+1quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Zo kom ik toch nooit m'n avond door
dafuckquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
GADVERDAMME wat een vieze nagels! (op de cinaglaze twitteraccount gespot)
[ afbeelding ]
Die wil je toch kei hard afbrekenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuuuuuuuuuckquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hont kwam trouwens vanmorgen bij het uitlaten ineens met een dooie rat in z'n bek aanzetten. Toen dacht ik ongeveer dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar dat is omdat ik net de herdenkingsdienst van de kindjes uit Lommel heb teruggekeken. Erg indrukwekkend, pffft!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:26 schreef Diconnected het volgende:
Oh mennn ik loop zó verschrikkelijk te snotteren, niet normaal
Hij had hem trouwens niet zelf doodgemaakt, maar zo gevonden. En braaf voor me uit de struiken gevist en op mijn vriendelijk doch dringend verzoek op het gras laten vallen... Gelukkig had ik hem net aan de riem dus kon ik dit gehele proces een beetje versnellen, weet niet wat hij anders had gedaan...quote:
Cody is baas, dat welquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij had hem trouwens niet zelf doodgemaakt, maar zo gevonden. En braaf voor me uit de struiken gevist en op mijn vriendelijk doch dringend verzoek op het gras laten vallen... Gelukkig had ik hem net aan de riem dus kon ik dit gehele proces een beetje versnellen, weet niet wat hij anders had gedaan...
Is een poetel eigenlijk wel een hont?![]()
Ja want hij is niet helemaal goed, net als ikquote:
The fuck.. 0.oquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon schrapen met die nagelsquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:50 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
The fuck.. 0.o
Zou ze nog haar kont kunnen afvegen?![]()
Was het gezellig?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:34 schreef Lindytje het volgende:
En die nagels![]()
![]()
Zo, nu lekker dropjes eten in de trein
Jazeker!quote:
Niet in Eindhoven dan, maar iets centraler?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jazeker!
Volgende filmmeet wordt titanic in 3dPrikker jenken met zijn alleen
In tilburgquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet in Eindhoven dan, maar iets centraler?Ik wil ook mee namelijk!
Have fun op de bruiloft, en succes met je skoenenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga de laptop alvast maar uitdoen.
Slaap lekker allemaal! Tot vrijdag.
Veel plezier morgenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga de laptop alvast maar uitdoen.
Slaap lekker allemaal! Tot vrijdag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Waarover loog ie dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:46 schreef Incantrix het volgende:
Hij moet eerst onder de douche, hij was doorgelektwat een piskind heb ik
en hij heeft net voor het eerst tegen me gelogen
Ik vroeg of hij de centjes die hij gekregen had in zijn spaarpot had gedaan en toen zei hij van welquote:
Ze zullen wel moeten want ik ga het niet vrijwillig doen, omdat ik dan juridisch zwaar mn eigen ruiten ingooi. Ik heb namelijk vast laten leggen dat ik dat nooit zou hoeven doen. Omdat dat vastligt moeten ze akkoord hebben van mij of anders me dwingen en dat mag niet. Akkoord ga ik niet geven en zij zien op hun manier niet een andere oplossing.. dat is waar we nu staan. Juridisch nog geen geschil, maar we zijn het totaal oneensquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
p-a, dwingen ze je dan? Anders is het toch geen geschil?
Ik kan hem echt niet vindenquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En had je gisteren mijn vraageon nog gesehen?
Even in spoiler omdat er ook collegas op het forum zitten. Niet in dit topic natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
jakkes. Hopelijk kunnen jullie tot een overeenkomst komen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
p-a, office manager is een hbo functie he, geen baliemedewerker
tenzij ze bij jullie de functieomschrijvingen gescrewed hebben.
Ik heb het destijds juist wel gedaan, weet niet of het een goede of slechte keuze was, heb er wel veel van geleerd iig. Ben nu meer multi-inzetbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg niet dat het een slechte keuze is om te beginnen hoor, maar ik heb die ervaring al vanuit mijn afstudeerstage etc. om dan jaren daarin te blijven hangen, wordt mn cv niet beter op. Zeker niet nu ik een functie heb die er perfect op aansluit, echt een stap verder is, zou ik hiermee dus een stap terug zettenLife isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Welke doem?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
wel typisch trouwens, jouw carriere gaat tot dusver bijna hetzelfde als de mijne in het begin. Hopelijk krijg je mijn doem niet ook
inmiddels wel, maar de weg er naar toe was lang en ruig en keihardquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke doem?Jij doet het haske goed chick
En dat vind je niet leuk? Ik heb ruig en hard al in m'n privéleven, hoef niet ook nog kwelling op de werkvloer 40u per week. Niet als ik er zelf iets aan kan doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inmiddels wel, maar de weg er naar toe was lang en ruig en keihard
en nu is mijn career path ook verschoven van communicatieadviseur naar projectleider IT
Mannen is inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
pehehe!
Ik vind dit leuker dan communicatie ja. Communicatie hoeft niet meer. Hypocriet poepwereldjeen te veel vrouwen. IT = mannen =
Good busy chickquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een ochtend, ik ben echt nog niet wakker
Ik ben naar mijn werk gegaan terwijl ik bij de fysio hoor te zijn, mijn telefoon ligt nog thuis, medicijnen vergeten en ik was zo suf dat ik vergeten ben uit de stappen dus nu kon ik paar haltes terug met de metro
Oh en henna + mijn haar doet geen ene moer
Kut voor je P-A. hoop dat het goed komt op het werk
oe nice babe! zooltjes zijn fijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag zo in het ziekenhuis m'n voeten in het gips doen voor de zooltjes
hoe vaak ben jij geweest? ze hadden bij mij al gezegd dat ik 3 sessies nodig had omdat ze niet in 1 keer de zolen konden maken want dat zou een klap op mijn lichaam zijn. De eerste sessie merkte ik geen verschil, de tweede sessie al stuk meer, eerst paar dagen spierpijn omdat lichaam moest wennen, maar absoluut minder pijn in onderrug, van de derde sessie merk ik weinig verschil weer, maar ik in de spiegel kijk met of zonder zolen zie ik dat ik nu stuk rechter sta.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Merk jij veel verschil Sjaan? Ik eigenlijk niet echt. Wel dat als ik eens schoenen aandoe waar geen zolen inzitten, m`n voeten pijn doe na 100 meter lopen maar uiteindelijk merk ik geen verbetering van de klachten.
Of ik moet verkeerde verwachtingen hebben
Ik zou even terug gaan, en misschien naar een andere? Wat spees zegt, ik moest ook op een scanner staan, dan zie je precies drukpunten en weet ik watquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb 1x op een vel carbonpapier afdrukken moeten maken en dat was het :-/
Heb wel de eerste week spierpijn gehad als een malle maar heb nog steeds enkelpijn en een slechte stand van m`n lijf. Heb daardoor nu ook allemaal ontstekingen in m`n heupen en kan nu helemaal niet meer lopen
Hier in de logistiek ook een complete mannenwereld. Alleen mijn collega van de facturatie is vrouw, en de zus van de baas die 2 dagen per week werkt, verder ben ik volledig op mannen aangewezen. En dat bevalt me uitstekend!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
pehehe!
Ik vind dit leuker dan communicatie ja. Communicatie hoeft niet meer. Hypocriet poepwereldjeen te veel vrouwen. IT = mannen =
Ik krijg 200 euro vergoed per jaar voor zooltjes, en ik was voor onderzoek + zooltjes 180 kwijtquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik voel overal nog stukjes gips, bwuhzo maar even goed voeten wassen thuis
En ze gaan heel m'n voeten corrigeren met die zooltjes, dus het wordt nog een duur grapje ook, hopelijk vergoed de verzekering veel
Ijsquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:51 schreef RenRen- het volgende:
Wie is goed in Nederlands en heeft zin een halfuur van haar tijd te verdoen?
Ik wil best helpen hoor, ben geen taalnazi maar de meeste standaard dingen weet ik welquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:51 schreef RenRen- het volgende:
Wie is goed in Nederlands en heeft zin een halfuur van haar tijd te verdoen?
dit sowiesoquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moest 155 aftikken en kan 50 euro terugvragen van de zorgverzekering volgens mij. Dure hobby dat chronisch ziek zijn
Kan ik je dat ding dan mailen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil best helpen hoor, ben geen taalnazi maar de meeste standaard dingen weet ik wel
Space zei ijs, dus ik draak. Ben jij goed in Nederlands en heb jij de behoefte een halfuur van je tijd te verdoen met het lezen van mijn bewijzenmap?quote:
Nederlands is mijn halve dagbesteding en sure.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Space zei ijs, dus ik draak. Ben jij goed in Nederlands en heb jij de behoefte een halfuur van je tijd te verdoen met het lezen van mijn bewijzenmap?Hij heeft veel plaatjes?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nederlands is mijn halve dagbesteding en sure.
Ik toen mijn moeder mij vertelde dat ze rookte tijdens de zwangerschap:quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
hoogzwangere vrouw in het rookhok. Interessant
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
hoogzwangere vrouw in het rookhok. Interessant
mijn moeder heeft dat ook gedaan hoor. Maar toch vind ik het bizar, en zeker op je werkquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik toen mijn moeder mij vertelde dat ze rookte tijdens de zwangerschap:![]()
![]()
![]()
![]()
62 63 64, de paarse, roze en nude.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Welke Nfu Oh holo's heb je gefaald??
Toen waren de meningen over roken anders dan nu he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik toen mijn moeder mij vertelde dat ze rookte tijdens de zwangerschap:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat in '90 toch al wel bekend was dat roken schadelijk wasquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen waren de meningen over roken anders dan nu he?
61, 65 en misschien 66 wil ik ook nogquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
62 63 64, de paarse, roze en nude.
Zilver, blauw en groen had ik al.
no-buy definitief over?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
62 63 64, de paarse, roze en nude.
Zilver, blauw en groen had ik al.
ja joh, ik had toch al gefaald, en deze wil ik al maandenquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
no-buy definitief over?
Ik wil ook met mannen werken, vrouwen zijn vermoeiend.
Gaat me niet lukken in dit werkveld
Herkenbaar. Als het dan toch mis gaat, doen we het ook goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, ik had toch al gefaald, en deze wil ik al maanden
nee, maar die holo's zijn altijd overal uitverkocht, dus nu heb ik maar even mijn slag geslagen. Niet goedkoop hoor, was in totaal 37 euro kwijt voor deze drie, maar ik weet dat ze het waard zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als het dan toch mis gaat, doen we het ook goed.
Heeft Nfu-Oh aanbiedingen ofzo?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar die holo's zijn altijd overal uitverkocht, dus nu heb ik maar even mijn slag geslagen. Niet goedkoop hoor, was in totaal 37 euro kwijt voor deze drie, maar ik weet dat ze het waard zijn
ff naar t pubertopic op fok?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Help, scholen blijven ons afwijzen! Mensen die een broertje/zusje/buurmeisje hebben die vmbo/mbo/vwo doen en die tussen de 14-18 jaar zijn? Ik ben op zoek naar autochtonen én allochtonen (en dan de typische allochtonen als turken, marokkanen, surinamers e.d.) vraag me niet waarom, dat is de opdracht.
Ze zouden me heel erg helpen als ze een enquete van ongeveer 20-30 min in zouden willen vullen!
Jawel, maar toen begon dat allemaal net te komen. In ieder geval heel anders dan nu.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dacht dat in '90 toch al wel bekend was dat roken schadelijk was
Whehehehquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stijve poot van het gaspedaal van gister/vanmorgen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh
Maar is wel goed gegaan dus het terugrijden?
Je kunt toch beetje de topics doorspitten? dan zie je vanzelf wel wie er serieus zijn of nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet wel serieuze shit hebben en de deadline nadert
Ik heb overal maar 1 versie van, we mogen zelf niets kopieren oid, als ik dan 1 ding niet terug krijg ben ik screwedquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt toch beetje de topics doorspitten? dan zie je vanzelf wel wie er serieus zijn of niet
Cupcakes?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg honger van de plaatjes in Ren d'r ding.
[dit heb ik niet gezegd]quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb overal maar 1 versie van, we mogen zelf niets kopieren oid, als ik dan 1 ding niet terug krijg ben ik screwed
Ja daar zitten wij dus ook heel hard aan te denken, maar als ze daar achter komen johquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[dit heb ik niet gezegd]
Vul ze desnoods zelf in
[/dit heb ik niet gezegd]
Ja, dan ben je heel erg de sjaak....quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar zitten wij dus ook heel hard aan te denken, maar als ze daar achter komen joh
Daarom dusquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dan ben je heel erg de sjaak....
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
zo, en als we nu toch bezig zijn, gelijk ff 5 jurkjes besteld bij H&M
I SORRYquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg honger van de plaatjes in Ren d'r ding.
Die van 3 euro was bij mij echt 2 maten te groot, hij was zelfs iets te groot voor mijn moeder.quote:
Pretty!quote:
dan val ik er ook geen bult aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van 3 euro was bij mij echt 2 maten te groot, hij was zelfs iets te groot voor mijn moeder.
Wat ga je falen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo is mijn stem weg ! Heb ik zo lopen schreeuwen gisteren
Skjoe; loike jurkjes![]()
Ow en er mag een zinnetje uit je sigAlhoewel ik nog niet gefaald heb; zal dat vlg week donderdag echt gebeuren
Truequote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan val ik er ook geen bult aan
Ik ga met Lin naar den bosch om foundation uit te zoeken voor den bruiloft.quote:
Nee joh, 44 piest precasquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pretty!![]()
En 2,95 voor een jurk![]()
Maareh... Is 44 niet te groot voor je inmiddels?
pics!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Lindytje het volgende:
Goeden glossybox deze maandHij komt net binnen
Ik zou het je niet gegeven hebbenquote:
Thanksquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het je niet gegeven hebben![]()
Zit ik nou nog in mijn eentje aan de no-buy?
Zie mijn sigquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het je niet gegeven hebben![]()
Zit ik nou nog in mijn eentje aan de no-buy?
Effe geen tijd voor pics (moet over 10 min weg)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ik zet dapper door! Lijken wassen! Al 17 dagenquote:
Wij gaan shoppen jongeuhquote:
Ik vind shoppen ook niet zo leukquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij gaan shoppen jongeuh
(heb ik eik echt een bloedhekel aan)
Ja pciesquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind shoppen ook niet zo leuk
Maar voor bjoetiedingen![]()
![]()
Om die reden durf ik mijn kasten niet op te ruimen, dan kom ik denk ik te veel tegen met de kaartjes er nog aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Lindytje het volgende:
Kleren shoppen vind ik echt kut.. zeer frustrerend altijd...
Ik zag trouwens dat ik echt nog 4 jurkjes en 4 broeken heb hangen die ik aan kan als ik afgevallen ben
Drie jurkjes heb ik zelfs nog nooit gedragen
Ik heb ook 5 items hangen met de kaartjes er nog aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Om die reden durf ik mijn kasten niet op te ruimen, dan kom ik denk ik te veel tegen met de kaartjes er nog aan
Dat zijn leuken dingen om te shoppenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pciesIk koop alles online
maar nu weet ik sowieso dat we naar sephora, lush en invito moetenDan ben ik wel weer tevreden
![]()
Oooooooooooohhhhhhhhhquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
En die oranjen jurk wil ik passen op 28 april, dus dat wordt nog even doorhongeren
Ruilen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:29 schreef Joysa het volgende:
Ik krijg zin om te gaan werken van dit weer
Nee want jij werkt binnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik heb zin om naar huis te gaan en met de hond lekker te gaan fietsen
quote:
Minder holo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
damn, die nfu oh holo's zijn echt niet meer wat ze geweest zijn
zal straks ff een plaatje schietenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bummerhad er al iets over gelezen. Maar dat het zo'n verschil is
Whao giev rechtste !!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
De buitenste zijn oude, de middelste zijn nieuwe.
