Gewoon een parkbankje nakken en surveilleren bij de UvA. Join je mike?quote:
Valt me sowieso wel tegen dat jullie niet gaan terwijl je daar honderden (jonge) onzekere studentes kan fixen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon een parkbankje nakken en surveilleren bij de UvA. Join je mike?
Ik stem voor deze optie:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon een parkbankje nakken en surveilleren bij de UvA. Join je mike?
We kiezen de spreekwoordelijke filet mignon in plaats van de bucket hotwingsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Valt me sowieso wel tegen dat jullie niet gaan terwijl je daar honderden (jonge) onzekere studentes kan fixen.
Onzekere vrouwen zijn niet interessant Tenzij je in de vrouwenhandel zit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Valt me sowieso wel tegen dat jullie niet gaan terwijl je daar honderden jongen onzekere studentes kan fixen.
Arrogante chicks met rijke papa's zijn er ook in overvloedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onzekere vrouwen zijn niet interessant Tenzij je in de vrouwenhandel zit.

Aussiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met wie ga je dan naar de UvA? Of heb je hier vriendinnen wonen?
Ik heb zo'n gevoel dat zowel CB als ik precies in de gebieden wonen waar deze chicks geconcentreerd zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Arrogante chicks met rijke papa's zijn er ook in overvloed [ afbeelding ]
Ah dan moet je gewoon hier met m uitgaan johquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Aussie
Ja dat zijn we eigenlijk ook van plan, maar we weten niet waar leuke feestjes zijn ofzo. Niets uitgezocht. En daarnaast klinkt Latin Lovers ook wel heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah dan moet je gewoon hier met m uitgaan johHotelletje pakken alles.
Gulden middenweg liever.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Aussie
http://www.djguide.nl/party.p?id=114594 Dit wellicht? Geen Rembrandtpleinshit dat is echt niet tofquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat zijn we eigenlijk ook van plan, maar we weten niet waar leuke feestjes zijn ofzo. Niets uitgezocht. En daarnaast klinkt Latin Lovers ook wel heel aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gulden middenweg liever.
Overigens is mijn zakje assie vandaag genakt door een hond in t amsterdamse bos.Stonden een bal rond te trappen toen een hond langs rende, naar onze spullen toe. Rent dat beest weg met mijn gram Arabica.
![]()
Niet meer terug gevonden ook.
Is dat feest tof ja?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.djguide.nl/party.p?id=114594 Dit wellicht? Geen Rembrandtpleinshit dat is echt niet tof
Feest weet ik niet, tent wel. Daar was ook Offline Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
Ik draag vandaag een v-hals.Jij kan het hebben, opa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Jum gewoon komen hoor! De keuze tussen Amsterdam en Nijmegen is niet zo moeilijk hé
Ik heb heeeeeeeeelemaal niks met Nijmegen. Ik ga wel m'n minor daar volgen, dus misschien komt het nog.quote:
Ik had ook al gesolliciteerd daar voor wat dan ook, maar geen vacatures open.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Melkweg glazenhaler vacature.
Het moge kutwerk zijn, maar duim voor me schatjes.
Vooral doen als je runner wilt blijven ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook al gesolliciteerd daar voor wat dan ook, maar geen vacatures open.
Als glazenhaler kan je nog rondlopen en ff dansen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |