Welke? Zag net dat ze bij Silhouette ook Blink hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef Lips het volgende:
Damn, waarom heeft Nelly zo weinig Blink
Ik wilde wel Blink pumps bestellen maar de enige die ik wil hebben ze niet meer in 37...
Wilde bij Nelly ivm de korting en omdat ik daar nog wat tegoed heb staanquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:20 schreef n0a het volgende:
[..]
Welke? Zag net dat ze bij Silhouette ook Blink hebben.
De echte blijven het mooistquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Stiekem heb ik die Sam Edelman rip-offs altijd leuk gevonden,. Waarschijnlijk de enige, maar soit.
[ afbeelding ]
Maar die hebben ze ook bij Modekungen. Wel duurder, maar misschien ook net een iets mooiere rip-off,. Dan is de vraag natuurlijk; is het verschil in prijs het verschil in schoen waard,
.
Boven zijn dus van Nelly en deze van Modekungen:
[ afbeelding ]
Nelly: +/- 56 euro, waar 25% nog vanaf gaat. Modekungen: 90 euro,.
Kan niet helpen dat ik het spuuglelijke klompen met een kuisheidsgordel vindquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Stiekem heb ik die Sam Edelman rip-offs altijd leuk gevonden,. Waarschijnlijk de enige, maar soit.
[ afbeelding ]
Maar die hebben ze ook bij Modekungen. Wel duurder, maar misschien ook net een iets mooiere rip-off,. Dan is de vraag natuurlijk; is het verschil in prijs het verschil in schoen waard,
.
Boven zijn dus van Nelly en deze van Modekungen:
[ afbeelding ]
Nelly: +/- 56 euro, waar 25% nog vanaf gaat. Modekungen: 90 euro,.
Ooooh ja pretty! Post je een foto als je ze hebt?quote:
Deze vind ik ook zooo gaafquote:
Pumps (zonder bandjes) met hakken van 10 cm of laarsjes met hakken van 12 cm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:17 schreef luna_lovegood het volgende:
Ik draag nu enkellaarsjes met haken van 10 cm, wat zou ik dan als volgende 'stap' kunnen nemen?
Is altijd zo bij Nelly geweest.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pumps (zonder bandjes) met hakken van 10 cm of laarsjes met hakken van 12 cm.
Waarom moet je 3 euro factuurkosten betalen bij Nelly?
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Doe je goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee cool. Volgens mensen op Fok ben ik het matras van Groningen,.
Oh, dat klinkt wel leuk voor zondagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:15 schreef ChicaChula het volgende:
Lieve heels dames uit brabant.. Ik heb 2 gratis entree kaartjes voor beekse bergen voor de liefhebbers.. Zijn e-tickets die ik je dus kan mailen.. Er is wel een 'maar'.. Ze zijn alleen nog vandaag, morgen en zondag geldig!
Iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |