Gelijk oversteken kan niet digitaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh dan stuur ik pas na 8. Het is wel gelijk oversteken natuurlijk.
Ja, true. Maar oké, zien we dan wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gelijk oversteken kan niet digitaal.Trouwens, het kan ook veel later zijn. Moet morgen voor school voor een artikel naar een evenement. Ga waarschijnlijk thuis meteen aan de slag met schrijven. Ik heb er zin in.
lieflijke kant deze van je R_Rquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, true. Maar oké, zien we dan wel.
Hij moet toch wat he.quote:
Ik ben dan ook gewoon een hele aardige jongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zn rechterhand gaat hem vervelen gok ikquote:
ongetwijfeld, zo afentoe zie ik overeenkomsten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een hele aardige jongen.
Ik ben links.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:49 schreef leeell het volgende:
[..]
zn rechterhand gaat hem vervelen gok ik
Ah, de internetfappert.quote:
jij masturbeert ook linkshandig?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:51 schreef Ezell het volgende:
Linkshandigen zijn sowieso hartstikke aardig tegen elkaar. Schept een band, weetjuh.
ik niet.quote:
danku!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |