Nee, een streber is iemand die NOOIT bier drinkt in de zon, en altijd wel wat voor vindt gaan qua werk/school.quote:
Hé, ik probeer gewoon zoveel mogelijk andere wetenschappers om mij heen te hebben zodat ik de wereld kan overheersen, maar die verdomde buidelrat moet het altijd weer voor mij verpesten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Jij bent wel een doctor dus je bent ook wel een strebertje geweest.. ofnie? :-p
En wat is hier mis mee?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:33 schreef Lente_ninja het volgende:
Tweet van een klasgenootje:
"Lekker #zonnetje vandaag! Heerlijk! Echt weer om lekker buiten aan mijn #procesverslag te werken"
Ik heb geen hoop voor de mensheid meer.
godverdomme mijn handen beginnen te jeukenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:33 schreef Lente_ninja het volgende:
"Lekker #zonnetje vandaag! Heerlijk! Echt weer om lekker buiten aan mijn #procesverslag te werken"
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:33 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je tot 3 uur ff lekker aan dat verslag werkt en daarna op terras met vrienden gaat zitten. Niet zo veel mis mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dat je bij mooi weer blijkbaar als eerste denkt wat je allemaal voor schoolwerk kan doen.
Inderdaad. Ik ga nu ook tot een uurtje of 3 studeren. Dan heb je nog de hele dag om zogenaamde leuke dingen te doen. Studeren doe je toch niet veel in het weekend. Ga ik liever op vrijdag nog even langer doorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je tot 3 uur ff lekker aan dat verslag werkt en daarna op terras met vrienden gaat zitten. Niet zo veel mis mee.
Nee, dat verslag moet gewoon af, en nu kan dat in de zon in plaats van binnen. Jankbal.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dat je bij mooi weer blijkbaar als eerste denkt wat je allemaal voor schoolwerk kan doen.
Ik ga je ziel proberen te redden van de doorzononderwereld, waar vulkanen activiadrink spuwen, kalkaanslag je wasmachine vergalt en er achter elke deur een sanibroyeur staat:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je tot 3 uur ff lekker aan dat verslag werkt en daarna op terras met vrienden gaat zitten. Niet zo veel mis mee.
Onzin. Of je nou plezier in je studie hebt of niet, het blijft toch een verplichting. Een weekend komt dan als een verademing.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:46 schreef andre347 het volgende:
Meer een klacht zijn die mensen die op woensdag al roepen: "Bijna weekend" of "Uitkijken naar het weekend" en dan is het vrijdag en op Facebook plaatsen: "WEEKEND!"
Zoek dan een leuke baan of een leuke studie en ga niet studeren omdat het maatschappelijk verplicht is. Ik studeer omdat ik het leuk vind. Als ik het niet leuk vond was ik wel gaan werken.
Bij mij is dat een beetje anders. Ik werk aan studie op de meest rare tijden en doe leuke dingen als het me uitkomt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Onzin. Of je nou plezier in je studie hebt of niet, het blijft toch een verplichting. Een weekend komt dan als een verademing.
Onzin. Het is geen verplichting.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Onzin. Of je nou plezier in je studie hebt of niet, het blijft toch een verplichting. Een weekend komt dan als een verademing.
Inderdaad. Maar die berichten op Twitter moet je ook niet serieus gaan nemen. Twitterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond mijn studie ook erg leuk maar daarom hoef ik er toch nog niet als een bezetene mierenneuker er aan te gaan zitten werken...
Gewoon de boel zo maken dat je er een goed cijfer voor haalt en dan klaar (en dat hoeft allemaal niet zo lang te duren)
Dus de school verplicht je om vreselijk anaal over allerlei zaken te gaan doen. (ja ik zei anaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien niet nee, maar zo voelt het wel. Met mij 12343254235 anderen.
Nee, dat is een logisch gevolg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dus de school verplicht je om vreselijk anaal over allerlei zaken te gaan doen. (ja ik zei anaal)
Helemaal niet, een logisch gevolg zou zijn dat je je opdracht maakt zonder daar moeilijk over te doen en tegelijk te genieten van het leven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, dat is een logisch gevolg.
Zo zou het moeten ja. Zo gaat het nooit. Behalve bij mensen beschreven in de OP.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Helemaal niet, een logisch gevolg zou zijn dat je je opdracht maakt zonder daar moeilijk over te doen en tegelijk te genieten van het leven.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:33 schreef Lente_ninja het volgende:
nee juist bij de mensen in de OP gaat het niet zo, die types maken zich gewoon veels te druk, ipv gewoon te focussen op wat moet gebeuren...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zo zou het moeten ja. Zo gaat het nooit. Behalve bij mensen beschreven in de OP.
50% cultuur ja! Tenzij je in nederland 60% moet halen om te slagen op een vak?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |