Harde pecunia maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik had sinds gister al weekendHoezo zo vroeg op dan?
Van sarcastische repliek ben ik niet gediend, dus ga morgen de fock weer naar Vondel en breek je andere been daar na 6en. Ik draag je wel, bebaarde kabouter.quote:
Hardop gelachenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Harde pecunia maken.
[..]
Van sarcastische repliek ben ik niet gediend, dus ga morgen de fock weer naar Vondel en breek je andere been daar na 6en. Ik draag je wel, bebaarde kabouter. [ afbeelding ]
Kon ik maar een haatbaard zijn. Ik heb een ware berenvacht over mijn lijf maar mijn baardgroei lijkt op de fakking grasmat van fakking Excelsior.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Lijkt wel alsof het aantal harde feesten die er zijn omgekeerd evenredig is met het de volheid van mijn portemonnee. Hoe leger mijn portemonnee hoe meer harde feesten er uit de grond schieten. Dikke kanker.
[..]
Kon ik maar een haatbaard zijn, ik heb een ware berenvacht over mijn lijf maar mijn baardgroei lijkt op de fakking grasmat van fakking Excelsior
Oi.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluiden
heb je toch gezien op TC, je bent nog witter dan ik. Niet dat dat erg is ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Helemaal niet, wat weet jij daar nou van.En dat heeft er niks mee te maken.
Cam + licht = erg vertekend beeld. Al was/ben ik wel bleek door weinig zon, maar da's toch wat anders dan wit/blank zijn. En gelukkig ben ik na een dag of wat in de zon alweer bijgekleurd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je toch gezien op TC, je bent nog witter dan ik. Niet dat dat erg is ofzo
Whut? Wat moet je daar doen? Daar ben ik nu 2 min vandaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi, Tli; Tivolilaan te Arnhem is dat ver van Arnhem CS?
Ja dat staat ook in die mail: Hier kan je lijn 3 richting Velp of lijn 7 richting Geitenkamp nemen. Je stapt dan uit bij de halte Raapopsewegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:27 schreef tliciouz het volgende:
Of lijn 27 of 7 naar Geitenkamp, en dan ook daar uitstappen. Tien min met de bus vanaf cs.
Fuck youquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een vervelende dag om vrij te zijn.
Gratz!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Sala-adin het volgende:
De boy is aangenomen voor een shop in shop manager functie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |