Die 'm sluit, die 'm opentquote:
Oh, dat vind ik wel leuk! PM komt eraan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die 'm sluit, die 'm opentSorry.
1 pluspunt. Ik kan nu wel de lente OP erin gooien vanavond.
Wil je d'r bij Lonaa? PM dan ff je naam en geboortedatum (hoeft niet natuurlijk)
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig. Ik wilde je net een PM sturen...
Dankquote:
Ga mee vissenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit nog te bedenken wat ik met mijn middag ga doen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag geen geld voor de trein.![]()
Morgen weer.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag geen geld voor de trein.![]()
Morgen weer.
Jij snapt mequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ze zeker alleen eerst op de knieën?
Het kan ook op de volgende manier.quote:
Ja, of bij de brug bij de mozartlaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Je kunt altijd in je neus gaan vissen. Dat kost niks
Thuiswedstrijdjequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, of bij de brug bij de mozartlaan
Zit je gelijk vlak aan de brug of verderop bij dat zandstukje?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker
Wel een moeilijke stek
Bij het zandstukjequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zit je gelijk vlak aan de brug of verderop bij dat zandstukje?
"Vissen"quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heul niet, ik nodig haar gewoon uit om te vissen
Hier ist aardappels, rode kool en worstquote:
quote:
Volkoren pizzabodem + lading groente + kip?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ooh, pizza!
Nee, t moet eignelijk iets gezonds zijn.
Hee Draganquote:
En dan is je pizza ook gelijk niet meer lekker.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volkoren pizzabodem + lading groente + kip?
Heerlijk. Nog 45 minuten...quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:14 schreef norich het volgende:
[..]
Hee Dragan![]()
Ja man alles goed hier, daar? Lekker aan't werk?
Doe anders broodjes gezond met soep ofzo, altijd lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dan is je pizza ook gelijk niet meer lekker.![]()
Ik denk dat ik allerlei kleine hapjes ga maken ofzo. Heb ook eigenlijk helemaal geen zin in warm eten.
Das ook wel een goede.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe anders broodjes gezond met soep ofzo, altijd lekker
Bohquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Das ook wel een goede.
Of zelf eiersalade maken met stokbrood!
Zo eerst maar eens naar de winkel.
Dan moet je best sporten met al die koolhydratenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef Redbaron het volgende:
Spaghetti in de buik!
Vnaamd maar ff sporten, gelijk de overbodige vetten er weer af trainen
Och 3kwartier krachttraining gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan moet je best sporten met al die koolhydraten
Heuj!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef Under_Score het volgende:
zo nog een nachtdienstje draaien en dan weekend![]()
Ola madam..quote:
Komt goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Dank je lieverd. Jij ook zometeen
Geen kwartiertje hiit er achteraan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Och 3kwartier krachttraining gedaan
Verbranding gaat nog ff door dus is alleen maar goed, zaterdag weer sporten dus dat komt ook wel goed
Toch nog blauw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch nog blauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Hiit?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen kwartiertje hiit er achteraan?
High intensive interval training. Zoek maar eens op.quote:
Ohjah.. nja ik moet soms een paar min wachten tussen oefeningen omdat t spul bezet is... verder ga ik altijd tot t randjequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
High intensive interval training. Zoek maar eens op.
Cardio was te druk met zeugen, geen zin om te wachten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit is gewoon 20 min interval cardio naar je KT. Effectief als een gek.
Met dit karakter hakken ze psv in de pan!quote:
Heracles Europa inquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met dit karakter hakken ze psv in de pan!
vanavond bios, morgen verjaardag, zondag film kijken dinsdag naar duitsland. druk weekendquote:
Dobbel Oquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:31 schreef Under_Score het volgende:
[..]
vanavond bios, morgen verjaardag, zondag film kijken dinsdag naar duitsland. druk weekend![]()
Ok. Dat je blauw bent kan ik nog net waarderen maar die usericonquote:
Hmmmm, crewbash?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
David is blauw!![]()
You used to be cool man!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok. Dat je blauw bent kan ik nog net waarderen maar die usericon
Ie bunt toch niet bange voor die psv'er?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja David is moderator dus ik ben wel stil
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ie bunt toch niet bange voor die psv'er?
One of the guys, you know?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
David is blauw!![]()
You used to be cool man!
Bwehehehe. Lekker dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, driewerf zucht, steun en kreun
M'n pinpas was vorige week kapot gegaan (hoekje eraf, uiteraard van de strip) en heb meteen een nieuwe aangevraagd. Vandaag niet ontvangen. Waar 'ie naartoe is gestuurd?
Spakenburg.
Goeiemorgenquote:
..quote:
Het was weer lekker, schatquote:
Zij deed al het werkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt daar de energie niet eens voor man
Nee, vind 50 euro toch wel wat te duurquote:
Dus ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, vind 50 euro toch wel wat te duur
Daarbij moet ik dan via Eindje naar Rotterdam
quote:Maar dan heb ik nog geen uitregistratie
Voor het bezoeken van Europese uitwedstrijden en uitwedstrijden om de KNVB beker is een PSV Uitkaart vooralsnog niet verplicht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja kut, die editknop zit naast m'n quoteknop
[..]
Jouw nieuwe ava is trouwens behoorlijk irritantquote:
quote:
Ooh vet, dan moet het wel kunnen met m'n CCquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voor het bezoeken van Europese uitwedstrijden en uitwedstrijden om de KNVB beker is een PSV Uitkaart vooralsnog niet verplicht.
Mooiquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jouw nieuwe ava is trouwens behoorlijk irritant
[..]
Heb hier weinig te moddenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja David is moderator dus ik ben wel stil
Anders heb ik hier nog wel wat voor jequote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh vet, dan moet het wel kunnen met m'n CC
[..]
Mooi
*afbeelding blokkeren*quote:
Ik heb ook EL enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Anders heb ik hier nog wel wat voor je
;iquote:
Nergens voor nodigquote:
Dat heb ik al wel gedaan een uurtje geleden.quote:
Weinig slaap jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heb ik al wel gedaan een uurtje geleden.
Heb jij net zo'n nacht gehad als ik? Eentje zonder slaap?
Mja, dat herken ik wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef norich het volgende:
[..]
Weinig slaap ja
Toen ik in bed lag, werd het alweer licht buiten
Wa he'j toch doan gister'n?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef norich het volgende:
[..]
Weinig slaap ja
Toen ik in bed lag, werd het alweer licht buiten
Niet tofquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, dat herken ik wel.![]()
Alleen jammer dat de buurjongen toen het licht werd buiten dacht, OH JIPPIE, laat ik maar weer eens aan dat wrak dat een auto moet worden en bij de buren in de schuur staat werken met mijn slijptol!
Neen. En gisterochtend deed ie t ook al. Toen lag ik wel eens waar een uurtje of 2 eerder in bed dan afgelopen nacht. Maar toch.quote:
Ik was uit in Maastricht, want daar ben ik doordeweeks (studeer hier). In de weekenden ben ik in Nijverdalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neen. En gisterochtend deed ie t ook al. Toen lag ik wel eens waar een uurtje of 2 eerder in bed dan afgelopen nacht. Maar toch.
Welke stad ben je geweest? Waar kom je vandaan?
Die "beetjes" maken het des te verdachterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:37 schreef norich het volgende:
[..]
De stad in hč. Beetje dansen, beetje drinken
als iemand zoiets post dan doe je maar alsof je d'r niks vanaf weetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb hier weinig te modden
Misschien een keer een TT aanpassen of iemand laten bannen om een tubgirl ofzo
Nope.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als iemand zoiets post dan doe je maar alsof je d'r niks vanaf weet
mijne heb ik langerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavondauto is helemaal leeg, na bijna 4 jaar en 8 maanden is het morgen tijd voor afscheid
![]()
gelukkig komt er iets heul tofs voor in de plaats![]()
en trouwens; Heracles![]()
Davidquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog steeds gewoon David hoor
Heb hier weinig te modden
gaat er meer om dat ik met de Polo zoveel heb meegemaakt, zoveel toffe festivals heb bezocht etc. en dan is het toch jammer dat je afscheid moet nemenquote:
dat dan nou weer net nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij was meteen de eerste eigenaar he?
ja, dat snap ik. ik denk dat mijne dit jaar voor de 6e keer weer mee gaat naar duitslandquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David
[..]
gaat er meer om dat ik met de Polo zoveel heb meegemaakt, zoveel toffe festivals heb bezocht etc. en dan is het toch jammer dat je afscheid moet nemen
maart 2007 heb ik 'm gekochtquote:
precies, geweldig is datquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat snap ik. ik denk dat mijne dit jaar voor de 6e keer weer mee gaat naar duitsland
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga zometeen m'n VW polo 1.3 GT multipoint injectie ophalen
en dat op de eerste doordeweekse vrijdag van de weekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga zometeen m'n VW polo 1.3 GT multipoint injectie ophalen
Dat ging best goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Condooms zijn ook niet bedoeld voor 400 stoten per minuut
Maar ik denk niet dat dat het is. Het komt van buiten. En ik zie geen hele grote orgie aan de gang.quote:
Ooh, dan is het vast wat andersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat dat het is. Het komt van buiten. En ik zie geen hele grote orgie aan de gang.
Ha lekker dingquote:
Dankuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
David![]()
Feli met je nieuwe kleurtje!
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef Lonaa het volgende:
Wie komt er vanavond ook wat drinken in Enschede?
Hoi Lonaa, ik blijf lekker thuis. Ander keertje misschien.quote:
Kan er maar één ding op zeggen:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Eergistermiddag kreeg ik kriebelhoest en zo'n rauwe hoest dus 's avonds om half 10 naar bed gegaan, zowat de hele nacht wakker gelegen: snotteren, longen uit mn lijf hoesten en koorts. De hele dag in bed gelegen met traanoogjes, snot, hoesten en koorts. Oja en fikse koppijn. Vannacht als een gek liggen zweten (dus 2x omgekleed en bed verschoond, wat een ellende) en vanmorgen was ik ineens een stuk opgeknapt en nu heb ik op een kuchje na nergens meer last van.![]()
![]()
Ik heb nog nooit zo'n snel opkomende en weer verdwenen griepaanval gehad. Griep ja want dit was zeker geen verkoudheid.
Dit moest ik even met jullie delen want ik voelde me echt ontzettend miserabel en zielig.![]()
Ik snap dat je thuis blijft.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Lonaa, ik blijf lekker thuis. Ander keertje misschien.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Eergistermiddag kreeg ik kriebelhoest en zo'n rauwe hoest dus 's avonds om half 10 naar bed gegaan, zowat de hele nacht wakker gelegen: snotteren, longen uit mn lijf hoesten en koorts. De hele dag in bed gelegen met traanoogjes, snot, hoesten en koorts. Oja en fikse koppijn. Vannacht als een gek liggen zweten (dus 2x omgekleed en bed verschoond, wat een ellende) en vanmorgen was ik ineens een stuk opgeknapt en nu heb ik op een kuchje na nergens meer last van.![]()
![]()
Ik heb nog nooit zo'n snel opkomende en weer verdwenen griepaanval gehad. Griep ja want dit was zeker geen verkoudheid.
Dit moest ik even met jullie delen want ik voelde me echt ontzettend miserabel en zielig.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier wat herrie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier wat herrie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:04 schreef Redbaron het volgende:
Ik ben zo geyl als een bossie siepels in maart
Het lampje bovenop de Alfatoren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:12 schreef Lt.Surge het volgende:
eens een vraag he..ik woon in Enschede, en afgelopen maandag keek ik uit mijn raam, en zag ik een soort van..flikkerend licht, op 1 plek, als een ster..qua kleur en flikkert..blauw & geel/wit ish? o.0
Nu zie ik het weer..iemand enig idee wat het is? Satelliet blijft niet hangen, toch?
/aluhoedjesmodeuit
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
geen spacende zebra omdat ze europa ingaan?
Nee, het is verplaatst. Of mijn woning moet in de nacht wat doorschuiven..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het lampje bovenop de Alfatoren?
Dat schijnen meer huizen in Enschede te doen hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, het is verplaatst. Of mijn woning moet in de nacht wat doorschuiven..
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kan een heldere ster zijn. En aangezien het de afgelopen nachten behoorlijk helder was...
Huh? Vertel..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat schijnen meer huizen in Enschede te doen hoor.
Maar..ik zie het nu ook ;_; en flikkeren die krengen zo erg? o.óquote:
Komt door de atmosfeer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar..ik zie het nu ook ;_; en flikkeren die krengen zo erg? o.ó
Damn my curiousity.
Hey Justinquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
geen spacende zebra omdat ze europa ingaan?
quote:
Hoho, ik had "kut" voor "zebra" geplaatst.quote:
hohoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoho, ik had "kut" voor "zebra" geplaatst.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jammer. Dacht dat er wat spannends aan de gang was. Ik ben dol op mysteries namelijk.quote:
We kunnen samen op spookjacht gaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh jammer. Dacht dat er wat spannends aan de gang was. Ik ben dol op mysteries namelijk.
Ik zoek het liever niet op. Heb een aantal hele enge dingen meegemaakt dus dingetjes lezen op internet en ghostprogramma's kijken op TV is voor mij de grens. Zelfs daar heb ik soms spijt van.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We kunnen samen op spookjacht gaan?
dat vindt ze te engquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga wel mee Davidquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is goed, zal ze goed flitsen en allesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel foto's maken graag.van de spoken dan he.
of Lonaa met het spookjequote:
quote:
Dat kwam door een paar pubers in VBL, onder andere ene MarkoAlmeloquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kwam door een paar pubers in VBL, onder andere ene MarkoAlmelo
Wat heb ik nu weer gedaan danquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Dat kwam door een paar pubers in VBL, onder andere ene MarkoAlmelo
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Markoo valt niet mee en hij valt ook niet af. hij komt alleen maar aan, die dikzak
MARKOOOOOO, DIEP!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Markoo valt niet mee en hij valt ook niet af. hij komt alleen maar aan, die dikzak
doe maar bukkenquote:
En daar gaan we weerquote:
sorry, wil jij ook?quote:
het niveau van ToFquote:
wat niet rekt, scheurt welquote:
jupquote:
is niet verplicht hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dode mensen neuken, als ik het zo lees.
over praten toch niet?quote:
wat is iew?quote:
ah, dan zal ik mijn verhaal hier ook maar neerzettenquote:
Bah, inderdaad.quote:
Zonder pics/vids aubquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dan zal ik mijn verhaal hier ook maar neerzetten
as you wishquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bah, inderdaad.
[..]
Zonder pics/vids aub
quote:
he, zeg dat nou nietquote:
Wat, -knip- zeggen?quote:
ja, dat staat zo raarquote:
quote:
Jammer zeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
dooie boel zo, met al die necrofielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |