Wijze woorden, tevens vette UIquote:
Hoi Kimberliedje, hoe gaat het?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Eerste keer naamsvermelding in TT!
Goed puntquote:
Ze slaapt, sttt truste allenquote:
Nu, het is net 16:00quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
kom op, wakker worden allemaal!
Nee, gisteren. Vandaag ook warm.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:39 schreef Inlognaam het volgende:
Nu is het pas een kuttopic:Jij wordt hiervoor keihard gebannedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door smegmanus op 23-03-2012 20:45:17 ]
Je had er ook voor..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:43 schreef smitjew het volgende:
Ik ben 20 jaar oud en dat is niet zo fout
En, ziet is hij lekker?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:46 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik heb slagroomtaart zelf gemaakt!:D
Dit gaat al maanden zo..quote:Op zondag 25 maart 2012 01:45 schreef Oerbeer het volgende:
Tags verwijderd. Dit is geen centraal topic.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:44 schreef JohannesKozijn het volgende:
Tyron. Gespierd sterk groot knap.
[ afbeelding ]
bedankt! merci! danke! gracias! thanks!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:30 schreef humorduck28 het volgende:
Welkom terug, Johannes_Vermeer, welkom terug.
Jah, ik kan het bevestigen...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kan je het helemaal bevestigen?
wie wil slagroomtaart van Kimberliedje?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je hebt goed iedereen gelokt!
Ohhh Celebration time! Come on!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef Topiek het volgende:
Felicitaties zijn uiteraard welkom! Jongens
Dat is je eigen schuldquote:Op maandag 26 maart 2012 23:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ninja-edit was nog niet klaar...
Die ziet er heerlijk uitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciale feesttaart voor dit feest!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:01 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk taart genoeg voor iedereen.
Jouwne ziet er lekkerder uit..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciale feesttaart voor dit feest!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik vertel een verhaal tegen...Misschien wil zij ook Fok!ken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Hahahahahahahahahahahahahahaha we moeten remlof houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Misschien wil zij ook Fok!ken...
Dat zijn lettergrepen jij kneusquote:
Ik tel vanaf '' Post hier..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zijn lettergrepen jij kneus
Moet je haiku eens proberen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zijn lettergrepen jij kneus
sloeg nergens op, maar jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:01 schreef Morgen- het volgende:
[..]
life is howerig miss montrealachtigebabe
goede vijf woorden zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij dat wil welquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wederom tijd voor taart?
Aha. Top! Met mij ook?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:01 schreef Morgen- het volgende:
[..]
life is howerig miss montrealachtigebabe
quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:38 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik vraag me af he..Twee woorden teveel.. jammer hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat vertelde ik in vertrouwen...Ja, kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lees even ietsjes terug danquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:46 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb niets gelezen, Kimberliedje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |