Geneeskunde en psychobiologie. Ga je ook?quote:
huh, én?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geneeskunde en psychobiologie. Ga je ook?
Bepaalde fulltime studies zijn best te combineren hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef fyah het volgende:
[..]
huh, én?Is geneeskunde geen fulltime studie de eerste jaren?
Geef anders de kaartjes aan dWc danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef JackieBrown het volgende:
Gratis kaartjes voor Rick Ross, zal ik of zal ik niet
Tevens goedemorgen deze mooie ochtend
Na z'n getroll van gister? Hellll noquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef anders de kaartjes aan dWc dan
Goeiemorgen, ik was om 8 uur al wakker en actief als een malle. M'n moeder vind dat niet zo leuk en zegt: Waarom ben jij zo godvergeten actief nuIk verveel me nu ik geen werk heb
Ja en neem mij mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef JackieBrown het volgende:
Gratis kaartjes voor Rick Ross, zal ik of zal ik niet
Tevens goedemorgen deze mooie ochtend
Kan gewoon, bij offline ook een dude met krukken die ghb ophadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja en neem mij mee.
Ik ben gewn gisteren uit geweest met krukke
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Na z'n getroll van gister? Hellll no
Nee hoor, zou het zo doen als hij zou willen maar het zijn niet mijn kaartjes om weg te geven tho.
Heb ik jaren terug ook eens gedaan, best chill. Iedereen keivreindelijk voor je en chicks vinden je 'zielig'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben gewn gisteren uit geweest met krukke
Godverquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:46 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ik verwachtte gebeurde ook, dat mensen krukken af gingen pakken en dat ik ze dan moest halen
Ik ook niet maar je hebt ook van die mensen die je bril/pet/hoed/whatever de hele tijd gaan afpakken, wat echt schijtirritant is. Daar valt dit ook wel een beetje onderquote:
Vooruit, ook lobi voor jouquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht wel meteen aan jou hè
Ja, maar ik wilde gewoon beide studies bekijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef fyah het volgende:
[..]
huh, én?Is geneeskunde geen fulltime studie de eerste jaren?
Zonde, meer open dagen komen er toch niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde gewoon beide studies bekijken.
Niet gegaan tho, veel te lekker weer om tussen de zwetende geeks te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |