Hmm dan begrijp ik je twijfels wel ja. Probeert ie het vaak te krijgen? Of af en toe?quote:Hij probeerde het wel te krijgen. Ik vind hem niet verliefd ogen, meer opgewonden en op zijn gemak
Vraag 'm dan hoe hij jou wel ziet. Of hoe hij naar jullie kijkt, of wat hij wil. Hij heeft gelijk, tijden kunnen veranderen. Dus hij kan er nu anders tegenaan kijken dan een paar weken geleden. Hij kan ook later verliefd worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Morera het volgende:
[..]
Op zulke dingen geeft hij dus van die rare antwoorden zoals:
" Ik zag/zie jou niet als een simpel scharreltje hoor "
Wat dan wel?![]()
Hij probeert het eigenlijk iedere keer wel, en dan geef ik de grens weer aan en met de reden ( dat ik dan verliefd zou worden ) en dan houdt hij op en hebben we het verder leuk. Kort erna spreken we weer af en hebben we het weer leuk met knuffelen en zoenen, lachen, praten etc etc en wijs ik hem weer af met weer de reden etc etc etc etcquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:18 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Hmm dan begrijp ik je twijfels wel ja. Probeert ie het vaak te krijgen? Of af en toe?
Als je zeker weet dat hij niet verliefd is heeft het geen zin denk ik. K denk dat je dat moet zien te bepalen.
formuleer je vraag duidelijk, als ja of nee vraag danquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Morera het volgende:
[..]
Op zulke dingen geeft hij dus van die rare antwoorden zoals:
" Ik zag/zie jou niet als een simpel scharreltje hoor "
Wat dan wel?een moeilijk scharreltje? Heeftie nog gelijk in ook, maar kom je dus geen steek mee verder bij hem
Nee, omdat je een sletje bent. Niets mis mee hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:27 schreef Morera het volgende:
[..]Omdat ik een relatie had en afstand nam van mijn scharrel waar ik nu verliefd op ben?
![]()
Ik ga eens beginnen met moed verzamelenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
formuleer je vraag duidelijk, als ja of nee vraag dan![]()
"Hoi, ik ben hopeloos verliefd en wil een serieuze relatie met jou, wil jij dat ook, Ja of Nee? "
whutquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee, omdat je een sletje bent. Niets mis mee hoor. [ afbeelding ]
Nou ik denk niet dat hij zoveel moeite heeft gedaan enkel om haar het bed in te krijgen. Als zijn interesse niet verder ging had hij wel een makkelijker iemand gezocht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Henk1056 het volgende:
Hij oogt niet verliefd maar regelt wel een weekendje weg. Je vraagt je af 'Wil hij een weekendje weg omdat hij me waardeert om alles en met me verder wilt, of om me het bed in te krijgen?' Ik durf het ook niet te zeggen.
Het komt omdat ik voor de vorige persoon waar ik zo gek op was, een aantal jaren alles heb gegeven en er voor gegaan ben en nooit echt dezelfde liefde heb terug gekregen. Beetje half half ofzo dus nu probeer ik inderdaad alles onder controle te houden. Ik ben zelfs door vriendjes waar ik niet zo intens verliefd op was ( wel verliefd, maar niet zo dat je een debiel wordt ) ook zomaar voor de gek gehouden met gevoelens, dan dacht ik echt van what the fuck...zo verliefd was ik niet eens op je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:23 schreef Canillas het volgende:
Het klinkt alsof je ontzettend (veel) in je hoofd zit en van alles en nog wat onder controle wil hebben/houden. Dat is nogal een zware (lees: ommogelijke) taak die je jezelf op legt, en het haalt het spontane uit dingen door zoveel denken en analyseren.
Zou je niet eerst wat meer van die door angst aangedreven 'moeten weten waar aan toe te zijn' illusie af willen? Het lijkt alsof je zo in beslag gelegd wordt door je pogingen macht over het beleven van jezelf te krijgen dat er geen ruimte voor oprecht en vrij genieten kan zijn.
Hij probeert wel bij elke ontmoeting verder te gaan. Kan zijn omdat ie gek op haar is en daarom uiteraard ook seks wil, maar kan ook zijn omdat ie gewoon botergeil is en het elke keer weer probeert. Vervolgens boekt ie dan een weekendje in de hoop haar zo te 'overtuigen' zodat ze daar d'r benen weer spreidt. Het lijkt me niet uitgesloten. Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt wat voor een persoon hij is en of hij makkelijk iemand anders vindt voor seks.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat hij zoveel moeite heeft gedaan enkel om haar het bed in te krijgen. Als zijn interesse niet verder ging had hij wel een makkelijker iemand gezocht.
Hij verdient beter, maar ja.
Nee ik vind niet dat hij zich verliefd heeft gedragen, verder heb ik wel wat aan de rest van je tips over dat weekend wegquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Henk1056 het volgende:
Hij oogt niet verliefd maar regelt wel een weekendje weg. Je vraagt je af 'Wil hij een weekendje weg omdat hij me waardeert om alles en met me verder wilt, of om me het bed in te krijgen?' Ik durf het ook niet te zeggen. Ik denk dat je het toch hem moet vragen als je het wilt weten. Misschien doet ie het weekendje weg wel, juist om meer duidelijkheid voor zichzelf te verschaffen over wat hij wil. Verder; lees z'n gedrag, z'n lichaamshouding als je hem dergelijke dingen vraagt. Als hij verliefd is merk je 't wel aan z'n antwoord en manier van doen. Ook als hij niet verliefd is. Maak duidelijk dat als hij het nog niet weet, dat hij het ook gewoon mag zeggen.
Heeft hij zich in het verleden wel op enig moment verliefd gedragen?
Jij weet het duidelijk uit te leggen, dat is het precies. Ik maak het niet moeilijk voor de lol en als ik niet verliefd was geworden was het allemaal niet zo lastig geweestquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Hij probeert wel bij elke ontmoeting verder te gaan. Kan zijn omdat ie gek op haar is en daarom uiteraard ook seks wil, maar kan ook zijn omdat ie gewoon botergeil is en het elke keer weer probeert. Vervolgens boekt ie dan een weekendje in de hoop haar zo te 'overtuigen' zodat ze daar d'r benen weer spreidt. Het lijkt me niet uitgesloten. Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt wat voor een persoon hij is en of hij makkelijk iemand anders vindt voor seks.
Nou ik vind dat niet zo raar hoor. Ze hebben nu al vaak wat afgesproken zonder iets gedaan te hebben, op een gegeven moment wil je toch die volgende stap nemen en kijken of het op dat gebied ook klikt etc.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Hij probeert wel bij elke ontmoeting verder te gaan. Kan zijn omdat ie gek op haar is en daarom uiteraard ook seks wil, maar kan ook zijn omdat ie gewoon botergeil is en het elke keer weer probeert. Vervolgens boekt ie dan een weekendje in de hoop haar zo te 'overtuigen' zodat ze daar d'r benen weer spreidt. Het lijkt me niet uitgesloten. Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt wat voor een persoon hij is en of hij makkelijk iemand anders vindt voor seks.
Hoe kom je er de hele tijd bij dat ik voor iedereen mijn benen zou spreiden?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nou ik vind dat niet zo raar hoor. Ze hebben nu al vaak wat afgesproken zonder iets gedaan te hebben, op een gegeven moment wil je toch die volgende stap nemen en kijken of het op dat gebied ook klikt etc.
Je kan best wachten tot iemand er klaar voor is, maar dit lijkt op zo'n eeuwige tease waar nooit iets van gaat komen.
En TS heeft bij andere jongens geen moeite om haar benen te spreiden. Hiermee verpest ze het voor zichzelf, ik zou het ook niet pikken als ik die gast was.
Nee hij is helemaal niet verlegen en ook niet soft, ook geen gladjanus maar wel makkelijk in de omgang enzo en mensen vinden hem altijd leuk en aardig en grappig etc.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef Henk1056 het volgende:
Maar zou hij gemakkelijk aan een andere sexpartner komen? Of is hij bijv. meer het verlegen type en dat jij één van zn weinige scharrels was?
Alsof hij weet dat ik dit allemaal zegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef Aliana het volgende:
Je bent gewoon een zeur. Als je nu al zo moeilijk doet, waarom zou hij dan überhaupt een relatie willen. Zo onaantrekkelijk.
Is het zo moeilijk om gewoon toe te geven aan je gevoelens en kijken waar het heen gaat. Nodrama etc.
Dan lijkt het me in ieder geval onwaarschijnlijk dat het hem alleen om de seks te doen is. Hij probeert het, maar jij stopt het en hij respecteert dat elke keer weer. Vervolgens blijft hij terugkomen en terugkomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Morera het volgende:
[..]
Nee hij is helemaal niet verlegen en ook niet soft, ook geen gladjanus maar wel makkelijk in de omgang enzo en mensen vinden hem altijd leuk en aardig en grappig etc.
Zijn seksleven hangt helemaal niet van mij af, daar ben ik wel zeker van
Aah, man-o-man, hij weet niet waar hij aan begint. Arme jongen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef Morera het volgende:
[..]
Alsof hij weet dat ik dit allemaal zegik ga dit topic niet aan hem voorlezen ofzo hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |