abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5138135
ik kwam vandaag om 14.00 thuis en om 14.20 zat ik bij de tandarts..mn mond kon (en kan nog steeds niet) verder dan een halve centimeter open (kaakslot) en had dus al 3 dagen niks gegeten terwijl ik ook nog eens op vakantie was in spanje. In ieder geval, mn verstandkies deed ook nog eens zeer..

Vanmiddag kies getrokken, pijn geleden, niet gegeten, nog steeds kaakslot.

heeft iemand dit ook eens gehad? of weet iemand wanneer die pijn stopt??
want dit is echt niet meer normaal

pi_5138292
kaakslot? is dat als je kaak uit de kom springt zeg maar en dat je dan geen kant meer op kan? dat lijkt me klote zeg :S sterkte ermeee...

(mijn 200e post... over een kaakslot, amai)

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 juli 2002 @ 20:56:19 #3
22592 crew  Ole
pi_5138320
Hoe hebben ze dan die kies getrokken, als je mond niet open kan???

Anyway.. heb je wel pijnstillers (met paracetamol!!) gekregen??

Die helpen wel vaak!!

Anders zou ik toch nog morgen maar even de tandarts bellen, of desnoods je laten doorverwijzen naar de kaakchirurg!

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_5144556
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 20:54 schreef sbientje het volgende:
kaakslot? is dat als je kaak uit de kom springt zeg maar en dat je dan geen kant meer op kan? dat lijkt me klote zeg :S sterkte ermeee...
spierverslapper en 5 prikken, toen kon mn mond iets meer open, nu is ie weer teruggesprongen tot hoe t was.. ik eet nu gewoon babyvoeding...blegh...en dat krijg ik al amper mn mond in...

ja heb ook pijnstillers, abuprofen of zoiets, die helpen ook niet voor de volle 100% maar het helpt wel

pi_8125879
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 12:24 schreef ShagNaaT het volgende:

[..]

spierverslapper en 5 prikken, toen kon mn mond iets meer open, nu is ie weer teruggesprongen tot hoe t was.. ik eet nu gewoon babyvoeding...blegh...en dat krijg ik al amper mn mond in...

ja heb ook pijnstillers, abuprofen of zoiets, die helpen ook niet voor de volle 100% maar het helpt wel

Sterkte meid!
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  FOK!fossiel maandag 27 januari 2003 @ 10:53:09 #6
2628 Karin
pi_8129192
Nutteloze topickick, slotje dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')