Dat is dus verder niet relevant.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:28 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Breschel rijdt Parijs-Roubaix niet.
Alleen de punten van de renners die opgesteld worden voor die koers tellen mee voor de auto volgorde. Breschel doet niet mee dus zijn punten ook niet.quote:
Ik doelde natuurlijk vooral op de RVV. P-R is natuurlijk een ander verhaal, maar met die volgwagenpositie in de RVV vallen er misschien ook wat punten te rapen voor de renners die in P-R starten, al zal Breschel natuurlijk voluit kopman zijn in de RVV.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Alleen de punten van de renners die opgesteld worden voor die koers tellen mee voor de auto volgorde. Breschel doet niet mee dus zijn punten ook niet.
Je had het over klassiekers. Alleen Breschel zie ik in staat in RVV punten te scoren voor Rabobank. De rest is niet goed genoeg, dat bleek vandaag wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk vooral op de RVV. P-R is natuurlijk een ander verhaal, maar met die volgwagenpositie in de RVV vallen er misschien ook wat punten te rapen voor de renners die in P-R starten, al zal Breschel natuurlijk voluit kopman zijn in de RVV.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Met twee hoogtepunten.
http://www.sporza.be/cm/s(...)r&utm_source=dlvr.it
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |