quote:Op maandag 2 april 2012 23:04 schreef vault_tec het volgende:
pim snickers die mij op kwam vrolijken en met mij kwam dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de rest nog even met der gechilld. Nu weer bijna stage vergoeding en ga denk ik weer schoenen kopen
ik had het der nog even met haar over en praat nu af en toe met der op FB. Aardig meisje maar ik heb er niks mee te maken. Had het op dat moment wel graag gewildquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb gehoord dat pim snickers weer single is, zou het hierdoor komen?
[..]
Ik heb geen pics van drquote:
Geen free?quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van drken haar verder ook niet.
Maar het komt dus niet door je hossel acties vault?
Ontopic: ik wil footscapes.
Model is mooi (vind dit echt dikke maxies, de rest boeit me niet zo) maar de kleur vind ik persoonlijk niet zo.quote:
www.hanon-shop.com/product.php?productid=34288&cat=304&page=2quote:Op maandag 9 april 2012 12:47 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee waar je die rode Roshe's kunt krijgen? Kan de zwarte en groene wel vinden, maar rode lijken me wel dope.
gewoon een slechte foto van Hanon.quote:Op maandag 9 april 2012 13:33 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, wat een spijtig kleur rood.... zit te denken om die rode am97 te halen. Heb helemaal niks met dat model maar die roden knallen echt hard....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AM97 moet je dragen met shorts..tenzij je een Italiaan bent.
Zit te twijfelen of ik een lage size? vintage blazers ga halen.
Hm, die op Hanon heeft wel een vreemde kleur...quote:Op maandag 9 april 2012 13:20 schreef unown het volgende:
[..]
www.hanon-shop.com/product.php?productid=34288&cat=304&page=2
Ik hoop hetquote:
Gaat wel imo. Zo super vind ik ze niet.quote:Op maandag 9 april 2012 15:15 schreef Gaijin het volgende:
http://hypebeast.com/2011/04/nike-sportswear-blazer-low/
[ afbeelding ]
Ik vind ze nice! Mooie CW. Alleen geen money atm...
290 SQM? Daar hadden ze ook geen 40 meer ffffuuuuuuuquote:Op maandag 9 april 2012 15:51 schreef Atta-boy het volgende:
Cosign, vind ze ook niet echt bijzonder.
In Amsterdam laatst die nike x clots zien liggen. Ook wel nice maar heb ze maar niet gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |