mijn box bevalt me wel ja, toevallig kreeg ik ook wat ik eigenlijk al wou.. + extra dingenquote:
Kijk, dat is nog eens positiefquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
mijn box bevalt me wel ja, toevallig kreeg ik ook wat ik eigenlijk al wou.. + extra dingen
en dat voor 30 euro vind ik het prima..
ik ben het filmpje even aan het monteren nu!
was die weer in deze hunt? Ik zoek die al zooo lang maar ik mis 'm steeds terwijl ik die halve domme hunt volgquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:04 schreef thethoryd het volgende:
Is het de zonnebril die iedereen heeft?
Deze?: http://www.ibood.com/nl/n(...)crystal_grey_glazen/
Een boel mensen kregen die bril in hun box.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
was die weer in deze hunt? Ik zoek die al zooo lang maar ik mis 'm steeds terwijl ik die halve domme hunt volg![]()
Ik zou van een van hen wel de bril willen overnemen, ik geloof dat 'ie 25 euro in de hunt was maar dat zou ik dan wel even opzoeken mocht het nodig zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Een boel mensen kregen die bril in hun box.
Ik dacht eerder iets van ¤50,-quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:22 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik zou van een van hen wel de bril willen overnemen, ik geloof dat 'ie 25 euro in de hunt was maar dat zou ik dan wel even opzoeken mocht het nodig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 of 35 weet ik vrijwel zeker, in de comments op pagina 4 staat er ook iets over 40, 35 + verzendkosten dus. maar jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:25 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik dacht eerder iets van ¤50,-Maar ik kan het mishebben natuurlijk
Op iboodforum welquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:43 schreef Rica het volgende:
Niemand nog een opblaasbed in de box gehad? Jammer
quote:60 euro pakket. Het zware pakketje is binnen. Luchtbed woogal 11 kg.
- Intex 2-in-1 luchtbed (11kg)- belink network usb hub
- GE tw250 foto camera
- Gucci Guilty geurtje Homme
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:43 schreef Rica het volgende:
Niemand nog een opblaasbed in de box gehad? Jammer
quote:
Misschien valt er wat te ruilen met iemand? Die ereader komt best vaak voorbij in ieder gevalquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
Mijn E 60 boxje:
1 x verloopstekker
1 x N600 WNDR3700 Wireless Dual Band Gigabit Router (geen slecht apparaat...)
1 x MED500X2 mediaspeler. Zonder harde schijf zo te zien, maar ach.
Even kijken of het werkt enzo, maar niet ontevreden - al had ik op een tablet of e-reader gehoopt
Damn, nice zeg!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
Mijn E 60 boxje:
1 x verloopstekker
1 x N600 WNDR3700 Wireless Dual Band Gigabit Router
http://tweakers.net/price(...)3700-%28n600%29.html
1 x MED500X2 mediaspeler. Zonder harde schijf zo te zien, maar ach.
http://tweakers.net/pricewatch/284499/mede8er-med500x2.html
Even kijken of het werkt enzo, maar niet ontevreden - al had ik op een tablet of e-reader gehoopt
Volgens mij staan er inmiddels al tientallen op marktplaatsquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
... al had ik op een tablet of e-reader gehoopt
Ik denk eigenlijk dat ik beide houd. Zowel router als mediaspeler zijn beter dan wat ik in huis hebquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Misschien valt er wat te ruilen met iemand? Die ereader komt best vaak voorbij in ieder geval
Spannendquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:16 schreef Downstar het volgende:
Mijn film is nu in de maak naar een bestand
Straks even uploadje en dan mogen jullie mijn 30 euro boxje zien
Euh, dat is een grapje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Spannend
Dat van die iPad heb ik even gemist geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |