Commeyne, Pavarin, Oroz en iemand van Liquigas.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:02 schreef Coelho het volgende:
ik schakel net in, wie lag er daarnet zo ongelukkig bij?
Leek ook redelijk makkelijk te gaan als je het vergelijk met de mannen direct daarachter.quote:
Zeker, maar hij leek me in de E3 ook al zeer sterk.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Leek ook redelijk makkelijk te gaan als je het vergelijk met de mannen direct daarachter.
Wie kan mij aanvullen?quote:Boonen, Devenyns, Steegmans, Ciolek (Omega Pharma-Quick Step)
Boasson Hagen, Knees (Sky)
Ballan, Van Avermaet (BMC)
Chainel (FDJ)
Langeveld, Goss (GreenEdge)
Freire, Paolini (Katusha)
Sagan, Oss (Liquigas)
Rojas, Visconti (Movistar)
Breschel, Wynants, Martens (Rabobank)
Vansummeren (Garmin)
Cancellara, Bennati, Gallopin (RadioShack)
Tosatto (Saxo Bank)
Marcato (Vacansoleil)
Van Melsen (Accent Jobs-Willems Veranda's)
Pozzato, Gatto (Farnese-Vini)
Was Morkov inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:28 schreef Steven184 het volgende:
Zag Ebh ook vooraan,btw.
Degenkolb, Leezer en Saxorenner(Morkov?) gaan bij de voorste groep komen.
Zijn weer opgeraapt, Kroon was het in elk geval niet.quote:
Begint ook wel een beetje triest te worden. Je ziet andere sprinters als Degenkolb, Freire, Boonen, Bennati en Greipel ook geregeld mee werken en koers maken, alleen Cavendish hangt er altijd maar als dood gewicht tussen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:27 schreef Leatherface het volgende:
Cavendish dreigt in zware koersen een slachtoffer te worden van zijn eigen succes.
Vrijwel alle andere ploegen zijn gebaat bij een harde koers en andere teams willen hem niet gratis mee naar de meet brengen.
quote:
6% imoquote:Op zondag 25 maart 2012 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boonen zal zelf z'n sprint moeten regelen, kans dat hij wint, is dus 5%.
T'word moeilijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hehequote:Op zondag 25 maart 2012 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |