http://www.cafemoda.nl/pumps/6350/roze-pump-lak-leder-lookquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:34 schreef kruidkoekje het volgende:
kun je de foto niet op de pc zetten en dan via tinypic ?
Hoe duur waren ze en voor hoeveel verkoop je ze ? Zijn mooiquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
http://www.cafemoda.nl/pumps/6350/roze-pump-lak-leder-look
Deze, zelfde kleur en model maar dan van Blink
Ah nee je mag ze gratis hebben. Het is een nude/pastel kleur dus in de zomer heel leuk te combineren met allerlei kleurtjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:41 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hoe duur waren ze en voor hoeveel verkoop je ze ? Zijn mooialleen waar combineer je ze t beste eigenlijk bij
Serieusquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ah nee je mag ze gratis hebben. Het is een nude/pastel kleur dus in de zomer heel leuk te combineren met allerlei kleurtjes
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Is er bij jullie ook iets bekend dat laarzen uit zichzelf van hun plek komen?
Toen ik vanmorgen wakker werd lagen ze naast me in bed... wtf?
Ach je moet het ook leren toch. Plus daarbij kan het soms echt aan de stoepen liggen zoals maastricht :pquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:29 schreef YazooW het volgende:
Ziet er allemaal heel mooi en sexy uit enzo die hoge hakken, maar dames alsjeblieft, draag ze niet als je er niet op kan lopen. Vandaag al weer tig vrouwtjes bijna hun nek zien breken, het ziet er soms echt niet uit
Er is mij wel iets bekend dat dat bij mij ook wel eens gebeurdquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Is er bij jullie ook iets bekend dat laarzen uit zichzelf van hun plek komen?
Toen ik vanmorgen wakker werd lagen ze naast me in bed... wtf?
Ja maar dan moet je ze niet aan doen. Als ik naar Maastricht ga doe ik no way hoge hakken aan. Hooguit mijn pistol boots.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ach je moet het ook leren toch. Plus daarbij kan het soms echt aan de stoepen liggen zoals maastricht :p
Kan ik begrijpen, maar sommige zie je bijvoorbeeld op een gelijkmatige ondervloer gewoon op hun tenen lopenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ach je moet het ook leren toch. Plus daarbij kan het soms echt aan de stoepen liggen zoals maastricht :p
Waarom niet? je moet het toch lerenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ze niet aan doen. Als ik naar Maastricht ga doe ik no way hoge hakken aan. Hooguit mijn pistol boots.
Ik vind het er ook écht niet uitzien als men er niet op kan lopenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ze niet aan doen. Als ik naar Maastricht ga doe ik no way hoge hakken aan. Hooguit mijn pistol boots.
Kom je een keertje mee de stad in? Maastricht is echt een drama voor hakken, maar ik blijf eigenwijsquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Waarom niet? je moet het toch lerenals kind zijnde leer je ook te lopen, te fietsen en ziet het er belachelijk uit. Na verloop van tijd kun je het en ben je trots
Beetje ordi...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef Mickeys het volgende:
Wordt weer tijd om deze te gaan dragen:
[ afbeelding ]
Toch juist niet? Warmer weer is toch niet enkellaarsjes-tijd?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef Mickeys het volgende:
Wordt weer tijd om deze te gaan dragen:
[ afbeelding ]
Nja, het kan wel. Ben zelf ook van sneakers naar 10cm gegaan en daarna enkel hoger, nooit lager. Maar goed kon er wel vrijwel meteen goed op lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het er ook écht niet uitzien als men er niet op kan lopenGa dan eerst wat thuis oefenen voor je meteen de stad induikt op je hakken
Toen ik mijn heule hoge binnen kreeg op het werk ben ik eerst een eind heen en weer gaan lopen en vroeg ik ook aan mijn collega's (allemaal mannen trouwens) hoe ik 'liep'. Als het er klungelig uit had gezien; had ik ze zeker weten terug gestuurd
Begin dan lager en bouw het opMaar de meeste meiden hebben altijd sneakers aan en dan een paar 10cm hoge hakken oid.. Ja dat gaat nie werken nie
Just my 2ct trouwens
Ze zijn nu in de sale!!! Misschien koop ik ze nog wel voor erbij (ik heb ze in suede, geen leer) ze zijn mooi he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja, het kan wel. Ben zelf ook van sneakers naar 10cm gegaan en daarna enkel hoger, nooit lager. Maar goed kon er wel vrijwel meteen goed op lopen.
Mijn swaggers zijn binnen, en ze zijn mooi en zitten lekker.Heb alleen geen foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |