+1quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Zo kom ik toch nooit m'n avond door
dafuckquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
GADVERDAMME wat een vieze nagels! (op de cinaglaze twitteraccount gespot)
[ afbeelding ]
Die wil je toch kei hard afbrekenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuuuuuuuuuckquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hont kwam trouwens vanmorgen bij het uitlaten ineens met een dooie rat in z'n bek aanzetten. Toen dacht ik ongeveer dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar dat is omdat ik net de herdenkingsdienst van de kindjes uit Lommel heb teruggekeken. Erg indrukwekkend, pffft!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:26 schreef Diconnected het volgende:
Oh mennn ik loop zó verschrikkelijk te snotteren, niet normaal
Hij had hem trouwens niet zelf doodgemaakt, maar zo gevonden. En braaf voor me uit de struiken gevist en op mijn vriendelijk doch dringend verzoek op het gras laten vallen... Gelukkig had ik hem net aan de riem dus kon ik dit gehele proces een beetje versnellen, weet niet wat hij anders had gedaan...quote:
Cody is baas, dat welquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij had hem trouwens niet zelf doodgemaakt, maar zo gevonden. En braaf voor me uit de struiken gevist en op mijn vriendelijk doch dringend verzoek op het gras laten vallen... Gelukkig had ik hem net aan de riem dus kon ik dit gehele proces een beetje versnellen, weet niet wat hij anders had gedaan...
Is een poetel eigenlijk wel een hont?![]()
Ja want hij is niet helemaal goed, net als ikquote:
The fuck.. 0.oquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |