omdat jij door slotjes post?quote:
;iquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zal wel even melden dat jij je krachten misbruikt
Welke krachten misbruiken? Liet jou toch gewoon het nieuwe deel openen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zal wel even melden dat jij je krachten misbruikt
maar wel door blijven postenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke krachten misbruiken? Liet jou toch gewoon het nieuwe deel openen?
Godver, ik mag hier niet moddenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
-Nee-
[ Bericht 92% gewijzigd door -_Guitarist_- op 23-03-2012 22:24:13 ]
je had de tijd minstens 13 seconde later moeten doen. dit staat zo raarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
-Nee-
[ Bericht 92% gewijzigd door -_Guitarist_- op 23-03-2012 22:24:13 ]
Dat is wel zo ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had de tijd minstens 13 seconde later moeten doen. dit staat zo raar
de auto wordt vanuit korea hierheen gereden?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht al 3 weken op mn auto
Schiet ook niet op
"Ik kocht 'm écht met een KM-stand van 109.000, nu staat er bijna 2 ton opquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de auto wordt vanuit korea hierheen gereden?
een hele mooiequote:
Ja zoietsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de auto wordt vanuit korea hierheen gereden?
de auto moest naar een zebra en is nu onderweg naar afrikaquote:
laforest is toch gek van paris hilton?quote:
Ooh okéquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee. net tussen Harbrinkhoek en Tubbergen
Maja
met wie?quote:
hmmquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n muis gok ik... Kutlag altijd
Dat was 2, 3 jaar terug. Dooie dames zijn zn voorkeur.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laforest is toch gek van paris hilton?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat was 2, 3 jaar terug. Dooie dames zijn zn voorkeur.
en hij was toen af en toe al een vreemde gastquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat was 2, 3 jaar terug. Dooie dames zijn zn voorkeur.
wat heb je dan in Geesteren te zoeken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:45 schreef Toto69 het volgende:
Opvallend. Almelo: perfecte wegen
Mariaparochie: Goede wegen
Geesteren: n.v.t. zo slecht soms.
goed bezigquote:
die is wel heel flauwquote:
Daaromquote:
oke, laatste tijd niet zo gezien. meestal bekijk ik de eerste paar reacties nog wel.quote:
Misschien heeft ie alweer een bannetje gekregen hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, laatste tijd niet zo gezien. meestal bekijk ik de eerste paar reacties nog wel.
Helaas kom ik er wel door heen als ik naar Duitsland wil fietsenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat heb je dan in Geesteren te zoeken?
vanuit Enschede?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas kom ik er wel door heen als ik naar Duitsland wil fietsen
jij gaat zo gapen?quote:
wat doe je er dan ook zo vroeg uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doe ik al vanaf 20:00.
Was er vanmorgen om 02:00 dan ook uit
Was gisteravond wat te vroeg in slaap gevallen en werd dus ook vroeg wakkerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doe je er dan ook zo vroeg uit?
ow, dacht dat je Lonaa wasquote:
Met lekker weer echt heerlijk om 50 km te fietsenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dacht dat je Lonaa was![]()
![]()
![]()
mja, waarom helemaal naar duitsland fietsen? of heb je de rest al gezien?
Maar niet op de fiets!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met lekker weer echt heerlijk om 50 km te fietsen, en heb al veel gezien. Ben ook nog jong, dan wil je wat ontdekken toch.
voor een paar jaar terug heb ik regelmatig zomers zo'n 30km gefietst. dat vond ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met lekker weer echt heerlijk om 50 km te fietsen, en heb al veel gezien. Ben ook nog jong, dan wil je wat ontdekken toch.
mooi met de vrachtwaggel rondkachel'nquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dacht dat je Lonaa was![]()
![]()
![]()
mja, waarom helemaal naar duitsland fietsen? of heb je de rest al gezien?
Auto/motor maar niet op de fiets..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi met de vrachtwaggel rondkachel'n
quote:
hihi, je zei komenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En ik mijn plasser maar hard houden in de hoop dat jij langskwam
Kom dan hier langsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En ik mijn plasser maar hard houden in de hoop dat jij langskwam
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga vanaamd niet naar Eanskeik wil wel een keer mee. maar ik ben bang dat het nog wel een paar weken kan duren
Skippyquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En er een drinken ter ere vd oprichting
maar dan niet meer eenzaamquote:
Wijsheid kwam met de jaren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zit hier ook eenzaam aan een glas witte wijn te lurken.
(niet echt verstandig maar dat merk ik morgen wel dan)
In alle wijsheid kan ik zeggen dat drank na ziek zijn niet echt verstandig is. Daarom zeg ik: dat merk ik morgen wel dan.quote:
nee, ik wil motorkleding voor haar halen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik hoop voor je niet bij de prenatal ofzo
Laforest. Paris Hiltonquote:
van morph?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter heeft er een note bij wegens crewbash
nee, niet van mij
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter heeft er een note bij wegens crewbash
nee, niet van mij
ik meende eerder gezien te hebben dat de teller wel opgehoogd werd, maar de notes zelf pas na 7 dagenquote:
Hmm, ik weet het ook niet precies.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik meende eerder gezien te hebben dat de teller wel opgehoogd werd, maar de notes zelf pas na 7 dagen
Jep.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:08 schreef rulerofdeath het volgende:
nu kun jij natuurlijk ook al onze notes inzien
Mooi Grolschpaardquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
check mijn 7e note, van 12-06-2009
tjah, dat ik daar een note voor heb gekregen. de anderen zijn misschien wel terecht, maar die vind ik zoquote:
quote:
keerl dikke research doen oniequote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt er 0. Net als Nath en Lonaa
niet leuk?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Is ook helemaal niet leuk om notes van mensen door te lezen. Kijk er alleen in als het nodig is
Ik meld mequote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb WLM op de PC geinstalleerdHad niet verwacht dat het zou lukken.
Iemand nog online?
ik wel, ik zie jou nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb WLM op de PC geinstalleerdHad niet verwacht dat het zou lukken.
Iemand nog online?
Neu, sommige users gaan écht ver... Gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet leuk?
ik zou alles doorneuzen
daar vallen mijn notes bij in het niets zeg maar?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, sommige users gaan écht ver... Gewoon niet leuk.
Hmhmquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar vallen mijn notes bij in het niets zeg maar?
tjah, dan is het ook niet zo gek dat ik je niet ziequote:
ik hoopte het en ik was er al bang voor. gemeende doodsverwensingen/ziekteverwensingen e.d. moet ik aan denken?quote:
hihi, je zei komenquote:
Bedreiging, doodsverwensingen, van allesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoopte het en ik was er al bang voor. gemeende doodsverwensingen/ziekteverwensingen e.d. moet ik aan denken?
tjah, dat soort dingen snap ik dan niet. ik bedoel, ik zit op dit forum om mezelf (en anderen) te vermaken. tijdsverdrijf. en niet om een ander naar het leven te staan. Dat doe ik sowieso al niet. maargoed, je hebt er van die figuren tussen zitten...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bedreiging, doodsverwensingen, van alles
Jep, heel verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat soort dingen snap ik dan niet. ik bedoel, ik zit op dit forum om mezelf (en anderen) te vermaken. tijdsverdrijf. en niet om een ander naar het leven te staan. Dat doe ik sowieso al niet. maargoed, je hebt er van die figuren tussen zitten...
zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, heel verschrikkelijk
Maar goed, daarvoor is het goed dat er mods en fa's zijn
das wel klotequote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het lukt niet.![]()
Blabla failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.
Error code: 8007007e
Weer hetzelfde gezeik als vorig jaar.
Misschien staat hier iets bruikbaars?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het lukt niet.![]()
Blabla failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.
Error code: 8007007e
Weer hetzelfde gezeik als vorig jaar.
Ik ga ff klooien. thnx.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien staat hier iets bruikbaars?
http://www.helpmij.nl/for(...)sn-FOUTCODE-8007007e
Geheime zender?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
godver, nu is de zender er mee gekapt
jup.quote:
Hoe meer geheime zenders uit de lucht gaan, hoe minder last men er van heeftquote:
*BEEEP*quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe meer geheime zenders uit de lucht gaan, hoe minder last men er van heeft
+ 1quote:
Ieder z'n ding... En da's maar goed ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
het is gewoon goede muziek en gedraaid door en voor liefhebbers.
ik ben blij dat ik niet naar die kwal van een giel beelen hoef te luisteren
dat is zeker waarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ieder z'n ding... En da's maar goed ook
het wil ook altijd wel lukken met jou oniequote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Trusten David
Melding van kut WLM: ....does not support your browser language.
Alles eraf gegooid en 't komt er niet meer op ook.Ik ben er klaar mee.
ik zag vanavond bij Cinestar iemand die ook op de ToF-meet in Enschede was... en ik dacht dat het Jeffrey was, maar hij was het dus niet; wie dan wel? geen ideequote:
jim/james/under_score?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zag vanavond bij Cinestar iemand die ook op de ToF-meet in Enschede was... en ik dacht dat het Jeffrey was, maar hij was het dus niet; wie dan wel? geen idee
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
@ReMcO Nee, zondag ben ik wel bij cinestar (wolff)
Eerder (niet vorige PC maar die daarvoor) had ik er ook al problemen mee. Kreeg ik eerst halverwege de installatie foutmeldingen en toen het eindelijk lukte kon ik niet inloggen. Nu ging alles soepel, poppetje rechtsonderaan enzo en gaat het op deze PC potver3dubbeltjes (GVD dusquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het wil ook altijd wel lukken met jou onie
klote dat het bij jou niet werkt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:10 schreef rulerofdeath het volgende:
Justin wordt ook lastig, die heeft nog net genoeg energie om te rukken
welk OS heb je?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eerder (niet vorige PC maar die daarvoor) had ik er ook al problemen mee. Kreeg ik eerst halverwege de installatie foutmeldingen en toen het eindelijk lukte kon ik niet inloggen. Nu ging alles soepel, poppetje rechtsonderaan enzo en gaat het op deze PC potver3dubbeltjes (GVD dus) ook niet.
'does not support your browser language' heeft met taal te maken toch?
Ik vraag het maar even voor de zekerheid want daar kan het niet aan liggen. Andere PC (waar het wel lukte) was hetzelfde en verder heb ik nooit gezeik op deze PC over language. Of ben ik gewoon dom?
quote:
Geen vista iig. Ik ga nu helemaal niks meer doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welk OS heb je?
edit: OS=besturingssysteem. windows 7 of windows vista?
Ik heb alles er al afgegooid. Repair ( optie bij uninstallen) hielp ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:33 schreef Daywalk3r het volgende:
locate the msn installer. Double click and then select repair.
Ik denk dat je dit gewoon bij add/remove programs kan repairen.
Nice!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:49 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen! volgens was het inderdaad James die ik gisteren @ Cinestar zag
over een uurtje de Ibiza ophalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Vreemd. Zal morgen ofzo eens verder zoeken.
Krijg je bij die foutmelding ook een code?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb alles er al afgegooid. Repair ( optie bij uninstallen) hielp ook niet.
roep dan maar als het zover isquote:
Haha hoeveel geduld heb je??quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
roep dan maar als het zover is
The fuck manquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/us(...)feature=results_main
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daar ging wat verkeerd![]()
Deze is beter
Falerquote:
Andere tijdzone Nederland -> Zeeland.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn comp loopt dus 10 sec voor op de Fok!-tijd
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Andere tijdzone Nederland -> Zeeland.
Seat Ibiza SC Style / Candy White, juni 2010, 20.000km, 1.6 16V / 105pk, benzinequote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh
Specs (alsin 1.X, brandstof, etc) ?
Staat d'r mooi bij!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
dag iedereen
de Polo heeft definitief plaatsgemaakt voor de Ibiza, wat een wagen
[ afbeelding ]
Dat is post-ontbijtquote:
het is een SC (SportCoupé) en een Style-uitvoering meen ik...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Staat d'r mooi bij!
Blackline uitvoering? Of hoe ze dat bij seat ook noemen
En 1.6, 105pk heb ik ookAlleen die van jou is denk ik stuk zuiniger.
Jup! Ik heb eindelijk weer een nacht dag goed geslapen! Geen buurjongen met slijptol bij het krieken van de dag!quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond maar even helemaal niks doen, morgen 12km lopen, dan film en uitsluitend wokken
HOMO!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef Redbaron het volgende:
Vnaamd uit eten met mien beste moat, filmpje ipv poolen want denk niet dat ik nog lang op deze benen kan staan vandaag![]()
Wel fijn 2 biertjes gekregen op t terras vd voetbal
Neujquote:
Tsjah dat heb je soms... Wij hadden Herman weerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben vanmiddag ook bij de voetbal geweest. Mijn broer moest hier tegen svvn. Wat een scheidslulhannes 1e klas.
14.gifquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tsjah dat heb je soms... Wij hadden Herman weer![]()
Paar schoppen gekregen en zeker zo veel uitgedeeld
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Of ben je jaloers dat ik niet met jou uit eten ga?!?!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Of ben je jaloers dat ik niet met jou uit eten ga?!?!
Lijnrechter vlaggen voor 2 meter buitenspel, scheids kijkt niet eens naar de kant en laat gewoon verder voetballen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tsjah dat heb je soms... Wij hadden Herman weer![]()
Paar schoppen gekregen en zeker zo veel uitgedeeld
Zijn wel eckte eckte dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lijnrechter vlaggen voor 2 meter buitenspel, scheids kijkt niet eens naar de kant en laat gewoon verder voetballen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb m na afloop gevraagd of mijn broers team hem volgende week kon huren. Hij liep maar snel door.
dank je, is geluktquote:
joah, de eerste van 't jaarquote:
Mjaquote:
Hele nacht nog niet geslapen?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.Ik lig al een hele tijd in bed maar kan niet slapen.
Wat mij persoonlijk opvalt is dat iedereen maar hoop blijft houden in McClarenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja
Er is echt iets goed mis in de selectie, kan niet anders.
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje thuis geheerscht, uiteraard.
Met Robje wat gegeten, film gekeken en ff beetje bijgepraat..quote:
Lolquote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Redbaron het volgende:
Hmm ik moet zo mn nest uit... en ik maak me nu al zorgen hoe ik dat moet gaan doen
Wacht maar ff tot Justin er isquote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef Lonaa het volgende:
Hallo!
Wil iemand voor mij de buurjongen een nekschot geven ofzo?
Als ik jou daarna mag volschietenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef Lonaa het volgende:
Hallo!
Wil iemand voor mij de buurjongen een nekschot geven ofzo?
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Denk dat ik dat er zelfs wel voor over heb.
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Denk dat ik dat er zelfs wel voor over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |