abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:54:00 #1
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_109445527
Ik heb zojuist een mooie hoeveelheid deeg gemaakt om een aantal vlaaien te bakken. Hierbin al rekening gehouden met het feit dat je voor meerdere vlaaien ineens minder deeg hoeft te maken dan als je ze los maakt.
Helaas toch nog een grote hoeveelheid over (en al een vlaai extra gebakken).

Mijn vraag: kan ik het overgebleven deel deeg invriezen en een volgende keer gebruiken of werkt dat niet bij vlaaideeg?
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:15:04 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109446599
Deeg is over het algemeen wel goed in te vriezen. Bij twijfel zou ik het gewoon proberen.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 08:15:15 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_109454941
Ik zou een extra Vla bakken en die in punten snijden, goed verpakken en die invriezen, altijd een paar stukken verse Vla in huis
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop