me heb of die dag op mijn werk (VO) niet veel hoef te typen en alleen zo nu en dan op internet moet o.i.d.
Ik heb het idee dat hij daarvoor ideaal is. Zeker gezien de SD-mogelijkheid, dan kan ik makkelijk bestanden wisselen tussen laptop en tablet
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Heb m al besteld voor je, wat ben ik toch een lieve zoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |