3 straten verderop natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef error_404 het volgende:
Nee geen last van. Wel dat TNT-bezorgers serieuze problemen hebben met lezen. Zo komt de post van 3 straten verderop bij ons in de bus. Ben ook benieuwd maar mijn post achterblijft....
Nee, had ik al nagevraagd toen ik hun post ging brengenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
3 straten verderop natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nee, had ik al nagevraagd toen ik hun post ging brengen
Het zal die pubers een rotzorg zijn waar jij werkt hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:49 schreef Hypertext het volgende:
Grootste probleem vind ik zelf de PRIVACY. Het zijn allemaal losers. Ze weten precies of je schulden hebt, waar je werkt en wat nog niet meer. Echt geen goede ontwikkeling, zijn vaak ook nog kut pubers hier uit de buurt verdomme.
Die zijn er nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
3 straten verderop de andere kant op natuurlijk
Dan ligt jouw post in de bosjes.quote:
Maar daar ligt jouw post met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dan wel.quote:
Probleem is dat het wel bekenden zijn die ik bijna elke dag wel tegenkom. Bijvoorbeeld in de supermarkt. Echt niet relax!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het zal die pubers een rotzorg zijn waar jij werkt hoor
Want ze lezen je post?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:59 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Probleem is dat het wel bekenden zijn die ik bijna elke dag wel tegenkom. Bijvoorbeeld in de supermarkt. Echt niet relax!
Schopje BNW dan maar?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:59 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Probleem is dat het wel bekenden zijn die ik bijna elke dag wel tegenkom. Bijvoorbeeld in de supermarkt. Echt niet relax!
Waarom, ze zien toch wat voor brieven het zijn. Als jij elke dag post bij een persoon zou bezorgen dan weet je veel over diegene na een maand.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef trovey het volgende:
Dat over de privacy zit toch echt in je eigen hoofd hoor.
Waarmee? Met post bezorgen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Waarom, ze zien toch wat voor brieven het zijn. Als jij elke dag post bij een persoon zou bezorgen dan weet je veel over diegene na een maand.
Gewoon niet relax, ze moeten er mee kappen.
alsof ze dáár op lettenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Waarom, ze zien toch wat voor brieven het zijn. Als jij elke dag post bij een persoon zou bezorgen dan weet je veel over diegene na een maand.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:31 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Lees anders eerst even de openingspost.
Het grootste probleem is privacy? Of ze nou zouden werken vanuit een daarvoor bestemde bedrijfsruimte elders of zoals nu een garage daar in jouw buurt, TNT laat je post door dezelfde pubers bezorgen hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:49 schreef Hypertext het volgende:
Klacht over die TNT bezorgers hier in de wijk. Ze zitten in een garagebox in de flat tegenover mijn balkon. Nu is dit zwaar hinderlijk, je hoort ze de hele tijd lullen en staan vaak nutteloos te wachten op post.
Grootste probleem vind ik zelf de PRIVACY. Het zijn allemaal losers. Ze weten precies of je schulden hebt, waar je werkt en wat nog niet meer. Echt geen goede ontwikkeling, zijn vaak ook nog kut pubers hier uit de buurt verdomme.
Heb al een klacht ingediend bij de gemeente en TNT. Maar las helaas dat ze het in Den Haag gaan gedogen omdat het voordelen heeft economisch gezien. Hoop alleen niet dat het landelijk gaat worden gedoogd. Het wordt tijd dat ze tegen deze gasten (TNT) gaan optreden.
Gaat alleen om het geld, ze bezuinigen op distributiecentra en stellen kut pubers aan in plaats van echte postbezorgers.
Nog meer mensen die zich hinderen hieraan?
Ik kan je uit ervaring vertellen (mijn vader was ooit postbode) dat ze dat geen hol interesseert...ze kijken niet eens naar de afzender maar bezorgen gewoon die brieven zo snel mogelijk zonder eerst te bestuderen waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Hypertext het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |