abonnement Unibet Coolblue
pi_109837262
Goije merge
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_109837345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:03 schreef Partingglass het volgende:
Goije merge
Of die echt goed is, kan ik je pas om 12.00 vertellen. :P
pi_109837369
Nu issie nog niet goed, maar het kan nog flink verbeteren ;)
pi_109837388
Het kan alleen beter worden. Heb een kop als een boetswagen van het niezen vannacht klote hooikoorts ook. Maar nog steeds vrolijk.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_109837673
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:16 schreef Partingglass het volgende:
Het kan alleen beter worden. Heb een kop als een boetswagen van het niezen vannacht klote hooikoorts ook. Maar nog steeds vrolijk.
dat. alleen dat laatste een beetje minder ;)

en mn bus is te laat :{
pi_109838019
Klote is dat wel best wel.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_109838772
ach, in september is het weer voorbij :P
pi_109839575
dat hoop ik meestal duurt het nog ietsje langer. Hoort erbij he. klotezooi
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_109841143
je raakt eraan gewend :P
pi_109842147
Dat is,het idd. Je weet niet meer betet. Tenminste ik kan me niet hetinneren dat ik er ooit geen last van had.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_109842700
http://www.sublivac.nl/sublivac_home

4 jaar heb ik dat verschrikkelijke spul geslikt, en de agfelopen 2 jaar heb ik geen tot weinig last van hooikoorts gehad. :)

quote:
SUBLIVAC® is een hyposensibilisatievloeistof die extracten bevat met een kleine hoeveelheid allergieveroorzakende stoffen (allergenen). SUBLIVAC® wordt onder de tong ingenomen (sublinguaal). Bij herhaalde toediening van SUBLIVAC® maakt het lichaam antistoffen aan tegen het allergeen waardoor men minder gevoelig wordt voor het specifieke allergeen dat de klachten veroorzaakt. Deze behandeling wordt ook wel hyposensibilisatie, allergievaccinatie of immunotherapie genoemd.
pi_109843286
Gezien de heftigheid van mijn hooikoorts en dat ik,dat voor alle indelen heb is me dat afgeraden.

Moet nu terug naar de zweefteventreelovinghippiecrapwinkel daar hebben ze celzouten werkte afgelopen jaren als een tiet. Nu moet de dosering en welke soort aangepast worden weer.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_109843589
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef Partingglass het volgende:
Gezien de heftigheid van mijn hooikoorts en dat ik,dat voor alle indelen heb is me dat afgeraden.

Moet nu terug naar de zweefteventreelovinghippiecrapwinkel daar hebben ze celzouten werkte afgelopen jaren als een tiet. Nu moet de dosering en welke soort aangepast worden weer.
Hehe. Ik had last van Februari tot en met September. Rode ogen, continue een loopneus. Nem maar van mij aan, dat de ernstigheid net DE reden is om er mee te beginnen. Je begint met deze kuur overigens pas in September/Oktober, en niet nu. :)
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:12:54 #114
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109844407
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:16 schreef Partingglass het volgende:
Het kan alleen beter worden. Heb een kop als een boetswagen van het niezen vannacht klote hooikoorts ook. Maar nog steeds vrolijk.
Ik heb dit jaar er vrijwel geen last meer van. Gebruik sinds een tijde de Medinose, je ziet er een paar keer per dag 4,5 minuut uit als Rudolph the Rednosed Reindeer, maar het werkt geniaal. Kan nu zelfs zonder problemen zonder pillen te slikken de deur uit. Ik ben echt heel blij met dat ding, mijn vriendin (arts) verklaarde me voor gek met dat ding (als niet via minimaal 10 wetenschappelijke onderzoeken is aangetoond dat zoiets werkt, dan werkt het niet volgens haar), maar ik heb er geen spijt van. Heb in jaren niet meer zo vrij kunnen ademen in deze tijd van het jaar.
Don't let my username fool you...
pi_109844527
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Hehe. Ik had last van Februari tot en met September. Rode ogen, continue een loopneus. Nem maar van mij aan, dat de ernstigheid net DE reden is om er mee te beginnen. Je begint met deze kuur overigens pas in September/Oktober, en niet nu. :)
Ik ken het. Begin september tot begin oktober. Ogen rood loopneus. Niesbuien. (Vorige week telde een collega 38 keer haha) en veel hoesten. Ik probeer eerst weer de celzouten andere jaren 1 of 2 weken gebruiken hele seizoen ervan af.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_109844754
Maar jullie willen er dus niet vanaf? En steeds maar weer een 'verband' om de 'wond' doen?

Het is even doorbijten, die 4 jaar. Maar daarna heb je er heel veel plezier van. Geen pillen, geen poeders, geen puffers, niks. :)
pi_109845506
Ik gebruik nu ook niets. Ik heb nog reguliere medicatie gehad die ook maar een beetje verlichting gaf. Nu is het de laatste jaren 1 week kleine tabletjes slikken en dan een heel seizoen nagenoeg geen last.

Nu moet de dosering etc weer aangepast worden en kan de oude celzouten sinds de scheiding/verhuizing nergens mee vinden. Donderdag bij mijn ex na het eten nog even de keuken nagezocht daar maar daar waren ze ook niet meer.

Nu nog even tijd zoeken om langs te gaan.

Ik zou de Huisarts wel weer eens kunnen vragen naar wat jij gehad hebt en die gozer in het ziekenhuis misschien dat ze het deze keer niet afraden.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_109854518
Ik heb erop gestaan. Mij heeft ook iemand dat geadviseerd, vervolgens via de KNO alles gestart. :)
  dinsdag 3 april 2012 @ 16:29:02 #119
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_109855147
Hooikoorts, *meldt ;(

Godzijdank is m'n vader huisarts :D
Tics van je petten.
pi_109856641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:29 schreef nattermann het volgende:
Hooikoorts, *meldt ;(

Godzijdank is m'n vader huisarts :D
Wat is daar godzijdank aan? Blijkbaar heeft hij je nog nooit doorgestuurd naar een KNO voor een immunotherapie. Tenzij die daar niet in gelooft zoals de meeste artsen. ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 17:14:38 #121
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_109857127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Wat is daar godzijdank aan? Blijkbaar heeft hij je nog nooit doorgestuurd naar een KNO voor een immunotherapie. Tenzij die daar niet in gelooft zoals de meeste artsen. ;)
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt, maar ik heb medicijnen die prima werken :7
Tics van je petten.
pi_109857669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:14 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt, maar ik heb medicijnen die prima werken :7
Dat ik nu geen medicijnen meer nodig heb. Daar waar ik voorheen een puffer, neusspray, pillen en oogdruppels had...
pi_109859186
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat ik nu geen medicijnen meer nodig heb. Daar waar ik voorheen een puffer, neusspray, pillen en oogdruppels had...
nou gefeliciteerd ;)
dat het heilig is voor jou, betekend niet dat een ander dat dan ook direct wil, dus na 3x aanhalen snappen we je punt wel hoor :)
pi_109859241
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef maen het volgende:

[..]

nou gefeliciteerd ;)
dat het heilig is voor jou, betekend niet dat een ander dat dan ook direct wil, dus na 3x aanhalen snappen we je punt wel hoor :)
pi_109861809
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb erop gestaan. Mij heeft ook iemand dat geadviseerd, vervolgens via de KNO alles gestart. :)
jups en die tot twee keer toe bij twee verschillende artsen raden het mij af vanwege de heftigheid van de klachten en de mate van allergie. Het effect zou namelijk zeer gering zijn. En in mijn geval in combinatie met anddere klachten aan met name de neus kon ik het beter niet doen.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')