Omdat sukkelsquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whao giev rechtste !!![]()
Wat een verschil man..Waarom zouden ze dat toch aangepast hebben
!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
dat zal ik van 't weekend even testen ben nu officieel aan t werkquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
!wat een verschil
![]()
Hoe zijn ze op de nagels?
omdat goedkoper.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar toch, why change a winning formula?
Holo's maken is duur schijnbaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar toch, why change a winning formula?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zal ik van 't weekend even testen ben nu officieel aan t werk
oh, is dat zo? Wist ik niet joh. Is daar leesvoer over?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Holo's maken is duur schijnbaar![]()
Vanavond naar de dierenarts
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Holo's maken is duur schijnbaar![]()
Vanavond naar de dierenarts
Jemig, wat een verschil... Gadverdamme zeg!quote:
Ja, dat vind ik dus ook.. Voor een super geweldig lakje heb ik best wat meer geld over, maar de Nfu Oh prijs voor de nieuwe formule vind ik niet echt in verhouding...quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar maak de lakjes dan iets duurder en hou de goeie formuleNaja zou ik dan hebben... Nu zijn de holo's van nfu oh niet zo spectaculair meer en zou ik eerder gaan kijken naar alternatieven
En voor BB
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hou je ze wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben weer goed voor jullie portemonnees
Ze is suf en sloom. En normaal is ze meer zoals Jill. Ze heeft wel wat gegeten, maar het is echt Beau nietquote:
Ik ga ze niet meer kopenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze is suf en sloom. En normaal is ze meer zoals Jill. Ze heeft wel wat gegeten, maar het is echt Beau niet
He, vervelendquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze is suf en sloom. En normaal is ze meer zoals Jill. Ze heeft wel wat gegeten, maar het is echt Beau niet
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is dan weer het 'fijne' aan ons gebouw, het is er altijd dezelfde temperatuur binnen (lees: koud) dus ik kan zomer en winter hetzelfde dragen zo'n beetjequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik zat in de zon en dacht AAH FUCKING WARM, rok aan.
Nu zit ik binnen en mis ik mijn broek
Ohh, airco? Dat zou ik zo fijn vinden, ons huis wordt in de zomer bizar warm, en aangezien mijn moeder haar slaapkamer altijd dicht is is er ook geen lucht dat circuleert. Warmquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is dan weer het 'fijne' aan ons gebouw, het is er altijd dezelfde temperatuur binnen (lees: koud) dus ik kan zomer en winter hetzelfde dragen zo'n beetje
Bij ons ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is dan weer het 'fijne' aan ons gebouw, het is er altijd dezelfde temperatuur binnen (lees: koud) dus ik kan zomer en winter hetzelfde dragen zo'n beetje
Hij is tofquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:43 schreef megamandy het volgende:
The Hunger Games krijgt inde nrc next vier van de vijf bolletjes
Heb er zin ik vanavond!komt wel pas na het eten dus denk dat ik de film van 20u niet haal. Gelukkig draait er ook altijd een film om 22.30u bij ons
Dat lijkt me zo fijn, zeker met slapen. Ik slaap altijd met een ventilator op mijn lichaamquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij ons ookalleen geen airco, gewoon gunstig gebouwd ofzo denk ik?
Echt altijd een verademing om thuis te komen, in de winter is het lekker warm en in de zomer lekker koel. Altijd iets van 15 graden
Ja als de zon op de woonkamer staat is het ook aardig warmquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo fijn, zeker met slapen. Ik slaap altijd met een ventilator op mijn lichaam
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef RenRen- het volgende:
Is er trouwens een landelijke pinstoring? Want bij de V&D is er in Rotterdam al de hele dag een pinstoringLekker tijdens het prijzencircus
Ik ben gewoon weggegaan, dus dat weet ik nietquote:
Als het zo vies warm en nat is, is het nooit lekker volgens mijquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja als de zon op de woonkamer staat is het ook aardig warmGelukkig is mijn kamer aan de schaduwzijde van de flat
alleen als het broeierig is buiten is het in mijn kamer ook echt bloody hot
verder nooit.
Serieus? Ik krijg daar hele stramme spieren van, voor mij geen ventilator in de slaapkamerquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo fijn, zeker met slapen. Ik slaap altijd met een ventilator op mijn lichaam
Ja die van mij ook! 2 weken geleden nubbins van moeten maken door breuken en zo en nu zijn ze echt alweer flink lang. Me likequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:51 schreef Loqi het volgende:
volgens mij is het goed weer aan het worden, mijn nagels groeien als kool
Ja, ik kan het wel hebben, ik denk omdat mijn lichaam weet dat het het een of het ander isquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Serieus? Ik krijg daar hele stramme spieren van, voor mij geen ventilator in de slaapkamer![]()
Maar bij ons thuis is het ook altijd koud, en in de slaapkamer altijd nog net wat erger dan in de rest van het huis, maar om te slapen is dat wel lekker.
Maar ik werk op de TU Eindhoven en ze hebben daar dus superveel afzuiging etc in verband met de chemische shit waar wij mee werken. Dus het hele gebouw wordt strikt gereguleerd en ik heb er zomer en winter een vest aan binnen omdat een t-shirt (ook met 30 graden buiten) gewoon niet te doen is.
Mijn vaders huis warmt wel heel erg snel op. Die hoeft haast nooit de verwarming aan te doen, warmte blijft toch wel hangen. Toenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weggegaan, dus dat weet ik nietZou wel erg zijn
[..]
Als het zo vies warm en nat is, is het nooit lekker volgens mij
Ah dat wordt dus hits aanschaffenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Een Hits en mijn Boobie
Oh bah nee, dat is too much inderdaad! Bij ons is het in de zomer nog steeds koud in de slaapkamer. Wij wonen in een appartementen complex van 5 hoog op de begane grond en alle warmte trekt naar boven volgens mij haha. Verder hebben we de hoekwoning, dus 3 van de 4 muren zijn buitenmuren. En geen buren behalve bovenburen, dus we krijgen ook geen transfer van een ander z'n stookgedrag... Is normaal heel prettig wonen, want je hebt dus ook zo goed als geen geluidsoverlast want je hoort haast niemand. Alleen stoken we wel wat meer dan gemiddeld...quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel hebben, ik denk omdat mijn lichaam weet dat het het een of het ander isHet is in mijn kamer in de zomer vaak 29-30 graden, en 's avonds 25-28, dus dat is echt niet lekker...
Zo valt het nog best mee inderdaad!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Volle zon. Wijsvinger en ringvinger zijn oude formule, pinkie en middelvinger nieuwe formule. Het flesje wat ik vast heb zit op mijn pink![]()
[ afbeelding ]
Ze drogen dus best goed op!
In de schaduw zie je het verschil iets beter:
[ afbeelding ]
Nog steeds beter dan OMG holo's, dus ik ben toch wel blij dat ik ze heb
Misschien even naast elkaar swatchen? De Nfu Oh van Stormqueen viel uiteindelijk ook best meequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Een Hits en mijn Boobie
Het is toch raar, dat flesje ziet er niet eens uit als een holo, maar als het op je nagels opdroogt is het BAM HOLO JONGE!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo valt het nog best mee inderdaad!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Volle zon. Wijsvinger en ringvinger zijn oude formule, pinkie en middelvinger nieuwe formule. Het flesje wat ik vast heb zit op mijn pink![]()
[ afbeelding ]
Ze drogen dus best goed op!
In de schaduw zie je het verschil iets beter:
[ afbeelding ]
Nog steeds beter dan OMG holo's, dus ik ben toch wel blij dat ik ze heb
Ja inderdaad! Maar wel beter dan dat je het opdoet en nog steeds denkt: 'da's toch geen holo man!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is toch raar, dat flesje ziet er niet eens uit als een holo, maar als het op je nagels opdroogt is het BAM HOLO JONGE!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
*haalt pinpas weer tevoorschijn*
Het leuke van die meet is dat ik dit nu in jouw stem in mijn hoofd hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is toch raar, dat flesje ziet er niet eens uit als een holo, maar als het op je nagels opdroogt is het BAM HOLO JONGE!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
*haalt pinpas weer tevoorschijn*
jouw hoofd is raarquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het leuke van die meet is dat ik dit nu in jouw stem in mijn hoofd hoor
Morgen stufi en loon op dezelfde dag jonguh! Dan bennik rijkquote:
heerlijckquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Morgen stufi en loon op dezelfde dag jonguh! Dan bennik rijk
Tot een week later, dan is alles weer op en moet ik weer 4 weken wachten
I knowquote:
Mwehehe.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I know
Had gisteren in de auto naar en van Eindhoven ook weer een paar blonde opmerkingen gemaakt waar IJs en Jacqie om moesten lachenMaar irl heb je geen sig om naar te wijzen
Dus dan riep ik maar: 'WAT SKJOE ZEGT'
Oh jij hebt ook zo'n dag?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehe.
Bed maar weer eens uit ofzo.
Nu nog?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehe.
Bed maar weer eens uit ofzo.
Ik gok dat IJs er pas rond 5en in lag ofzoquote:
Ow, da's lekker laat ja haha!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik gok dat IJs er pas rond 5en in lag ofzo
Dat. Nu wil ik ze tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
conclusie: de nfu oh flesjes zijn bedrieglijk
holo glitter sparklies!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef RenRen- het volgende:
Strakjes naar een terrasje, wat voor lakje zal ik op doen?
incl flakies en matte en en en en.. gewoon alle soorten op elkaar flatsenquote:
Goed om te weten! Maar toch nog maar even niet kopen hehe..quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb ze op een nagelwiel geswatched en ze zijn even holo
Dan val je iig op!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
incl flakies en matte en en en en.. gewoon alle soorten op elkaar flatsen
Dat, anders ging ik het niet trekken tot vanavond.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ] Dees? Da's niet zomers!
Nee, die vind ik meer voor kerstquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef RenRen- het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat, anders ging ik het niet trekken tot vanavond.
En ik was half vier thuis uiteindelijk.Gelukkig had ik dankzij de ns sowieso mijn college gemist.
Iew bah.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ej maar.. Wie van jullie heeft mijn stem gestolenSeriously.. hoe ben ik die gisteren... tijdens de film.. kwijt geraakt
Komt door die verrekte honts !!!
Kutbeestenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ej maar.. Wie van jullie heeft mijn stem gestolenSeriously.. hoe ben ik die gisteren... tijdens de film.. kwijt geraakt
Komt door die verrekte honts !!!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]Amerikanen. Of op z'n minst
Fox news
ik ga zeker kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie moeten southpark S16E01 en 02 kijken. Vooral 1 is leuk.
Zondag toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:- Mevrouw, mag ik drie gemarineerde haringen van u , alstublieft? vroeg Jos aan de verkoopster in de viswinkel.
- Zeker, antwoordde ze, terwijl ze haar hele hand in de bokaal met haringen stopte om er drie uit te nemen.
- Zeg, dat is toch niet erg hygiënisch, hé, zei Jos. Hebt u geen vork?
- Jawel, maar ik doe het opzettelijk zo, omdat azijn zo goed is voor de uitslag op mijn handen.
Ik wou de briljante moppen van vandaag even met jullie delenquote:- Wat is het verschil tussen zuinig en gierig? vroeg het jongetje.
- Kijk, als ik een goedkope overjas voor mezelf koop, ben ik zuinig, zei zijn vader, maar als ik een goedkope mantel voor je moeder koop, ben ik gierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |